Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Erling Moe: “İkinci Yarı Performansımızdan Memnunum”
#1
Erling Moe: “İkinci Yarı Performansımızdan Memnunum”


Kayserispor Teknik Direktörü Erling Moe, Trendyol Süper Lig’in 24. haftasında deplasmanda Gençlerbirliği ile oynanan karşılaşmanın ardından değerlendirmelerde bulundu. Moe, özellikle ikinci yarıdaki performansın kendisini memnun ettiğini söyledi.



https://kayserispor.org/genel/erling-moe...n-memnunum
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Erling Moe: Herkes ‘Ben bu kulüp için ne yapabilirim’ diye sormalı kayserispor.org 0 48 20.05.2026, 16:04
Son Yorum: kayserispor.org
  Kayserispor’da Moe’dan Sert Eleştiri: “İlk Yarı Berbattık” kayserispor.org 0 86 05.05.2026, 11:20
Son Yorum: kayserispor.org
  Kayserispor Yeni Teknik Direktörü Erling Moe ile Anlaştı. kayserispor.org 0 114 24.03.2026, 10:02
Son Yorum: kayserispor.org
  Kayserispor’da Yeni Dönem: Norveçli Teknik Direktör Erling Moe Kayseri’de kayserispor.org 0 117 23.03.2026, 15:59
Son Yorum: kayserispor.org
  Ligin İkinci Yarısında İlk Puan Göztepe’den… -Tahsin Yılmaz kayserispor.org 0 130 18.03.2026, 23:03
Son Yorum: kayserispor.org
  İkinci transfer dönemi başlıyor! ajansspor.com 2 652 04.01.2009, 17:40
Son Yorum: dr38
  Kayserispor Lig'de ki en genç ikinci takım ajansspor.com 4 828 19.11.2008, 12:57
Son Yorum: FANATİK38
  ''Transferlerden memnunum'' ajansspor.com 4 662 25.07.2008, 17:47
Son Yorum: c438
  Play-off'ta yarı final heyecanı! ajansspor.com 4 777 21.04.2008, 22:50
Son Yorum: Sniper38

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi