Üye No : 2712
Yorumları: 3,726
Konuları: 31
Kayıt Tarihi: 18.02.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
16.01.2011, 20:59
(Son Düzenleme: 16.01.2011, 21:09, Düzenleyen: Metrajzede.)
Şehrimizde ikamet edenler lütfen bu konu başliği altina ben Kayseri'de yaşiyorum diye cevap yazsinlar.
Not:Gerekli açiklamayi yarin yapacağim..
Üye No : 2815
Yorumları: 4,858
Konuları: 49
Kayıt Tarihi: 10.12.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Been

Belediye maçina toplanalim
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Üye No : 1038
Yorumları: 3,508
Konuları: 85
Kayıt Tarihi: 14.12.2007
Teşekkür Puanı:
1
Teşekkür Et: 0
1 gönderide 1 teşekkür aldı
Yav hacim ben yaşamiyorum ama merak ettim Ne ola ki?
Üye No : 347
Yorumları: 1,540
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Insallah düsündügüm gibidir ben Avrupada propogandaya basladim bile baska zaman fazla kontak kurmadigim hemsehrilerime Kayserispor askini asilamiyorum zorla gözlerine gözlerine sokuyorum ya sevsinler ya nefret etsinler sonucta ikiside Kayserisporumuzu büyüten eksendir benim gözümde!!! Bi kere macina gidip bilet parasi verse bile basaridir benim icin!
Damlaya damlaya göl olur misali...
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
Üye No : 2829
Yorumları: 643
Konuları: 8
Kayıt Tarihi: 31.05.2010
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
cok güzel olmus emegi gecenlerin eline saglik
Üye No : 337
Yorumları: 1,937
Konuları: 284
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Sağlam bir proje geliyor galiba.. hadi hayirlisi.
Kayseri'de olmak isterdim.
Üye No : 1656
Yorumları: 733
Konuları: 4
Kayıt Tarihi: 08.03.2008
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
17.01.2011, 01:13
(Son Düzenleme: 17.01.2011, 01:15, Düzenleyen: kayahan.)
arkadaslar burdaki cogu üye yurt disindandir
bende dahil
kayseride yasiyan hemserilerimizin buraya fazla üye oldugunu zannetmiyorum bunun icinde yanilmak istiyorum
bunu en iyi anliyayan biz gürbetciler oluruz
hic bir insan kaybetmeden ona uzak olmadan onun degerini bilmiyor
tabiki orda yasayip kayserisporumuzu sevenlere lafim yok
ah keske birde bizim buralarda ne cektiklerimizi bilseler buram buram kokuyor kayserimiz kayserisporumuz keske orda olsakta hic bir maci kacirmasak
saygilarimla gurbetci
Üye No : 2701
Yorumları: 786
Konuları: 27
Kayıt Tarihi: 06.02.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
olay nedir bi de onu yazsak
[SIGPIC][/SIGPIC]
Üye No : 670
Yorumları: 2,010
Konuları: 14
Kayıt Tarihi: 27.09.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
+1....
[URL="http://www.tedkayserikolejspor.com"]
[/URL]
Üye No : 367
Yorumları: 797
Konuları: 77
Kayıt Tarihi: 01.09.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
ben de kayseride yaşiyorum