| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 59 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 57 Ziyaretçi) Applebot, Google
|
| Son Yazılanlar |
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 22
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 26
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 40
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 45
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 36
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 35
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 33
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 42
|
Seyit İçgül ve İlhan Parl...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 36
|
Başkan Nurettin Açıkalın ...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
10.06.2026, 12:04
» Yorum 0
» Okunma 24
|
|
|
| Pfdk Kararları | Kayserispor - Erciyesspor Maçı Seyircisiz |
|
Yazar: buraqh - 20.02.2014, 23:56 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (3)
|
 |
Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun 20.02.2014 tarih ve 62 sayili toplantisinda almiş olduğu kararlar aşağida belirtilmiştir.
KAYSERİSPOR Kulübünün, 15.02.2014 tarihinde oynanan KAYSERİSPOR - GENÇLERBİRLİĞİ Spor Toto Süper Lig müsabakasinda, taraftarlarinin neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle ve bu eylemin ayni sezon içinde 4. kez gerçekleştirilmesinden dolayi takdiren 1 RESMİ MÜSABAKAYI KENDİ SAHASINDA SEYİRCİSİZ OYNAMA ve 80.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandirilmasina karar verilmiştir.
PFDK Başkani
Halit Fahri GÜLTEKİN
Kaynak; https://www.tff.org/default.aspx?pageID=...xtID=19997
|
|
|
| Süleyman Hurma istifa! |
|
Yazar: Peşindeyiz - 12.02.2014, 15:16 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (21)
|
 |
Cumartesi günü; yeri geldiğinde gecemizi gündüzümüze katarak bir şeyler yapmaya çaliştiğimiz; yeri geldiğinde uykusuz kaldiğimiz; yeri geldiğinde sikintidan içimizi yediğimiz, etrafimizdaki insanlarin kalbini kirdiğimiz; yeri geldiğinde sevgisiyle bir bütün olmamizi sağlayan, tanimadiğimiz insanlarla gol sevincini paylaşmamiza, kucaklaşmamiza sebep olan; yeri geldiğinde güldüren, ağlatan, heyecanlandiran; hayatimizin en büyük renklerinden biri olan takimimizin ölüm kalim maçi var.
Ben bir taraftar olarak takimimin düştüğü duruma çok üzülüyorum. Elbette iyi günde olduğu gibi kötü günde de takimimin yaninda olacağim, onu destekleyeceğim.
Yalniz, takimimizin bu duruma düşmesinde en büyük pay sahibi olan; ve üstelik bu durumumuza rağmen bizlerle dalga geçercesine "hala kaç hafta var, bu takim ligin en iyi 3-4 kadrosuna sahip" tarzi yalan dolu açiklamalar yapan Süleyman Hurma'ya da gerekli cevabimi "istifa" diye haykirarak vereceğim.
Ligin en iyi kadrosu bu mu?
Gerekli transferler neden yapilmadi?
Hoca neden bu kadar geç geldi?
Bizimle dalga mi geçiliyor? gibi saniyorum ki sizlerinde aklinda bulunan birçok sorunun hesabini soracağim!
Benimle ayni düşüncede olan taraftar arkadaşlarimin olduğu biliyorum; ve böyle düşünen herkesi o gün sonuç ne olursa olsun, maç başlangicinda ve bitişinde Süleyman Hurma istifa demeye davet ediyorum.
Umarim hepbir ağizdan, tek ses, bizi bu hale düşüren zihniyetten hesap sorariz.
Böyle bir başliğin olmasi gerektiğini düşündüm, silinmezse sevinirim.
|
|
|
| Ligde kalacağız |
|
Yazar: Erciyes1981 - 12.02.2014, 12:51 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (8)
|
 |
COK ILGINC....ADAM HALEN LIGIN 3-4 EN iYi KADROSUNA SAHIPIZ DIYOR
:gulme::gulme::gulme::gulme::gulme::gulme::gulme::gulme::gulme::gulme::gulme::gulme::gulme::gulme::gulme::gulme:
"Ligde kalacağiz"
Kayserispor Genel Menajeri Süleyman Hurma, teknik heyet ve futbolcularina güvenlerinin tam olduğunu belirterek, sezon sonunda ligde kalacaklarini söyledi.
Hurma, Kadir Has Tesisleri'nde gazetecilerle bir araya gelerek, çeşitli konularda açiklamalarda bulundu.
Kayserispor'un ligde kalmasi için yoğun bir şekilde çaliştiklarini dile getiren Hurma, şunlari kaydetti:
"Ligin bitmesine daha 14 hafta var. Kesinlikle beyaz bayraği falan çekmiş değiliz. Hala bu ligin en iyi 3-4 kadrosundan birine sahibiz. Hiçbir şekilde ligin gidişatindan korkmuyoruz. Teknik heyetimizin de oyuncularimizin da bu işin altindan çikacağina inaniyoruz. Koşullar ne olursa olsun biz bu işin üstesinden geleceğiz. Kayserispor kendisine lazim olan puanlari ve morali mutlaka bulacaktir. Dileğim biz bunu yaparken de şehrimizdeki insanlarin bize katki sağlamasidir. Önümüzde Gençlerbirliği maçi var. Çok önem arz eden bir karşilaşma. Bizim kalitemiz bütün eksikliklerimize rağmen o maçi rahatlikla kazanmamiza yeter. Bir galibiyet de bu uygunsuz koşullari değiştirmek için bize yeter."
"İlk 12 hafta hemen hemen her maçimizda sonucu etkileyen hakem hatasi oldu"
Bu sezonun geride kalan 20 haftasinda hedefledikleri başarilara ulaşamamanin üzüntüsünü yaşadiklarini belirten Hurma, şöyle devam etti:
"Kayserispor sikintili ve zor günler geçiriyor. Çok dramatik günler yaşiyoruz. Taraftarlarimizi hayal kirikliğina uğrattiğimiz için çok üzgünüz. Özelikle ilk 12 hafta hemen hemen her maçimizda sonucu etkileyen hakem hatasi oldu. Zaten sakat oyuncular nedeniyle kolumuz kanadimiz kirilmiş. Hakem şansi da yanimizda değil. Ben bunu 'hakemler kasitli yapiyorlar' demek istemiyorum. Ligde şimdiye kadar 20 tane maç oynamişiz; 15 karşilaşmada direkt sonuca etki eden hakem hatasi var. Takimimizin mevcut durumu kötü olduğu için 'mazeret ariyorlar' diye hakemlerle ilgili konuşmuyoruz."
6+0+4 yabanci futbolcu kuraliyla ilgili de konuşan Hurma, ligde yabanci futbolcu sorunu olduğunu, Türkiye'deki yabanci kuralinin oyunculari yedeklemeye müsait olmadiğini savundu.
"Üçüncü sinif bir kulüp değiliz"
Kayserispor'un son yillarda yaptiği atilimla çok büyüdüğünü vurgulayan Hurma, "Biz 9 yildir buradayiz. Hiçbir zaman başarisizliği teknik direktörler ve futbolcular üzerine atmadik. Her zaman sorumluluğu kendi üzerimize aldik. Biz üçüncü sinif bir kulüp değiliz. Ortada bir başarisizlik varsa bundan sorumluyuz. İki yil önce UEFA Avrupa Ligi'nde takimina final oynatmiş bir teknik direktörü, Anadolu'da sonuncu sirada bir takima getirmek çok kolay bir şey değil. Ayrica Çek Milli Takimi oyuncusu Vanek'i de buraya getirmek de büyük başari. Bu yüzden kulübümüzle gurur duyabiliriz" ifadelerini kullandi.
"Bu kulüpte bütün oyuncular dahil en fazla teklifi ben aldim"
Kayserispor'da mutlu olduğunu dile getiren Hurma, sari-kirmizili kulübün her anlamda başarili olmasi için yönetimle birlikte yoğun bir şekilde çaliştiklarini ifade etti.
Kulüp başkani Recep Mamur'un kendisine çok büyük destek verdiğini kaydeden Hurma, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Bu kulüpte bütün oyuncular dahil en fazla teklifi ben aldim. İki nedenden dolayi gitmedim. Birincisi sayin başkanima olan saygim. Onu çok seviyorum, ben burada daha hiçbir şey yapmamişken sikintili zamanlarda arkamda durdu. Arkamda durmasaydi ben buradan 2 ay içerisinde ayrilabilirdim. İkincisi de bir hayal kurdum. Büyük takimlarda herkes bir şeyleri yapabilir, acaba biz kendi hocamizi, futbolcularimizi, bütçemizi oluşturabilir miyiz diye düşündüm ve Kayserispor'da göreve başladim."
"Kayserispor son 10 yilda Anadolu'nun en başarili kulübüdür"
Kayserispor'un son yillardaki başarilariyla Anadolu'da ön plana çikan bir kulüp olduğunu söyleyen Hurma, sözlerini şöyle tamamladi:
"Kayserispor son 10 yilda Anadolu'nun en başarili kulübüdür. Üzerine bir tane daha başarili kulüp yoktur. Başari sadece sahada alinan sonuç da değildir. Ürettiğin değerlerdir. Kayserispor, milli oyuncular üretmiş, 17 genç oyuncusunu milli takimlar seviyesinde tutmuş ve şuanda bile ligin en genç takimi. Bütün milli takimlara futbolcu vermiş, tesis ve saha yapmiş, UEFA Avrupa Ligi'ne katilmiş, Ziraat Türkiye Kupasi'ni kazanmiş, yani bir takim değerler üretmiştir. Bunlari yaparken de kulübün ekonomisini zarara uğratmamiş, borçlu hale getirmemiştir."
|
|
|
|