| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 70 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 67 Ziyaretçi) Applebot, Baidu, Google
|
| Son Yazılanlar |
Kayserispor'da Kombine Ge...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
7 saat önce
» Yorum 0
» Okunma 5
|
Kayserispor'da Kombine Ye...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 13:35
» Yorum 0
» Okunma 7
|
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 22
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 31
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 33
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 48
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 54
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 45
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 38
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 38
|
|
|
| STSL 30. hafta maçı [ Istanbul B.B. - Kayserispor ] |
|
Yazar: Zagorx - 05.03.2012, 17:16 - Forum: 2011-2012 Sezonu Maçları
- Yorum (92)
|
 |
30. Hafta
Yer: Olympiyat Stadi / Istanbul
Tarih: 10.Mart 2012 / Cumartesi
Saat: 16.00
BÜYÜKSEHIR BLD. - KAYSERISPOR
Evet arkadaslar, 2-0 Manispor galibiyetinden sonra ligin bitimine 5 hafta kala küme potasina 8 puan farkla ligi garantiye aldigimizi diyebilimekle beraber Play-Off'lara gitme sansimzda birden dogmus oldu.
Rakibimizi taniyalim:
Büyüksehir bu sezon inisli cikisli bir sezon yasiyor.
Son 3 macta 5 gol atip 7 tane yemisler. Son maci Antepte 5-0 kaybedip Play-Offlara giden yolda 8. siraya yükselmeyi kacirdilar.
Ilk macimizi Okayin golüyle 1-0 yendik
Puan durumlari
9. Belediye Puan: 40 (-2 averaj)
12. Kayseri Puan: 37 (-2 averaj)
Galibiyet halinde Play-Off umudunu sürdürürüz...
Kaybedersek gelecek maclari gazouna oynariz..
Cezalilar / Sakatlar:
James Troisi (4.sari kart)
------------------------
Cangele*
Engin Bekdemir*
*uzun vadeli sakat
|
|
|
| Takımına Sahip Çık Kayseri.. |
|
Yazar: RooT - 03.03.2012, 17:18 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (8)
|
 |
Taraftar gruplari yaptiklari ortak açiklamayla Manisaspor maçi için tüm taraftarlari tribünlere çağirdi.Yapilan açiklama şöyle:
Bizler taraftar olarak her zaman iyi günde kötü günde devamli takimimizin yaninda olduk.
Avrupa kupalarina katilirken nasil yanindaysak,zor günler geçridiği günlerde de tribünlerde olduk.
Dolayisiyla takimin iyi ve kötü gününde eleştirmek veya övmek tribüne gelerek takiminin yaninda olanlarindir.
Bundan önce Kayserispor maçlarinda tribünlerde bulunmayanlarin da bu maçta samimice takimin yaninda olup destek olduklarini görmek istiyoruz.Aksi takdirde yaptiklari taraftarlik sadece “basin açiklamalarinda” ve sosyal paylaşim sitelerinde kalmaya devam edecektir.
Ayrica tribüne takim kötü gitsede protesto etsek mantiğiyla değil,geriye düşsede son saniyeye kadar destek olacağiz anlayişinda gelmelerini temenni ediyoruz.
Ulusal medyaya haber yapan bazi ajanslarinda Kayserispor tribününde aktif olmayan bir kesimin açiklamalarini Kayserispor taraftari adina yayinlamalarinin yanliş olduğunu defalarca belirtmemize rağmen,ulusal medyada bizler adina çikmasi kamuoyunu yanliş bilgilendirmektir.Ayrica Kayserispor tribününe gelen gruplarin hiçbir açiklamasinin ulusal medyaya yansimamasida manidardir.
Kamuoyu bilmelidir ki bizler tamamen bağimsiz olarak armanin peşinde koşmaktayiz.
Yeri geldiğinde tepkimizi koyarak,her koşulda armanin peşinden gidiyoruz.
Kayserispor için taraftar adina bir şey söylenecekse bu hak her koşulda,Kayseri’de deplasmanda ” KAYSERİSPOR ” peşinde olanlara aittir.
Kişisel hesaplar uğruna hiçbir zaman ellerimizi ovuşturarak takimin başarisiz olmasini içimizden dilemedik.
Bizim için esas olan her zaman Kayserispor armasi ve formasi olmuştur.
Bizler bu sezonda dahil taraftar olarak değişik zorluklarla karşilaştik.Ama forma aşkina her maç takimizin arkasinda olduk ve olmayada devam edeceğiz.
Kayserili’yim Kayserispor’luyum diyen herkesi Manisaspor maçinda tribünlere davet ediyoruz.
Önde olsak yada geride olsakta 90.dakikaya kadar sabirla takima destek olmaya çağiriyoruz.
İyi günde herkes taraftar olabilir,önemli olan kötü günde taraftar olmaktir.
KAPALI KALE GRUBU
KAYSERİSPOR-EU DER.
KASİST TAR.DER.
|
|
|
| Kayserispor taraftarı endişeli |
|
Yazar: Emreg38 - 02.03.2012, 03:30 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (8)
|
 |
Kayserispor taraftari endişeli
Süper Lig ekiplerinden Kayserispor'da, Grup38 Taraftarlar Derneği, Manisaspor maçinda taraftara destek çağrisinda bulundu.
01 Mart 2012 Perşembe - 13:50
Sporx.com
Grup38 Taraftarlar Derneği Başkani Hasan Yaldizli, Kayserispor yönetimine gönderme yapti.
Yaldizli yaptiği yazili açiklamada, Kayserispor'un şampiyonluk hedefi ile yola çiktiğini ancak gelinen noktada şuan ateş çemberinde olduğunu belirtti. Takimin düşme tehlikesi ile karşi karşiya kaldiğini belirten Yaldizli, "Kayserispor yönetiminin taraftar politikasi her gün değişmekte ve günü kurtarma adina taraftara değer ölçüsü verilmektedir. Ligde bizim kadar taraftarini hiçe sayan başka bir kulüp yoktur" ifadelerini kullandi.
Yaldizli şunlari söyledi: "Kadro yapisiyla sürekli olarak oynanan ve sportif başaridan uzak kalan Kayserispor bu sezon şampiyonluk hedefiyle oynamasi gerekirken maalesef bugün ateş çemberine çok yakin kalmiştir.
Sezon başinda belirlenen kombinelere ilgi olmayacaği bilerek piyasaya sürülmüş ve satilmayinca taraftarlar ulusal medyaya şikayet edilmiştir. Yani planli bir taraftar- yönetim sürtüşmesi sağlanmiştir. Ayrica sezon boyu değiştirilmeyeceği açiklanan bilet fiyatlari durum kötüye gidince taban yapmiştir. 2 maç kazandiktan sonra yeniden yükseltilen bilet fiyatlari, bugün yeniden düşürülmüş ve sanki Kayserispor taraftari bedavaci gibi imaj yaratilmiştir. Taraftari sezon başinda tanimayanlar yavaş yavaş 12. adam olduğunu söylemişlerdir. Bugünkü gelinen noktada ise birinci adam rolünü uygun görmüşlerdir. Biz çok iyi biliyoruz ki bugünkü Kayserispor yönetimi için taraftar hep son siradadir. Kayserispor taraftarlarina sesleniyorum. Lütfen bu maça gidelim ve takimimizi destekleyelim. Takimin sahipsiz olmadiğini herkese gösterelim. En rahat günlerinde taraftari tanimayanlar bu taraftarin gücünü görsün. Bu takim eninde sonunda bizimdir. Yönetimler geçici, tek kalici olan taraftardir. Tüm küskünlük ve şahsi hesaplaşmalari bir kenara koyarak takima destek olalim."
Kaynak :http://www.sporx.com/futbol/superlig/kay...Q#yorumlar HABER-FARUK AYDEMİR
|
|
|
| Şota Arveladze: "İyi oynadığımız maçları kazanamıyoruz" |
|
Yazar: 38AhmetK.K - 29.02.2012, 01:21 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (10)
|
 |
Şota Arveladze: "İyi oynadiğimiz maçlari kazanamiyoruz"
![[Resim: t_7849_1090_2009_1.jpg]](http://www.transfermarkt.de/bilder/spielerfotos/t_7849_1090_2009_1.jpg)
©unbekannt
Kayserispor teknik direktörü Şota Arveladze, "Alacağimiz maçlari kazanamadiğimiz için puan cetvelinde üst siralara çikamadik" dedi.
Takimiyla ilgili eleştirilere katilmadiğini, sakatliklar ve cezalar nedeniyle her maça değişik bir onbirle çiktiklarini söyleyen Şota, şöyle devam etti:
"Trabzonspor maçinda Kujoviç'i neden çikarttiğim eleştirildi. Kujoviç, karşilaşmanin ikinci yarisina adelesindeki çekme nedeniyle devam edemeyeceğini söyledi. Maçi tamamlamasi için israr ettik ama dayanamayinca çikarttim. Bu bile eleştirildi. Oynamayan, sakat veya cazali oyuncular kiymete biniyor. Bu mantiği anlamak mümkün değil. Orduspor maçina cezali oyuncularimiz nedeniyle 2 yeni stoperle çiktik. Trioisi ve Amrabat'in birlikte oynamasini bile eleştiren oluyor. İkisi farkli kanatlarda oynuyor. Maçtan sonra konuşmak, çok kolay. Bizim sikintimiz, iyi oynadiğimiz maçlarda farkli skor bulamamizdan kaynaklaniyor. Örneğin çok iyi oynadiğimiz Beşiktaş, Fenerbahçe, Gençlerbirliği, Galatasaray ve Trabzonspor, maçlarini kazanamadik. Kalan 6 maçimizi firesiz tamamlamak istiyoruz.''
Manisaspor maçi öncesi Zurab'in Gürcistan, Triosi 'nin Avusturalya, Pekarik'in Slovakya, Nunez'in Paraguay, Hasan Ali, Eren Güngör, Furkan, Okay ve Sefa'nin ise Türk milli takimina kadrosuna katildiğini açiklayan Şota, antrenmanlarini A-2 takimindan aldiklari oyuncularla sürdürdüklerini söyledi. Şota, ''Manisaspor maçi elbette önemli. Taraftar desteğiyle, bu karşilaşmadan galibiyetle ayrilmayi arzuluyoruz'' diye konuştu.
|
|
|
|