| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 219 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 216 Ziyaretçi) Applebot, Bing, Google
|
|
|
| Kayserispor'dan 'kural hatası' başvurusu |
|
Yazar: Özgür Yurdakoş - 14.04.2012, 02:03 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (2)
|
 |
Kayserispor'dan 'kural hatasi' başvurusu
Ziraat Türkiye Kupasi çeyrek finalinde Fenerbahçe'ye penalti atişlari sonrasi elenen Kayserispor'un, Türkiye Futbol Federasyonu'na kural hatasi itirazinda bulunmaya hazirlandiği iddia edildi
Kayserispor-Fenerbahçe maçinda verdiği ve vermediği kararlar ile şimşekleri üzerine çeken maçin orta hakemi Özgür Yankaya'nin kural hatasi yaptiği konuşuluyor.
Futbol oyun kurallarina göre hakem penalti atişlarinda atişin yapilacaği kale seçimini kendisi belirlemesi gerekirken iki takimin kaptanini yanina çağirarak yazi tura ile kale belirleyerek büyük bir skandala imza atti.
[COLOR="red"]TFF'ye başvuru yapilacak mi?
[/COLOR]
Fenerbahçe'ye penalti atişlari sonrasi yenilen ve kupa dişinda kalan Kayserispor cephesinde üzüntü hakim olurken, hakem Özgür Yankaya'nin kale seçiminde yaptiği kural hatasi Kayseri cephesini harekete geçirdi. Kupadan elenen Kayserispor'un şimdi TFF'ye başvuruda bulunmasi ve hakkini aramasi bekleniyor.
Fenerbahçeli oyuncular bile şaşirdi!
Diğer yandan Özgür yankaya'nin kale seçimindeki büyük hatasi Fenerbahçeli oyuncular tarafindan da şaşkinlikla karşilandi. Fenerbahçe kaptani Gökhan Gönül, hakemin kendilerini yanina çağirdiğini ve kale seçimi için yazi tura attirdiğini söyledi. Futbol hayatinda ilk kez bu durumla karşilaştiğini anlatan Gönül, şaşkinliğini gizleyemedi.
"Hakem art niyetli ise yapacak bir şey yok"
Kayserispor Genel Menajeri Süleyman Hurma ise, Fenerbahçe maçinda üstün olan tarafin kendilerinin olduğunu ancak şansa ve hakeme boyun eğdiklerini söyledi.
Hurma ayrica maçin hakemi Özgür Yankaya'nin art niyetli bir yönetim sergilediğini ve bunu tüm Türkiye'nin gözleri önünde yaptiğini belirtti.
Penalti atişlarina da değinen Hurma, "Penalti vuruşlarinin yapilacaği kaleyi kendisinin belirlemesi gerekirken yazi-tura atti.Oysa tarafsiz kale neresi ise orada atişlar yapilmaliydi. Bizler bu hakemin açikça bu kadar art niyetli bir yönetim yapacağini aklimizdan bile geçirmedik. Yapilacak bir şey yok. Tarih bizim iyi oynadiğimizi değil, kupadan elendiğimizi yazacak" diye konuştu.
Kaynak: Sporx
|
|
|
| Başın Sağolsun Serdar KESİMAL! |
|
Yazar: Aykut38 - 13.04.2012, 19:18 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum Yok
|
 |
Türkiye-Irak sinirinda bu sabah çikan çatişmada şehit düşen Jandarma Uzman Çavuş Caner Kesimal'in Fenerbahçeli milli futbolcu Serdar Kesimal'in, teyzesinin torunu olduğu öğrenildi.
Türkiye-Irak sinirinda bu sabah çikan çatişmada şehit düşen Jandarma Uzman Çavuş Caner Kesimal'in cenazesi, yarin memleketi Rize'nin Ardeşen İlçesi'nde toprağa verilecek.
Şehit Uzman Çavuş Caner Kesimal'in cenazesi, Ardeşen'de düzenlenecek askeri törenin ardindan, Şenyamaç Köyü'nde öğle namazi sonrasinda kilinacak cenaze namazindan sonra defnedilecek.
Uzman Çavuş Kesimal'in cenazesi Trabzon'a getirildi
Şirnak'in Uludere ilçesinde, güvenlik güçleri ile terör örgütü PKK mensuplari arasinda çikan çatişmada şehit olan Uzman Çavuş Caner Kesimal'in cenazesi Trabzon'a getirildi.
Türkiye-Irak sinir hattinda bulunan Yemişli köyü yakinlarindaki üs bölgesinde, sabah saatlerinde güvenlik güçleri ile siniri geçmeye çalişan teröristler arasinda çikan çatişmada şehit olan Kesimal'in cenazesi Rize'ye götürülmek üzere Trabzon Havaalani'na getirildi.
Havaalaninda düzenlenen törene şehit askerin yakinlari, Trabzon Vali Vekili Aziz Mercan, Trabzon Alay Komutani Albay Dursun Ertuğrul, Trabzon Emniyet Müdürü Ertan Yavaş ile diğer yetkililer katildi.
Askeri törenin ardindan Kesimal'in cenazesi ambulans ile Rize'ye götürüldü.
Şehidin cenazesinin Rize'nin Ardeşen ilçesinde toprağa verileceği belirtildi.
sabah
|
|
|
| Skor tahmini final grupları 1. Hafta (11-12 Sezonu) |
|
Yazar: aliper - 13.04.2012, 12:47 - Forum: Skor Tahminleri
- Yorum (6)
|
 |
PUANLAMA SİSTEMİ
Doğru skor tahmini =3 Puan
Skoru dogru bilene (mesela 3-3 yazildi ve macda 3-3 bitti)
Doğru maç sonucu tahmini = 1 Puan
Dogru Mac Sonucunu bilene, yani G/B/M bilene (mesela 2-0 yazildi ve 5-1 bitti veya 2-2 yazildi ve 1-1 bitti)
Not: tahmin 3-3 yazildi ve maç 3-3 bitti bu maçtan
doğru maç sonucu tahmini olarak 1 puan
doğru skor tahmini olarak 3 puan kazanilir.
1. Hafta Maçlari
14 Nisan 2012 19:00 BEŞİKTAŞ A.Ş. - GALATASARAY A.Ş.
15 Nisan 2012 19:00 FENERBAHÇE A.Ş. - TRABZONSPOR A.Ş.
14 Nisan 2012 14:30 İSTANBUL BBSK - ESKİŞEHİRSPOR
15 Nisan 2012 14:30 SİVASSPOR - BURSASPOR
14 Nisan 2012 15:00 K. D.Ç. KARABÜKSPOR - MKE ANKARAGÜCÜ
15 Nisan 2012 13:00 SAMSUNSPOR - ORDUSPOR
15 Nisan 2012 13:00 GAZİANTEPSPOR - GENÇLERBİRLİĞİ
16 Nisan 2012 19:00 MEDİCAL PARK ANTALYASPOR - KAYSERİSPOR
14.04.2012 14:00 KAYSERİ ERCİYESSPOR - GÖZTEPE A.Ş.
[COLOR="Red"]Not: Final grubu maçlari için yeni yarişma başlatiyorum. Katilim durumuna göre devam ettireceğim.
Herkese bol şans ve başarilar[/COLOR]
|
|
|
| Büyük tepki; "Ayıp, günah..." |
|
Yazar: Özgür Yurdakoş - 12.04.2012, 16:48 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (4)
|
 |
Büyük tepki; "Ayip, günah..."
Kayserispor Onursal Başkani Mehmet Özhaseki, Ziraat Türkiye Kupasi'nda oynadiklari Fenerbahçe maçinda düdük çalan hakem Özgür Yankaya'ya tepki gösterdi.
Kayserispor Onursal Başkani Mehmet Özhaseki, Ziraat Türkiye Kupasi çeyrek finalinde sari kirmizili ekibin resmen hakkinin yendiğini savunarak, orta hakem Özgür Yankaya'yi önündeki pozisyona göz göre faul çalmamakla, ardindan Fenerbahçe'nin attiği golle maçin berabere bitmesine yol açmakla suçladi. Özhaseki, "Resmen hakkimiz yenildi. Hakemler üzerindeki baski silinmediği sürece, işimiz zor" dedi.
Büyükşehir Belediyesinin faliyetleriyle ilgili olarak düzenlediği toplantida, gazetecilerin, Kayserispor'un kupadan elenmesi konusundaki görüşlerini açiklayan Kayserispor Onursal Başkani ve Büyükşehir Belediye Başkani Mehmet Özhaseki, "Moralimiz bozuldu. Kayserispor, süper oynadiği maçi kaybetti. Keyifle izlediğimiz maçtan ne yazik ki hakem hatasi yüzünden elendik" diye konuştu.
Özhaseki, "Gökhan Gönül, hakem Özgür Yankaya'nin gözleri önünde Furkan'a faul yapti. Onlarin hemen yani başinda aslanlar gibi koşan hakem faulu çalamadi. Çalsaydi, maçin uzatmaya gitmesine yol açan Fenerbahçe golü gelmezdi. Bizim vatandaşimizin kafasindan da üç büyükler her zaman hakli ve kollanacak imaji, hakemler üzerinde baski silinmediği sürece işimiz zor" diyerek, tepkisini dile getirdi.
ÜÇ BÜYÜKLERE OLSA HAKEMİ YAŞATMAZLARDI
Kayserispor'un verilmeyen faulu sonrasi Fenerbahçe'nin beraberliği sağlayan golü atmasinin haksizlik olduğunu belirterek, hakemi kinayan Kayserispor Onursal ve Büyükşehir Belediye Başkani Mehmet Özhaseki, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Mesela,90 arti 1'deki Kayserisporlu Furkan, Fenerbahçe kaptani Gökhan Gönül'e, konuk ceza alaninda ayni faulu yapsaydi, hakem Özgür Yankaya da faul çalmasa, bu pozisyonun devaminda gol atsak, maç lehimize bitseydi ne olurdu. Ne olacağini söyleyeyim, Fenerbahçe olmuş Galatasaray olmuş hiç farketmez, herkes hakemin ve bizim üstümüze gelirdi. Gazeteleri alsaniz, doğru yazanlari, hak yemeyenleri tenzih ederim ama tutma, külüplerden maaşli adamlar hakemi yazilariyla, yorumlariyla yaşatmazlardi. Günahtir, ayiptir. Başarili bir Anadolu takimi kuracaksiniz ama birileri sizi yaşatmayacak. Resmen, hakkimiz yenildi. Haksizliği herkes görsün. Bir de üç büyüklerin Kayseri'de oynadiği maçlarda, sirtlarina bu takimlarin formasini giyip, deplasmana gelen takimin taraftari arasina karişan, bayrak sallayanlari anlamiyorum. İsteyen istediği takimi tutar ama, Kayserispor dururken başka takima destek verenleri kiniyorum."
Kaynak:Sporx
|
|
|
|