13.11.2010, 00:56
bu konyaya trabzonda bursada zorladi bu mac ölcü degil
|
STSL 12. Hafta | Konyaspor 0 - 1 Kayserispor
|
|
13.11.2010, 00:56
bu konyaya trabzonda bursada zorladi bu mac ölcü degil
Arkadaşlar ayaklariniz biraz yere bassin bu takim bu futbolcularla bundan fazla puan toplayamazdi.Bu kadrodan ve şotadan içerde dişarda rakibi bozan eze eze futbol oynayip farkli skorlar yaratan bi takim beklemeye hakkimiz yok.Moritz Ali bilgin Ömer gibi mücadele gücü sifir oyuncularla deplasmanda gelen galibiyetimiz anca bu şekilde olur.
Bizim oyunumuz rakibin oyununa göre değişir.Bakin daha önceki maçlarimiza gol yedikten sonra oyun disiplininden kopan takimlar karşisinda çoşmuşuzdur hep.Şotanin sistemi tamamen sabra ve disipline bağli bir sistem gol ister 1. dakikada gelir ister uzatmalarda.Bazen hatalar olabiliyor bende bunu geçenn senelerde kalan sistemsiz oyunumuza bağliyorum.Sisteme ayak uydurmakta zorlaniyo çocuklar defansta stoperlerin sürekli yan pas yapmasi canimizi siksada top yapma kabiliyeti yüksek futbolcularin takima takviye edilmesi dahilinde bu sorunumuz ortadan kalkar daha başarili şampiyonluktan söz edebileceğimiz bir takim ortaya çikar.Galibiyet için ter döken ellerinden geleni yapmaya çalişan formasini terleten futbolcularimizi tebrik ediyorum.Bize güzel bir sezon yaşatiyorlar. :thumbup:
Bitmedi !!! Bitmeyecek ASLA Sevgimiz O KUTSAL Renklerin Tek TESELLÝMÝZ !!!
13.11.2010, 01:42
Maci Zalayetamizin son dakika golüyle kazandigimiz icin cok mutluyum. Gel gelelim ilk yarida oynanan futbolumuzu hatirladikca karisik duygular icindeyim. Acikcasi kötü oyundan sonra bunda Konyasporun katkisi cok alinan 3 puan altin degerindedir. Bize kapanan her takima karsi bu problemleri sikca yasayacagiz ama gel görki böylesi durumlarda oyuna agilrigini koymasi gereken Moritz cokca aksiyor. Yani Furkan düzeldiginde malesef diyorum kesinlikle Moritz yedege cekilmeliki Insallah concon macina böyle durum gerceklesir. Malesef dememin sebebide bir nevi kanat aksiyonlarimiz ne ömer ne ali bilgin iyi bir yedekten öteye gidemiyorlar. Onlarin yeri Troisinin geri dönmesiyle dolar ama M.Erenin keyfine bakmamali maclarimiz yani kanata bir takviye sart yada iyi bir sagbek transfer edilirse bu takima Serdar stoperde vede sagbekteki oyuncumuzun M.eren ile beraber daha iyi cikislari olacaktir. Yani su 5 hafta zor gibi görünüyor ama "Hirsizin" maci dahil üzerimize gelecek takim sayisi daha fazla oldugu icin Insallah diledigimiz otuz ortasi puanlarla ligin ilk yarisini kapatiriz. Kujovic iyi bir forvet cikar Zaleyatimiza eslik edebilir vede Cangelenin dönmesiyle ikinci yarida müthis bir takim oluruz vede böylesi maclar ligin 2.yarisinda daha sik olacagi sikinti cekmeyecegimizi düsünüyorum. Yani futbolumuz kötü birazcik Tolunay dönemine gider gibi olduk ama malzeme bu kadar vede moritzin genel anlamda aksamasi vede merenin oyuna agirligina bu macta koyamamasi üzen taraflardi. Genel anlamda takimin mücadelisini tebrik ediyorum bu ligte Barcelona tabiri herkesi ezerek mac kazanma hayalinde olan arkadaslari da anliyorum bende onlardanim
ama bu takim oyunumuz bu saydigim takviyelerle vede sota ile Insallah bizi cok cok iyi yerlere götürecektir sabredelim diyorum arkadaslar.
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
13.11.2010, 02:38
(Son Düzenleme: 13.11.2010, 02:47, Düzenleyen: Metrajzede.)
Edit..
13.11.2010, 03:20
Metrajzede yazdı:Edit.. niye sildinki kardes? Bence güzel yorum idi begendim sonradan sirf edit yaziyor diye begenmeyide sildim
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
13.11.2010, 03:30
Zaleyata degil - Zalayeta !
Cangale degil - Cangele ! "Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
13.11.2010, 04:09
alayina38 yazdı:bu hakan aslantas tam bi suratsiz serefsiz bide buna iyi diyorduk ne hirs yapmis kendimi tutamadim yazdim aydin toscaliya bakiyom oda bize oynadi cok karisik duygular icinde cikdim maca dedi efendice oynadi adam her topda ayak cekiyoru su sahde kayserili erdincle beraber berbat oynuyoz yazik altin degerindeki bu 3 puani alamazsak vay gs macinda halimize bursaya gidecegiz bide hatirlatimOndan demi Hakan Aslantaşin tribüne attiği tişörtün üstünde şu yaziyordu; 200 bin lirami aldilar Huzurumu aldilar Senicimi aldilar Aşkimi Alamazlar Kapali Kale
[SIGPIC][/SIGPIC]
13.11.2010, 09:52
Hakani geri alalim.Hakan her maç takimi için canini dişine takan yeteneklerini zorlayan birisi.
Bitmedi !!! Bitmeyecek ASLA Sevgimiz O KUTSAL Renklerin Tek TESELLÝMÝZ !!!
13.11.2010, 10:34
Maçi izlemedim yorum yapamayacagim ama helal olsun..
Alıntı:200 bin lirami aldilar eğer böyle birşey ise kesinlikle hakani geri almak lazim , Arma için oynuyor .
Franco Cangele
13.11.2010, 11:44
iyi oyun, göze hoş gelen bir futbol ya da bir başka detay. hiçbiri zerre umrumda değil en azindan saat 4'e kadar lideriz. fakat ne yazik ki bursa-trabzon maçinin 3 ihtimalinde de liderlik gidiyor. işimize yarayan beraberlik, ts averajla lider olsun.
13.11.2010, 11:51
iyi oyun, göze hoş gelen bir futbol ya da bir başka detay. hiçbiri zerre umrumda değil en azindan saat 4'e kadar lideriz. fakat ne yazik ki bursa-trabzon maçinin 3 ihtimalinde de liderlik gidiyor. işimize yarayan beraberlik, ts averajla lider olsun.
13.11.2010, 12:44
Ambro38 yazdı:niye sildinki kardes? Bence güzel yorum idi begendim sonradan sirf edit yaziyor diye begenmeyide sildim Maalesef ki her doğru her yerde sölenemiyor.Lider olduğumuz şu saatlerde milletin ağzinin tadini kaçirmaya hakkim yok die düşündüm.
13.11.2010, 12:56
Metrajzede yazdı:Maalesef ki her doğru her yerde sölenemiyor.Lider olduğumuz şu saatlerde milletin ağzinin tadini kaçirmaya hakkim yok die düşündüm. sende haklisin, bende su an itibariyle senin gibi düsünenlerdenim Insallah biz yaniliriz
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
13.11.2010, 12:59
Ara transfer dönemine kadar ne kadar az puan kaybedersek o kadar bizim karimiza olur.
Bu takim bu kadroyla yapabileceğininde fazlasini yapiyor. Gerekli takviyeler gelmezse ikinci yari tablo daha değişik olabilir.
13.11.2010, 13:00
Cangele, Troisi ve Kujovic gelene kadar inşallah en az kayipla atlatiriz.Şimdilik Allahin izniyle iyi gidiyoruz.Ancak Ömer, AliBilgin, yada Moritz kötü oynadiğinda alternatif oynatacağimiz oyuncu olmuyor.Cangele, Troisi, Kujovic, Erngungor, Volkan Babacan, Furkan gibi yedeklerimiz var aslinda harika bir alternatif kadromuz var inşallah form tutar hepsi. Herşeyden önce her maça final havasinda çikmaliyiz.
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|