Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KOMBİNE DESTEĞİ
#1
Valilik'ten Trabzonspor'a destek
Bugün 13:23 Sali
Trabzon Valiliği, Trabzonspor'dan bin 344 kombine bileti alarak, kulübe büyük destekte bulundu.
?
Trabzon Valisi Recep Kizilcik, yaptiği açiklamada, Trabzonspor'un, Türkiye'nin en önemli kulüpleri arasinda bulunduğunu ifade ederek, ''Bordo-mavili kulübün elde ettiği başarilar hepimizi çok mutlu ediyor. Bu yil sezona çok iyi başlangiç yapan Trabzonspor'un bu başarisinin devam edeceğine inaniyorum'' dedi.

Kizilcik, Trabzonspor'a valilik olarak da destek verdiklerini ve bundan sonra da vermeye devam edeceklerini kaydederek, ''Valilik olarak bordo-mavili kulüpten bin 344 kombine bileti aldik. Bunun karşiliğinda ise kulübe 622 bin lira ödendi'' diye konuştu.

İNTERNETHABER
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#2
DİĞER ŞEHİRLERDE VALİLİĞİ BELEDİYEBAŞKANLARI İŞADAMLARI BİRLİK OLMUŞLAR ŞEHRİN TAKIMINA SAHİP ÇIKIYOR KAYSERİMİZDE Bİ İSTİKBAL VAR VE İSTİKBASL GİBİ ONLARCA ŞİRKET VAR MALESEF DESTEK AZ
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#3
Taşima suyu ile değirmen dönmez..
Nereye kadar kombine,bilet vs alip yardim edecekler ???
Balik yemekten ziyade balik tutmayi öğretmeleri gerekir
Yeterince BELEŞÇİ bi kitlemiz var..İnsanlarimizi daha fazla BELEŞÇİLİĞE aliştirmanin bize bir faydasi olmayacaği kanaatindeyim
aRTI Şehir,kendi parasiyla biletin fiyati neyse verip almayi BE-NİM-SE-ME-Lİ
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#4
bir valiliğin işgüzarlik yaparak kombine almasi ve takima "destek" olmasi alakasiz ve gereksiz bir harekettir. diğerlerinin de aynisini yapmasi mi gerekiyor ?

dağitilan biletlerle maça gelenlerin 'ne'liğini bizlerden daha iyi bilebilecek bir başka kimse, topluluk yoktur herhalde.

zorlama ile maça getirilmeye çalişilanlardan gelecek hayri, yoksayalim. olmamasi varliğindan daha iyi.
ZD
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#5
ANT!bizans yazdı:bir valiliğin işgüzarlik yaparak kombine almasi ve takima "destek" olmasi alakasiz ve gereksiz bir harekettir. diğerlerinin de aynisini yapmasi mi gerekiyor ?

dağitilan biletlerle maça gelenlerin 'ne'liğini bizlerden daha iyi bilebilecek bir başka kimse, topluluk yoktur herhalde.

zorlama ile maça getirilmeye çalişilanlardan gelecek hayri, yoksayalim. olmamasi varliğindan daha iyi.

Doğru oda işinden yorgun argin dönmüş adam maça gitmiyor
Kombinede yanar boşa gider sadece bos koltuk olur elde
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi