Kayserispor Forum

Tam Versiyon: Göztepe 3.ligde
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Göztepe 3. Lig'de
A.A. 19 Haziran 2008 [Resim: 5379226.jpg] Futbol Federasyonu, TFF 3. Lig'de mücadele eden Aliağa Belediyespor'un isminin Göztepe olarak değiştirilmesine onay verdi.

Federasyondan yapilan açiklamada, Aliağa Belediyespor'un isim, renk ve logo değiştirme talebine onay verildiği belirtilerek, “Yapilan başvuruyu inceleyen hukuk kurulu, profesyonel liglerdeki geçmiş örnekleri de inceleyerek değişiklik talebini uygun buldu” denildi. Böylece yillarca Türkiye liglerinde başariyla mücadele eden ve Avrupa'da ülkemizi temsil ederken amatör kümeye düşen ve geçtiğimiz ay yapilan 3.lige terfi maçlarinda Pansu Şekerspor gibi elenen Göztepe 3.lige çikmanin ne denli zor olduğunu görünce hazir bir kulübün ismini değiştirme yoluna gitmiş.Temenni ederim Kayseri futbolunun gelişmesi ve genç futbolcularin sağa sola savrulmamasi için Pansu yetkilileri de bu yola başvururlar.Zira onlarda 3.lige terfi etmenin ne denli zor olduğunu gördüler.Göztepe Türkiye 3.ligine hoşgeldin.
[COLOR="DarkRed"]Çok yakinda süper ligde.
Ankarasporun devri gündemde.[/COLOR]
Hayirlisi Olsun.
Yücel Şahin yazdı:[COLOR="DarkRed"]Çok yakinda süper ligde.
Ankarasporun devri gündemde.[/COLOR]

Abi Gökcek 30 milyon tl istiyo kim verebilir ki...
Salih38 yazdı:Abi Gökcek 30 milyon tl istiyo kim verebilir ki...

Başbakan verdirecek.Öle yaziyor gazeteler.

koramaz38

olmadi sampiyonlar liginede gitsin
Arkadaşlar;
Takimlar ayni Şehirde olmali.
İsim değiştirebilirler ama şehir değiştiremezler.
Örneğin: Ankaraspor Göztepe olursa takimini adi
Ankara Göztepespor olur...

Maçlarinida Ankara'da oynar...
Nevşehirspor'un bir zamanlar Elektrikspor'u almak istemiş ve müsade edilememişti.
Ayhan Abi bir kanun değişikliğiyle durum düzelir.Herşey böyle oluyor bu ülkede.
Ayhan bey,Türkiye'de olmaz olmaz.Vaktiyle Ankaragücü'nü nasil 1.lige çikardilarsa küçük bir değişiklik yapip durumu düzeltirler.
hayirli olsun taraftari yeter Smile
göztepe taraftari beşiktaşla ayni düzey fanatik ben bi ara teyzemlere gittim göztepe maçina ALKOLİK HAREKET ENGELLENEMEZ diye bağiriyo adamlar esrarda çekeriz rakiyida içeriz alkolik hareket engellenemezBig GrinBig Grin aynen böyle bağiriyolar...