Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifreniz
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler 3,552
» Son Üye alfred3552
» Toplam Konular 11,583
» Toplam Yorumlar 320,746

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Şu anda 68 aktif kullanıcı var.
» (0 Üye - 66 Ziyaretçi)
Applebot, Bing

Son Yazılanlar
kayserispor.org
Kayserispor'da Kombine Ge...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
27.06.2026, 23:02
» Yorum 0
» Okunma 6
kayserispor.org
Kayserispor'da Kombine Ye...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
27.06.2026, 13:35
» Yorum 0
» Okunma 8
kayserispor.org
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 22
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 32
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 33
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 51
kayserispor.org
Kayserispor’da Bir FIFA D...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 55
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 45
kayserispor.org
Kayserispor'da Yeni Sezon...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 39
kayserispor.org
Kayserispor'da Genel Kuru...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 39

 
  Komedi devam ediyor
Yazar: 38AhmetK.K - 17.11.2011, 13:53 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (27)

[Resim: duyuruyeni2.jpg] Duyuru
[SIZE=2]17.11.2011
[/SIZE]




Orduspor Maçi ile yeni bir başlangiç yapmak isteyen takimimizin bu maçta taraftar desteğine ihtiyaci vardir. Bütün taraftarlarimizi; bayraklarini ve flamalarini alarak 19.11.2011 tarihinde, saat 16.00’da oynanacak olan maça; takimimizi desteklemeye davet ediyoruz.
Destekleriniz için peşinen teşekkür ederiz.
Kayserispor Kulübü

Bu konuyu yazdır

  Volkan'ın durumuna ben de düştüm
Yazar: 38AhmetK.K - 16.11.2011, 20:58 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (10)

"Volkan'in durumuna ben de düştüm"
[Resim: konya_kayseri_sota_121110.jpg]


A Milli Takim Teknik Direktörü Guus Hiddink'in sözleşmesinin karşilikli olarak feshedilmesini değerlendiren Kayserispor Teknik Direktörü Şota Arveladze, çarpici konuştu..


Şota Arveladze, "Milli takimin bu duruma düşmesi sadece Hiddink'in hatasi değil, milli takim oyuncularinin da sorumluluk almalari gerekiyor" dedi.

Yeni teknik direktörün yerli veya yabanci olmasinin pek önemli olmadiğini belirten Şota, "Yeni hocanin Türk insanini iyi bilen ve Türk oyuncularla başarilara imza atan bir isim olmasi gerekir" dedi.

A Milli Takim Teknik Direktörü Guus Hiddink'in Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu ile yaptiği görüşmelerle sözleşmenin karşilikli olarak feshedilmesinin ardindan yeni bir isim arayişina girildi.

Konu hakkinda düşüncelerini aktaran Kayserispor Teknik Direktörü Şota Arveladze, Türk insanini iyi bilen ve Türk oyuncularla başarilara imza atan yerli veya yabanci hocanin tercih edilmesi görüşünde.

Şota, "Burada yaşayan, burada çalişan oyunculari iyi bilen hocalar var. Her zaman Türk hoca başariyi yakalayamiyor, bunu yabanci da yapabiliyor. Umuyoruz, iyi bir isimle yeni bir sayfa açilir" dedi.

"OYUNCULARIN DA SORUMLULUK ALMASI GEREKİYOR"
Tüm suçun Hiddink'e yüklenmesini doğru bulmayan Şota, "Hiddink çok ünlü ve profesyonel bir hoca ancak oyuncularin da bundan sonra sorumluluk almasi gerekir. Milli takimda görev yapan herkes kendisini birer parça olarak görüp işlevini yapmasi gerekiyor. Bir kişiyi suçlamak her zaman daha kolay oluyor. Milli takimda önemli takimlarda oynayan oyuncular var. İnaniyorum herkes sorumluluğunu bundan sonra alacaktir" diye konuştu.

ŞOTA, MİLLİ TAKIMI ÇALIŞTIRMA SORUSUNU YANITSIZ BIRAKTI
Kayserispor Teknik Direktörü Şota Arveladze, gazetecilerin "Teklif geldiği takdirde Türk Milli Takimi'ni çaliştirmayi düşünür müsünüz?" sorusuna ise "Çok önemli bir görev" cevabini vermekle yetindi.

"VOLKAN'IN DURUMUNA BEN DE DÜŞMÜŞTÜM"
Hirvatistan ile yapilan ilk maçta kaleci Volkan Demirel'in taraftarla yaşadiği tatsiz olaylar hakkinda konuşan Şota, "Ben de Volkan'in düştüğü duruma Gürcistan'da düşmüştüm. Hatalari olmamasina karşi Volkan'in bu tür davranişlara sessiz kalmasi gerekiyordu. Bu tür durumlarda tecrübelerime dayanilarak akilli olunmasi ve sabirli davranilmasi gerektiğini düşünüyorum" şeklinde konuştu.

Kendi sahasinda oynayacaklari Orduspor maçini da değerlendiren Şota, "Halen toparlanamadik. James Troisi, Okay, Riveros inşallah milli takimdan sakatlanmadan dönerek çalişmalara katilacak. Puan ve puanlar için çalişacağiz. Önemli olan, çikişi iyi futbol oynayarak yakalamak olacak" dedi.

Öte yandan tesis yakininda bulunan yağ üretim fabrikasindan yayilan koku ile tesis üzerinden geçen uçak hoca ve oyuncularin canini sikiyor. Tesisin havalanina yakin olmasi ve her 5 dakika bir uçağin havalanmasi sirasinda çikan gürültüyle idman yapmaya çalişan oyuncular kulaklarini tikiyor.

Röportaj sirasinda da yaşanilan uçak geçişi sirasinda Şota, cümlesini tamamlamadan uçağin uzaklaşmasini izledi. Tesislerin yakininda bulunan yağ üretim fabrikasindan da ağir kokularin yayilmasi da takimi rahatsiz ediyor.

Bu konuyu yazdır

  Hurma: "Panik yok, play-off oynayacağız"
Yazar: 38AhmetK.K - 15.11.2011, 19:00 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (16)

Hurma: "Panik yok, play-off oynayacağiz"


Kayserispor Genel Menajeri Süleyman Hurma, önemli açiklamalarda bulunarak, play-off'a kalacaklarini söyledi.



[Resim: 95919f5bb9f1192f9fc7e56fb44664b1.jpg]

Aldiği kötü sonuçlar nedeniyle eleştirilere maruz kalan Kayserispor'da söz Genel Menajer Süleyman Hurma'da. Genç bir takima sahip olduklarini ve biraz sabir istediklerini anlatan Hurma, "Kimse panik yapmasin. Bu takim play-off oynayacaktir" dedi.

Alinan kötü sonuçlara rağmen Kayserispor'un kalan maçlarda toplayacaği puan ve puanlarla üst siralara yükseleceğini vurgulayan Hurma, "Kayseri'de bazi kişiler bir beklenti peşindeler. Takimimizin kötü gidişene sevinenler var. Bu anlamsiz düşünceler maalesef Kayseri'de yaşaniyor. Ancak şunu ifade etmek isterim ki takimimiz her şeye rağmen zirve mücadelesi yapacaktir. Kesinlikle alt siralardaki çemberin dişinda olacaktir. Kimse merak etmesin bu takim play-off oynayacaktir" dedi.

Cangele'nin sakatliği!

Hurma, bir takimin bir futbolcuya bağli olmamasi gerektiğini söyledi. Cangele'den çok şey beklediklerini ancak talihsiz bir sakatlik neticesinde bu futbolcudan faydalanamadiklarini belirten Hurma, " Cangele'nin sakatliği hesaplarimizi bozdu. Yildiz bir oyuncuyu kaybetmenin üzüntüsünü yaşiyoruz. Ancak bir takim bir futbolcuya bağli olmamali. Biz yinede Cangele'nin yerini doldurmaya çaliştik ama bunda pek başarili olamadik. Her şeye rağmen Cangele'nin yokluğuna alişmamiz gerekir."diye konuştu.

Hurma ayrica devre arasinda duruma göre transfer yapabileceklerini sözlerine ekledi.

FARUK AYDEMİR / KAYSERİ

Bu konuyu yazdır

  STSL 11. hafta maçı KAYSERİSPORUMUZ- Orduspor
Yazar: y_d_yazici - 14.11.2011, 22:57 - Forum: 2011-2012 Sezonu Maçları - Yorum (91)

[SIZE="4"]19.11.2011 CUMARTESİ
16.00
KADİR HAS STADI
[/SIZE]

Bu konuyu yazdır

  Şota 3 mevkiye transfer istiyor..
Yazar: 38AhmetK.K - 14.11.2011, 18:55 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (26)

Şota 3 mevkiye transfer istiyor..


Kayserispor Teknik Direktörü Şota Arveladze, devre arasinda üç mevki için transfer yapmayi planladiklarini ancak henüz belirgin bir isimin olmadiğini söyledi..


Kayserispor, ligin 11. haftasinda kendi sahasinda ağirlayacaği Orduspor maçinin hazirliklarini sürdürüyor. 12 oyuncunun milli takimda olmasi nedeniyle henüz tam kadro çalişmaya başlayamayan sari-kirmizililar, Orduspor maçi için 3 puan hedefliyor.

Kayserispor Teknik Direktörü Şota Arveladze, Orduspor maçinin zor geçeceğini belirterek, "İnşallah, milli takima gönderdiğimiz 12 oyuncunun hepsi sakatsiz döner. Henüz takim tam manasiyla toplanmadi ancak Orduspor maçina hazirliklarimiz devam ediyoruz. Orduspor'da da kaliteli oyuncular var. Zor bir maç olacak" dedi.

Amrabat'in devre arasi Trabzonspor ve Galatasaray'la adi geçtiği yönünde çikan haberler hakkinda konuşan Şota, "Her oyuncu adina bazen pozitif bazen negatif yönde haberler çikabiliyor. Çikan haberler üzerine zaten açiklama yapilmiş, herhangi bir transferin söz konusu olmadiği kulüp yöneticileri tarafindan belirtilmişti. Oyuncularin baski altina girmemesi gerekiyor" diye konuştu.

Devre arasinda 3 mevki için transfer çalişmasi yapilmasinin planlandiğini kaydeden Şota, "Devre arasinda transfer için çalişmalari devam ediyor. Şuan belirgin isim yok. Devre arasina yakin bir zamanda isimler netleşecek" diye konuştu.

Bu konuyu yazdır

  Eren: ''Allah'a havale ediyorum''
Yazar: 38AhmetK.K - 14.11.2011, 13:21 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (1)

[Resim: ziya_eren2.jpg]

Eren: ''Allah'a havale ediyorum''
[Resim: spacer.gif]
12 Kasim 2011 Cumartesi Saat 19:32
[Resim: spacer.gif]
Akhisar Belediyespor ile oynadiğimiz maç sonrasi Kulüp başkanimiz Ziya Eren’in hedefinde hakamler vardi.

Hakemleri Allah’a havale ettiğini söyleyen kulüp başkanimiz Eren ‘’Denizlispor maçinda da İzmir bölgesinden hakem atanmişti, şimdi Manisa’nin Akhisar takimiyla oynadiğimiz maçada İzmir bölgesinden hakem atamişlar. İzmir ile Manisa arasi 45 km. Bu durumu biz manidar buluyoruz. Bunlari Allah’a havale ediyorum’’ dedi.


Erciyessporum

Bu konuyu yazdır

  Kasist Eskişehirspor Deplasman Organizasyonu
Yazar: Muratt - 13.11.2011, 18:57 - Forum: Taraftar Derneklerimiz - Yorum (249)

[Resim: kasist.jpg]

Belki bazilariniz erken bu duyuru için diyecek, belki bazilarinizin yaşananlardan dolayi şevki kirilmiş durumda. Ama bizler yorulmadan, bikip usanmadan arma peşinde, takimimizin peşinde yürümeye devam ediyoruz.

Evet arkadaşlar. Malumunuzdur ki 17 Aralik 2011 Cumartesi günü Saat: 16.00 da Eskişehir Atatürk Stadyumunda Eskişehirspor' a konuk oluyoruz. Kasist olarak DERNEKLEŞTİKTEN sonra ki ilk faaliyetimizi de Eskişehir deplasmanina yapiyoruz. Hedefimiz 300 Kayserispor taraftari ile Eskişehir Atatürk Stadyumunun Misafir Takim Taraftarlarina ayrilan tribünlerini doldurmak.

Elimizden geldiğince bu organizasyona katki yapmaya çalişiyoruz. Öyle ki; İstanbul' dan gelecek kardeşlerimiz için Tren kiralanmasi gündemde.Başka yerlerden gelecek olanlarda olur inşAllah.

Ben bu deplasman için bugünden izin işini konuştum ve olur aldim. Yani Allah' tan bir manilik gelmezse 17 Aralik' ta Eskişehir' de yerimi alicam. Mersin' den tek başima gideceğim.

Haydi arkadaşlar. Sizlerde bu organizasyona katilip takiminizi destekleyin. Gelebilecek olanlar listeye adini ekleyerek devam etsin lütfen...

- Murat ( Mersin )

Bu konuyu yazdır

  Kayseri Kaski TKBL Maçları
Yazar: Ziyaretçi - 13.11.2011, 16:47 - Forum: 2011-2012 Sezonu Maçları - Yorum (8)

5. haftada kizlarimiz Adanada Botaş gibi zor bir engeli geçmesini bildi .

[Resim: hxbx.jpg]

Bu konuyu yazdır

  Milli takımımızın başına Abdullah Avcının geçeceği söyleniyor
Yazar: ÜnSaL38 - 12.11.2011, 15:26 - Forum: A Milli Futbol Takımımız - Yorum (27)

Sizce Milli Takimin başina kim geçmeli?

Bu konuyu yazdır

  Liverpool, Kayseri'de yetenek avında
Yazar: 38AhmetK.K - 11.11.2011, 19:15 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (13)

Liverpool, Kayseri'de yetenek avinda


TRT ile İngiltere Premier League takimlarindan Liverpool'un ortaklaşa düzenlediği ''Futbol Prensi Yarişmasi''nin seçmelerinden birisi Kayseri'de yapilacak.

[Resim: liverpool_logo7657456699.jpg]






Türkiye Radyo ve Televizyon Kurumu (TRT) ile İngiltere Premier League takimlarindan Liverpool'un ortaklaşa düzenlediği ''Futbol Prensi Yarişmasi''nin seçmelerinden birisi Kayseri'de yapilacak.
Yarişmayla ilgili Kayseri Gazeteciler Cemiyeti'nde düzenlenen basin toplantisinda konuşan eski hakemlerden, futbol yorumcusu ve yarişma jüri üyesi Ahmet Çakar, ''Bu yarişma sayesinde Türkiye, futboldaki gerçek yetenekleri görecek ve bunlardan birisi de Türk futbolunun prensi olacak'' dedi.
Çakar, Türkiye'nin 75 milyonluk nüfusuna rağmen, Messi ya da Mesut Özil gibi yetenekli futbolcular çikaramadiğini, bunun nedeninin ise altyapiya gereken önemin gösterilmemesi olduğunu bildirdi. Çakar, ''Spor kulüplerinin yöneticileri, altyapiya gereken önemi vermiyor. Türk futbolunun altyapisi çok yetersiz ve kadük. Bu nedenle birçok yetenek, aralarda harcanip gidiyor. Bunlar, Türk ve dünya futboluna sunulamiyor. İşte bu yarişma sayesinde, yetenekli gençleri ortaya çikaracağiz ve bunlardan birisi de Liverpool Kulübü altyapisinda yetişecek'' diye konuştu.
Kayseri seçmelerinin 12-13 Kasim 2011 tarihlerinde yapilacağini, 12 Kasim günü kayit ve ön elemelerin, 13 Kasim'da ise seçmelerin gerçekleşeceğini belirten Çakar, ''Bu seçmelere, futbol yeteneğine güvenen 14-16 yaş arasindaki gençlerimizi bekliyorrçekleştirilecek çok yönlü antrenmanlarin ve özel çalişmalarin ardindan her ilde seçilecek 8 kişi, il finallerinde yerli ve yabanci isimlerden oluşan jürinin terciuz. Seçmelere her ilden bin genç katilabilecek. Türk ve İngiliz antrenörler gençlerimizi değerlendirecekler ve ilk eleme gününün sonunda 20 genç seçilecek. İkinci gün gehleri doğrultusunda yari finallerde kendi ilini temsil edecek 5 kişiden birisi olacak'' diye konuştu.
Basin toplantisina, İngiliz liginin eski futbolcularindan ve Liverpool futbol antrenörleri Ian Butterworth ve Paul Jones ile Kayseri Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Başkani Musa Soykarci da katildi.
Çakar, Soykarci'ya, üzerinde ''Futbol Prensi'' yazan bir futbol topu hediye etti.


haber ve video:



http://www.sporx.com/futbol/genel/liverp...Q255769SXQ

Bu konuyu yazdır