Üye No : 107
Yorumları: 935
Konuları: 8
Kayıt Tarihi: 30.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
çok kötü oynayarak aldiğimiz bir 3 puan, böyle oynarsak çikamayiz süperlige. bir de takimdaki arkadaşlik havasi kaybolmuş gibi, ilk yaridaki gollerde birlikte sevinirlerdi emrah'in gollerinde gohou'yu göremedim bir sorun yoktur umarim emrah'i da tebrik etmek gerekir.
Üye No : 1936
Yorumları: 797
Konuları: 1
Kayıt Tarihi: 28.04.2008
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
helal olsun son gol on numaraydi hiç bencillik yapmadan 3.üncü golu tikir tikir attilar emrah takimi sirtliyor maşallah süper lig i hak ediyor erciyesim inşallah hayirlisiyla lig e çikariz
ALLAH' TÜRKÜ KORUSUN
MÜSLÜMANI YÜCELTSÝN...
Üye No : 1295
Yorumları: 1,286
Konuları: 1
Kayıt Tarihi: 07.02.2008
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
2 .yariyi izleyebildim.dünkü maçtan çok daha keyifli olduğunu söyleyebilirim.erciyesin hücum organizasyonu bu ligin çok çok üstünde.1-1 iken 1 -2 tane net pozisyon verdik bunun dişinda takim bas bas bagiriyor ben bu ligin takim değilim diye.Bilal gohou ve tabi ki emrah maçin iyilerindendi...
bipolar
Üye No : 2739
Yorumları: 382
Konuları: 20
Kayıt Tarihi: 03.03.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Yapilan transferler,gelenler gidenlere bakarsak devre arasi Erciyes güçlendimi güçmü kaybetti tartişilir.Üstteki takimlar sağlam takviyeler yapti.Erciyes'in transferleri vasat.
Üye No : 2670
Yorumları: 7,708
Konuları: 120
Kayıt Tarihi: 06.11.2008
Teşekkür Puanı:
2
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Yapilan takviyeler nasil kotu? kalecinin masallahi var stoper numan saglam arif mac eksigi olmasina ragmen iyiydi.. Daha kadroya giremeyen ufukhan ve kenan sahin var..
Ben erciyessporun cikacagini dusunuyorum eli uzun insanlar engel olmazsa.
Franco Cangele