16.10.2010, 20:59
Girde Sivasspor.com a saygiyi gör o zaman adamlarin demedikleri laf kalmamiş..
Franco Cangele
|
STSL 8. Hafta | Kayserispor - Sivasspor:4-1
|
|
16.10.2010, 20:59
Girde Sivasspor.com a saygiyi gör o zaman adamlarin demedikleri laf kalmamiş..
Franco Cangele
16.10.2010, 21:01
EaGLe yazdı:Bence maç üste gidecek..:thumbup:Kesinlkle
16.10.2010, 21:48
bi arkadas msn de hasan ali ve uzgun ifade kullanmis ben de yoktum acaba o da mi sakatlandi??? bilgisi olan var mi :confused1:
16.10.2010, 22:19
EaGLe yazdı:Girde Sivasspor.com a saygiyi gör o zaman adamlarin demedikleri laf kalmamiş.. Boşver. Havlayan köpek isirmaz. Hepimiz hayvanseveriz.
16.10.2010, 23:04
Peşindeyiz yazdı:Boşver. Havlayan köpek isirmaz.:gulme::gulme::gulme::gulme:
17.10.2010, 00:27
Mariachi yazdı:bi arkadas msn de hasan ali ve uzgun ifade kullanmis ben de yoktum acaba o da mi sakatlandi??? bilgisi olan var mi :confused1: Haber sitelerinde öyle bir sey yok.. ------ Kayserispor > Manisaspor > Guti ve Quaresma'siz BJK D
"Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
17.10.2010, 08:48
Arkadaslar bir kez daha sizleri hassas olmaya davet ediyorum, kimse zeka olcecek pozisyonda degil. Admin arkadaslari goreve davet ediyorum, hakaret edilmesine musade etmeyiniz. İns kazanacagiz, ama basitlesmeden...
17.10.2010, 08:51
Hasan ali yi soran arkadas transfer sezonu boyunca basimin etini yemisti, hergun benim dun yazdigim mesaji gonderiyordu
)) simdi sira bende hahaha
17.10.2010, 09:51
Gelecek haftaki rakibimiz 8taşin puan kaybetmesiyle sivas maçi daha bir önem kazandi.İnşallah kazaniriz.
17.10.2010, 11:31
mac gunu geldi catti saglam ve kafkas donemlerinde boyle 3 puan alinca bir cok seyin leyhimizde gelisecegi maclarda cogu zaman talihsiz puan kayiplari yasadik.
umarim bu kez serin kanliligimizi koruruz ve haddimizi bilerek bu maci kazaniriz
Souleymanou Hamidou: "Kayseriparka hergün gidiyorsunuz bir hafta sonuda maça gelin takýmý destekleyin!.."
17.10.2010, 11:47
BMU_Kasist yazdı:Hasan ali yi soran arkadas transfer sezonu boyunca basimin etini yemisti, hergun benim dun yazdigim mesaji gonderiyordu İlk gördüğüm yerde bende yüzüne vurucam o arkadaşin Al diyecem Bak ne hale geldin gördün mü? D D:gulme::gulme:Hasan Ali' den bir halt olmaz dediği ani şimdi gibi hatirliyorum. Allah' in sopasi yok ki D Adami böyle şaşirtir işte D:yahoo::yahoo:
17.10.2010, 11:51
Hakkini yemeyelim ama simdi.. Hasan Ali'ye Hasan Ashey Coledirim lakabini takanda ayni kisi..
D
17.10.2010, 12:05
Hatirliyor musun Onur. Biz ona en başindan beri ole diyordukta o kabul etmiyordu
D Elleme daha beter olsun D :p
17.10.2010, 12:36
Ama itiraf edin güzel lakap :p
Adama kaldik diye yonetime söverken adami özler olduk iyimi. Aman Allah nazardan sakatliktan saklasin, daha da iyi olur da daha da yüzüm kizarir Insallah.
17.10.2010, 12:39
Ama yedeği şart olasi sakatlik durumunu düşünmemiz lazim birde önemli mevki herkes oynamayaz sol bekde , hasan ali gösterdiği performansla milli takimin üzerine bile çikabilir nazar değmesin inş
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|