14.12.2013, 21:34
Bu ne ya bukadar da gol kacmaz
|
15. Hafta KAYSERISPOR-ESKISEHIRSPOR
|
|
14.12.2013, 21:34
Bu ne ya bukadar da gol kacmaz
14.12.2013, 21:38
sefa sonunda atti 3 pozisyonda 1 ini atiyo adam dk 80 1-1
14.12.2013, 21:47
Amk golü ye sonra oyna 1 puana mi oynuyon serefsizler takimda bir ömer birde biseswar digerleri siktirsin gitsin bir bok olmaz
14.12.2013, 21:54
kayserispor kan kaybetmiyo hayatini kaybediyo hala herkes iyi takimiz hocamiz iyi diyor taner ve bobo ya dayanan adama hoca demem adam bile demem gitsin barcelonada futbolcu olarak oynasin dünya karmasinda futbolcu olarak oynasin hocalik yapmasin bi b.k bildiği yok
14.12.2013, 21:55
size yemin ederim eskisehir maci bize hediye etmek istedi
böyle bi takimi bile yenemedik adamlar resmen kosmadi defansi acik birakti biz yinede atamadik hele sefa o.c bombos kalelere atamadi bobo sende siktir git
sevemem sevemem sevemem
kayseri ve erciyes´ten baskasini sevemem
14.12.2013, 21:55
bu kadar golmü kaçar. Çildirdim maçi izlerken. Ama bu topu oynayan takim küme düşmez onu biliyorum.
14.12.2013, 21:56
güzel oyuna puan vermiyorlar, ama yinede bu kadro bozulmaz, apo veya tanerin yerine iyi oyuncular alabilirsek lige tutunabiliriz. bundan sonra bir zahmet mouche ve cleyton oynamasin
K A Y S E R I S P O R
14.12.2013, 21:58
scaen yazdı:bu kadar golmü kaçar. Çildirdim maçi izlerken. Ama bu topu oynayan takim küme düşmez onu biliyorum. Bu topu oynayan takim gol atmak için gol yemeyi beklemiş.. EaZy38 yazdı:size yemin ederim eskisehir maci bize hediye etmek istedi Erkan,Erman,Necati Veysel sari klübeye koymuş ertugrul sağlam zor günümüzde bir güzellik yapmak istemiş ama olmadi
Franco Cangele
14.12.2013, 21:59
Bugun abdullahin anlindan opesim var
14.12.2013, 22:00
EaGLe yazdı:Bu topu oynayan takim gol atmak için gol yemeyi beklemiş.. Ertuğrul Efendi güzellik için değil taktik icabi öyle oynatti. Biliyorduki ilk yari kayseri bastiracak. Golden öncede çok gol kaçirdik.
14.12.2013, 22:00
scaen yazdı:bu kadar golmü kaçar. Çildirdim maçi izlerken. Ama bu topu oynayan takim küme düşmez onu biliyorum. Sanki her mac böylemi oynayacak, haftaya eski bildigimiz takim olur yine devam eder kaybetmeye, bos yere kendinizi avutmayin tren kacti bana göre , ptt hesabi baslayabilir iki takimimiz icinde, ikinci yari tam 10 mac kazanmasi lazimki bana göre imkansiz düsmesin
14.12.2013, 22:02
daha gs bjk fb ts deplasmanlari var bu lafi söylemeyi sevmiyorum ama bu 4 maça hep 0 yazmişimdir ne olacakki iyi niyetli olsak gene 2 puan yazariz tren kaçti kaçiyo ikinci yari 30 puan toplama ihtimalimiz yok
14.12.2013, 22:03
Biseswar'in calimlari onu oynatmayanlarin bi tarafina girsin
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|