Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dernek başkanı da bunu yaparsa
#1
Dernek başkani da bunu yaparsa 4 Ağustos 2008


A.A
Kayseri'nin Pinarbaşi ilçesinde, aralarinda Avcilar Derneği başkaninin da bulunduğu 4 kişi, dinamit kullanarak balik avlarken suçüstü yakalandi.
Koçmemet köyü yakinlarindaki Zamanti Irmaği'nda dinamitle balik avlayan Pinarbaşi Avcilar Derneği Başkani Cemalettin B. ile Murtaza B, Muslu D, ve Osman E. jandarma ekiplerince suçüstü yakalandi.
Saniklara ait 38 NF 152 plakali otomobilde yapilan aramada, dinamit kullanilarak yakalanmiş 25 kilo alabalik ve 4 dinamit lokumu bulundu.
Bir maden ocağinda çalişan Temel Y'nin dinamit lokumlarini kendilerine balik tutmak için verdiğini söyleyen saniklar, Temel Y. ile birlikte gözaltina alindi.

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/9580854.asp

:lac:
RES TANTUM VALET QUANTUM VENDI POTEST
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#2
Adamlara ne yaparsan yap baliklara yazik oldu böyle adamlari sokaklarda tutmamak
gerekir ibret olsun diye bir şeyler yapilmali
[URL="http://www.tedkayserikolejspor.com"]
[/URL]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#3
hangi ile gitsem irmaklarinda balik kayniyor...bizim kayseride de baligin kökünü kurutuyorlar böylece...Dinamite verecegin parayi git balikcidan balik al ona ver bari cevreye canlilara zararin dokunmasin...14 kilo baligin yaninda nice yavru balikda heder olmustur...Utanmaz insanlar...Oltayla balik tutmak kadar zevkli birsey yok...Ama gidipte dinamit atarsan hayvanligin kiralini yapmis olursun...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi