Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kayseri'de İkamet Eden Üyelerimize Özel..
#1
Şehrimizde ikamet edenler lütfen bu konu başliği altina ben Kayseri'de yaşiyorum diye cevap yazsinlar.

Not:Gerekli açiklamayi yarin yapacağim..
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#2
: ) : )
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#3
Been Big Grin Belediye maçina toplanalim
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#4
Yav hacim ben yaşamiyorum ama merak ettim Ne ola ki?
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#5
Insallah düsündügüm gibidir ben Avrupada propogandaya basladim bile baska zaman fazla kontak kurmadigim hemsehrilerime Kayserispor askini asilamiyorum zorla gözlerine gözlerine sokuyorum ya sevsinler ya nefret etsinler sonucta ikiside Kayserisporumuzu büyüten eksendir benim gözümde!!! Bi kere macina gidip bilet parasi verse bile basaridir benim icin!
Damlaya damlaya göl olur misali...
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#6
http://www.facebook.com/pages/Kayseri-Tr...7&comments
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#7
cok güzel olmus emegi gecenlerin eline saglik
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#8
Sağlam bir proje geliyor galiba.. hadi hayirlisi.

Kayseri'de olmak isterdim.
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#9
arkadaslar burdaki cogu üye yurt disindandir
bende dahil
kayseride yasiyan hemserilerimizin buraya fazla üye oldugunu zannetmiyorum bunun icinde yanilmak istiyorum
bunu en iyi anliyayan biz gürbetciler oluruz
hic bir insan kaybetmeden ona uzak olmadan onun degerini bilmiyor
tabiki orda yasayip kayserisporumuzu sevenlere lafim yok
ah keske birde bizim buralarda ne cektiklerimizi bilseler buram buram kokuyor kayserimiz kayserisporumuz keske orda olsakta hic bir maci kacirmasak
saygilarimla gurbetci
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#10
ben varim
[SIGPIC][/SIGPIC]
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#11
+1...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#12
ben..
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#13
olay nedir bi de onu yazsak
[SIGPIC][/SIGPIC]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#14
+1....
[URL="http://www.tedkayserikolejspor.com"]
[/URL]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#15
ben de kayseride yaşiyorum
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kayseri'de alman sirketleri KHS38 2 913 25.01.2012, 15:00
Son Yorum: KHS38
  Gicik eden 15 olay 38AhmetK.K 8 1,388 19.03.2010, 16:42
Son Yorum: LiDeR
  Tebrikler Kayseri! (Sivasspor Taraftarları) SLHKZ 15 1,953 13.10.2008, 19:47
Son Yorum: aytach

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi