17.10.2010, 19:09
radyo yayini bile yok
|
STSL 8. Hafta | Kayserispor - Sivasspor:4-1
|
|
17.10.2010, 19:09
radyo yayini bile yok
17.10.2010, 19:12
radyo-1 veriyordu ama galatasaray maçi başlayinca o maça geçtiler ne yazikki.bu arada zalayeta 4. gölü atti.
17.10.2010, 19:13
MaZaKa yazdı:radyo-1 veriyordu ama galatasaray maçi başlayinca o maça geçtiler ne yazikki.bu arada zalayeta 4. gölü atti. radyo vermeye başladi da spiker yağiş diyor ne yağişi laa merkezde bir damla bile yok
17.10.2010, 19:17
4-1 oldu
17.10.2010, 19:19
Verdiğimiz rahatsizliktan dolayi özür dileriz komşu kizi Fatmagül...:O
17.10.2010, 19:19
(Son Düzenleme: 17.10.2010, 19:24, Düzenleyen: Ahmet Dedemen.)
hersey güzel süper ama Zalayetamiz malesef 4. sarisini gördü 8jkye karsi yok
![]() bu arada mac biter 4-1 galibiz angarragecileri eziksaraya karsi 1-0 önde
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
17.10.2010, 19:28
Zalayeta'nin olmamasi bence avantaj...En azindan Abdulkadir'i felan görürüz.
"Top bizdeyken onlar gol atamaz."
J.Cruyff
17.10.2010, 19:31
5 ide ataydik iyi olurdu..
haftaya bjk maçi çok zor olcak bu hafta manisaya yenilmeleri bjk yi motive eder
17.10.2010, 19:32
bu takima 8jk bile VIZ gelir TIRIS gider
![]() tesekkürler kayseri panterleri
Bir ömürlük sevdaamsin KAYSERiSPOR
17.10.2010, 19:33
Zalayeta takima yeni yeni alisiyordu, bence kötü oldu.. bu hakemlerin hatali kararlarindan cok cekecegiz bu sezon, Santana herhalde 3. sariyi gördü..
Besiktas'a karsi tecrübeli bir isim iyi olurdu. Fener'e karsi Zalayeta'siz oynamistik.. Cangele vardi ama.. "Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
17.10.2010, 19:43
![]() eeeh.. "Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
17.10.2010, 19:44
TEBRİKLER KAYSERİMMMMMMM
17.10.2010, 19:45
KHS38 yazdı:Zalayeta takima yeni yeni alisiyordu, bence kötü oldu.. bu hakemlerin hatali kararlarindan cok cekecegiz bu sezon, Santana herhalde 3. sariyi gördü.. santanaya baktim tffde, transfermarktda, mackolikde heryerde bugünki karti ile 2 diyor ama malesef Zalayeta 4 bu arada karti görürken sotada van derleme eliyle 4 isareti yapiyordu. Ömer tek forvet oynayacak o vakit ah yönetim ah hersey güzel kötü demiyoruz bir iki topcu fazladan ne iyi olurdu 8jkye karsi ilk yari cangele troisinin yerleri dolmali üstüne birde yedek forvet bu gibi olaylarda mehmet yildiz sivasdan ayrilir ederse kapsin bizimkiler. Mac yorumu yok maci yarim yamalak gördüm ama bugün yensekte biraz lakayt oynuyor gibi idik ilk golde misal. Bu arada duran toptan cok gol bulduk bu güzel hele en güzeli 1-0 geriden gelip maci 4-1 almak süper birsey.
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
17.10.2010, 19:50
[B]Kayseri'den gol yağmuru[/B]
![]() ![]() ![]() ![]() [/B] Ev sahibi takima galibiyeti getiren golleri 28'de Serdar Kesimal, 52'de SSantana, 55'te Diallo (kk) ve 83'de Zalayeta'dan geldi. Kirmizi-beyazli ekibin tek golü ise 20. dakikada Bruno Zita'nin ayağindan geldi. Sari-kirmizililar bu galibiyetle birlikte ligde 17 puanla 3. siraya yerleşti. Sivasspor ise 6 puanla 17. sirada kaldi. Gelecek hafta Kayserispor evinde Beşiktaş'i konuk ederken, Sivasspor Bucaspor'u ağirlayacak. [B]Stat: Kadir Has[/B] [B]Hakemler: Cüneyt Çakir xxx, Bahattin Duran xxx, Tarik Ongun xxx[/B] [B]Kayserispor: Souleymanou xxx, Hasan xxx ,Serdar xxx, Amisulashvili xxx, Ufuk xxx, Zaleyta xxx, Mehmet Eren xxx, Santana xx (Dk. 69 Savaş x), Moritz xxx (Dk. 84 Furkan ?) ,Ömer xxx (Dk. 78 Abdulkadir x), Önder xxx[/B] [B]Sivasspor: Akin xx, Ivanovs xx, Mehmet Nas xx, Kadir x, Ceyhun xx, Mbanangoye xx (Dk. 74 Erman x), Saidou xxx, Diallo xx, Suarez xx, (Dk.68 İbrahim x) Hayrettin x (Dk. 15 Ziya x), Abdurrahman xx[/B] [B]Goller: Dk. 20 Mbanangoye, Dk. 54 Diallo (Kendi kalesine) (Sivasspor), Dk. 28 Serdar, Dk. 52 Amisulashvili, Dk. 83 Zaleyta (Kayserispor)[/B] [B]Sari kartlar: Dk. 49 Zaleyta, Dk. 63 Santana, Dk. 87 Savaş (Kayserispor), Dk. 80. Ziya (Sivasspor)[/B] hürriyet
17.10.2010, 19:50
Tebrikleeeeeeeeeeeerrr....4-1 baska söze gerek varmi???
![]() Gecen haftalardaki gibi guzel oynamassak bile kazandikkkk ya yeter! |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|