Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifreniz
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler 3,552
» Son Üye alfred3552
» Toplam Konular 11,583
» Toplam Yorumlar 320,746

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Şu anda 139 aktif kullanıcı var.
» (0 Üye - 137 Ziyaretçi)
Applebot, Facebook

Son Yazılanlar
kayserispor.org
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
43 dakika önce
» Yorum 0
» Okunma 4
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 22
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 26
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 40
kayserispor.org
Kayserispor’da Bir FIFA D...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 45
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 37
kayserispor.org
Kayserispor'da Yeni Sezon...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 35
kayserispor.org
Kayserispor'da Genel Kuru...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 33
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 42
kayserispor.org
Seyit İçgül ve İlhan Parl...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 36

 
  ZTK | Kayserisporumuz - KahramanMaraş BŞB
Yazar: Ercan Sahin - 30.10.2013, 20:48 - Forum: 2013-2014 Sezonu Maçları - Yorum (13)

[Resim: KulupLogolari%5C000071_120x120.jpg][Resim: NoImgThumb.png][Resim: KulupLogolari%5C014854_120x120.jpg]

31 Ekim 2013
Perşembe 18:00
Kadir Has Arena

Bu konuyu yazdır

  9. Hafta | KAYSERİSPORUMUZ - Galatasaray
Yazar: Ercan Sahin - 26.10.2013, 23:58 - Forum: 2013-2014 Sezonu Maçları - Yorum (16)

[Resim: KulupLogolari%5C000071_120x120.jpg] [Resim: KulupLogolari%5C000162_120x120.jpg]

27 Ekim 2013
Pazar 19:00
Kadir Has

Bu konuyu yazdır

  9. Hafta | Sivasspor - KAYSERİ ERCİYESSPORUMUZ
Yazar: Ercan Sahin - 26.10.2013, 23:56 - Forum: 2013-2014 Sezonu Maçları - Yorum (5)

[Resim: sivas.jpg]ve [Resim: KulupLogolari%5C000070_120x120.jpg]
25 Ekim 2013
Cums 20:00

Bu konuyu yazdır

  YENİ FORMA SPONSORUMUZ AGÜ OLDU!..
Yazar: Cangele_38 - 25.10.2013, 18:58 - Forum: Diğer Haberler - Yorum (10)

Kayserisporumiz İki yil sonra forma sponsorluk sözleşmesi imzalamiştir,memleketine gelen Cumhurbaşkanimiz daha önce istifa olayi oldugunda vermis oldugu sözünde durarak sponsor konusunda destegini vermistir ve ABDULLAH GÜL ÜNİVERSİTESİ(AGÜ)ile kulübümüz sponsorluk anlaşmasi imzalamiştir,hayirli olsun tsk Cumhurbaşkanimiz

Bu konuyu yazdır

  İlk Başkan Adayı Apaydın
Yazar: Cangele_38 - 25.10.2013, 11:50 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (2)

Kayseri Erciyesspor'un eski başkanlarindan Necmettin Apaydin, Kayserispor Kulübü başkanliği için aday olduğunu açiklayan ilk isim oldu.

Müteahhitlik yapan Necmettin Apaydin, Kulüp Başkani Recep Mamur'un Kayserispor'a hizmetlerinin inkar edilemeyeceğini dile getirirken şöyle dedi: "Kayserispor şu anda iyi durumda değil. Başkan Mamur ve ekibinin göreve devam etmeme karari var. Mamur, 9 senedir Kayserispor'u çok iyi yerlere getirdi. Takima büyük hizmetler yapti. Onun emeğini unutmak nankörlük olur. Aday olup başkanliğa devam etmesini isterim. Ancak gördüğüm kadariyla ve kulüp internet sitesinden yaptiği 2 açiklamayla istifasinda kararli. Kayserispor'a bir şeyler katabilmek için ekibimle beraber adayim. Kayseri'nin ekmeğini yiyen ve çalişan bir iş adamiyim. Kayseri'ye hizmet etmek, benim en büyük görevim. Önce Recep Mamur'un karar vermesi gerekiyor. Eğer aday olmazsa bu işi en iyi ben ve ekibim yapariz. Recep beyin aday olmasi durumunda ise, kimsenin aday olmasina gerek yok."

Bu konuyu yazdır

  Kayserispor Taraftarlarından Ortak Basın Açıklaması
Yazar: Ercan Sahin - 24.10.2013, 08:57 - Forum: Taraftar Derneklerimiz - Yorum (7)

Anadolu Şehirleri arasinda Süper Lige birden fazla takim gönderen tek şehir olan Kayseri’ ye yapilan saldirilar son zamanlarda şiddetini artirmiştir. Başarili olan Teknik Heyet ve oyuncularimiz İstanbul Takimlarinin uzantilari tarafindan ayartilmaya çalişilmiş, yine uzantilarindan olan İstanbul Basini tarafindan asilsiz haberler yapilmiştir. Hakem camialari yine bir takim uzantilar tarafindan baski altina alinmiş ve Kayseri takimlarinin önü kesilmiştir.


Türkiye’ de maç sonuçlarini futbol oyunu dişindaki etkenlerle etkilemek (yani şike) aleni olarak yapilmaktadir. İstanbul takimlarinin uzantilari tarafindan maç öncesinke açiklamalar, kulisler vb. girişimlerle hakemler etki altina alinmakta ve Kayseri takimlarinin aleyhine vereceği kararlarin ödüllendirileceği izlenimi verilmektedir. İstanbul takimlarinin siyasi, spor ve basin ayaklari şu anda Anadolu’ nun yükselen şehrinin takimlarina karşi saldiri(lar)da bulunmaktadir.


TFF tarafindan Kayserispor’a karşi yürütülen bu kasti tutumlari maçlarimizin oynatildiği günlerde baktiğimidazda da net bir şekilde görmekteyiz. Programi belli olan 10 haftalik süreçte Kayserispor’un pazar günü oynadiği maç sayisi sadece iki. Bunun biriside bu hafta oynanacak Galatasaray maçi ki buda bizim için maçin Pazar gününe verilmediğini açikca ortaya koymaktadir. Bu on hafta içerisinde oynanan ve oynanacak olan maçlarin beşi Pazartesi üçüde Cumartesi gününe konulmuş olmasi, kamuoyunda oluşturulan taraftarsiz Kayseri imajini yiktiğimiz son sezonun ardindan yeniden dillere düşmemize neden olmuştur. TFF nin bu uygulamasi sadece Kayserispor’a yönelik olmayip Kayseri Erciyesporun’ da ayni durumda olmasi, hatta ülkemizde Süper Ligde İsatnbul takimlari dişinda gerçek anlamda tek derbi olan Kayseri Erciyesspor-Kayserispor derbisinin dahi Pazartesi gününe konulmuş olmasi bunun en bariz örneği olarak karşimizdadir.


Geçtiğimiz hafta Kayseri Erciyesspor-Fenerbahçe maçinda hakemler tüm haklarini Erciyesspor aleyhine kullanmiş ve bu hatalarin “HATA” olmadiği ise Caner’ in yerde yatan futbolcumuzu tekmelemesine tüm hakemlerin seyirci kalmasi ile tescillenmiştir. Dahasi İstanbul basini, bu hakemin bu hafta dinlendirilme nedeninin de Fenerbahçe aleyhine yapilan hatalar olduğunu yazacak kadar güdümlü, kasitli ve yalanci olduğunu göstermiştir.
Bursaspor Kayserispor maçinda hakemlerin yanli ve kasitli kararlari sonrasi takimimiz maçtan mağlup ayrilmiş ve 3 futbolcusu Galatasaray maçinda cezali duruma düşürülmüştür. Daha 35. dakika da 10 kişi kalmasi gereken Bursaspor takimi 90+4 de Fair-Play kurallarinin tamamini yok saymiş, yerde bir futbolcumuz yatarken bulduğu pozisyonda gol atarak hanesine 3 puan yazdirmiştir. Bursaspor takiminin Fair-Play dişi hareketinin yani sira maç boyunca Bursa tribünlerinden Kayserispor’ lu futbolculara şişe, telefon, çakmak, bozuk madeni para gibi bir çok materyal atilmasina da maçin hakemleri göz yummuştur. Sahaya atilan telefon Bursasspor’ lu futbolcu Tuncay Şanli tarafindan top toplayici çocuğa verilmiş ve bu vasita ile telefon sahibine ulaştirilarak bir nevi “DELİL KARARTILMIŞTIR.” Yine ayni karşilaşmada yediğimiz golün başinda ceza sahasina gönderilen topun bariz ofsayt olduğu maçin yan hakemince atlanmiş, pozisyonun devaminda Bursaspor’ lu Civelli’ nin futbolcumuz Simic’ e attiği dirsek görmezden gelinmiştir. Bu şekilde hem takimimizin önü kesilip muhtemel alacaği puanlar gasp edilmiş, hem de bir İstanbul takimi olan Galatasaray’ a karşi oynanacak karşilaşma öncesinde de 3 futbolcumuz cezali duruma düşürülerek Galatasaray’ in önü açilmiştir.


Bilindiği yada bilindiği sanildiği gibi; Kayseri şehri ülkemiz için önemli çok büyük siyasetçiler, iş adamlari ve bürokratlar yetiştirmiştir. Şu an ülkemiz için çok önemli kararlarda en etkili büyükler, Kayseri şehrinden çikmiştir. Bu büyüklerimiz ise İstanbul Takimlarinin uzantilarinin yaptiklari saldirilara karşi sessiz ve etkisiz kalmişlardir. Şehrin önde gelen şahsiyetleri de bu açik saldirilara rağmen günlük iş ve siyaset uğraşlarindan başini kaldirmamişlardir.
Şehrimizin iki Takimla Süper Ligde temsil edilmesi ve de başarili olmasi Şehrimizin büyümesine katki sağlayacak ve Kayseri’ de yaşayan ve de Kayserili olan her ferde fayda sağlayacaktir. Öncelikle tüm şehir halkinin bu gerçeği bilmesi ve tüm yaptiklarini bu gerçeğe göre yapmasi gerekmektedir.


Kayserispor Taraftarlari olarak;
• Kayseri ileri gelenlerden en önemli isteğimiz şu süreçte yaşanan belirsizliğe bir an önce son verilmesi, sahipsiz bir takim imaji sunan Kayserispor’ un bir an önce sahiplenilmesi, bunu yaparkende gerçekten Kayserispor sevgisi ile göreve gelecek kişilerin ortaya çikarilmasinin sağlanmasini bekliyoruz.
• Kayseri’den çikmiş siyasetçilerimizin Takimlarimiza yapilmakta olan bu saldirilara karşi tavirlarini koymalari ve gerekeni yapmalarini bekliyoruz.
• Kayserili İşadamlarimizin Takimlarimiza yapilan bu saldirilar karşisinda kenetlenmelerini ve bu doğrultuda destek olmalarini bekliyoruz.
• Şehrimizde görev yapan Valilik, Emniyet Müdürlüğü yada diğer İdare Yöneticilerimizin şehrimizin görevlileri olduğunu hatirlamalarini ve bu doğrultuda Şehrimizin takimlarina destek olacak uygulamalar içinde olmalarini bekliyoruz.
• Kayseri’den çikmiş siyasetçilerimizin adlarinin başka İstanbul Takimlari yerine Kayseri Takimlari ile anilmasini bekliyoruz.
• Kayseri Takimlarinda Yöneticilik yapanlarin sadece Kayseri Takimlarini desteklemelerini bekliyoruz.
• Kayseri’de yaşayan yada Kayseri’li olan Vatandaşlarimizin şehrinin takimlarinin Taraftarlari olmalarini bekliyoruz ve kendilerine soruyoruz: Siz başarili olduğu için Türkiye yerine Brezilya yada İspanya Milli takiminin Taraftari olur musunuz? Şehrinin takimi yerine 800km uzaktaki bir şehrin takimini tutmanin mantikli bir açiklamasini yapabiliyor musunuz? İngiltere sömürgesi olan bazi Afrika ülkelerindeki insanlarin İngiliz takimlarinin Taraftari olduklarini ve bu çelişkinin o ülkeler haricinde sadece Ülkemizde yaşandiğini biliyor musunuz?


Ey Kayseri Halki uyanin. Örtünüzden siyrilin. Öncelikle uyuduğunuzu ve uyutulduğunuzu anlayin. Uyuduğunu fark etmeyen uykusundan uyanamaz. Ayağa kalkin ve Şehrinizin Takimlarina sahip çikin. Şehrinizin değerlerine yapilan saldirilarin farkina varin ve engel olun. Uyuma zamani çoktan geçti, batan geminin ardindan ağlarken uyanik olmaniz bir işe yaramaz.


Kayserispor Taraftarlari Adina;


Horanta – Kapali Kale

Bu konuyu yazdır

  KAYSERİSPOR'DAN İSYAN
Yazar: Cangele_38 - 22.10.2013, 12:58 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (8)

Hakemlere göz değil yürek lazim
Kayserispor kulübünden Bursaspor maçini yöneten hakem 6'sina sert eleştirilen geldi.
Başkan Recep Mamur'' Türkiye spor kamuoyu, futbol camiasi bir takimin nasil çalindiğini, bir takimin hakkinin nasil gasp edildiğini canli olarak izledi. Hakemlerin görmedik dediği pozisyonlari gördü. Bunun adi hak gaspidir, emek hirsizliğidir'' dedi. Kulüp basin sözcüsü Rifat Pehlivan'da ''Hakem 6'lisina hakkimizi helal etmiyoruz. Aldiklari para haram olsun''şeklinde konuştu Kaptan Abdullah Durak'da '' Bu hakemlere göz değil, yürek lazim'' diye yazdi.

Kayserispor'un iki kirmizi kart gördüğü, Salih'in de gördüğü sari kart nedeniyle bu hafta Galatasaray ile oynacaklari maçta cezali duruma düştüğünü hatirlatan Kayserispor Başkani Recep Mamur, '' Uzatma dakikalarinda yaşananlari,maçi yöneten hakemlerin acizliğini, haksizliğini herkes gördü. Bu dakikalarda sahada yaşananlar başta orta hakem Ali Palabiyik'in haksiz kararlari, çalamadiği düdükler bize pahaliya mal oldu. Birakin 1 puandan olmayi, önemli maçlarimiz öncesi takimimizi 3 kişi noksan birakti. Türkiye spor kamuoyu, futbol camiasi bir takimin nasil çalindiğini, bir takimin hakkinin nasil gasp edildiğini canli olarak izledi. Hakemlerin görmedik dediği pozisyonlari gördü. Bunun adi hak gaspidir, emek hirsizliğidir'' şeklinde konuştu.

Kayserispor basin sözcüsü Avukat Rifat Pehlivan'da sari kirmizili ekibin Bursa'da katledildiğini, futbol adina hakem 6'lisinin vebal altinda olduklarini söyledi. Pehlivan'' Öncelikle bu maçi yöneten hakemlerin tümüne hakkimiz helal etmiyor, sonra da aldiklari hakemlik ücreti haram olsun diyorum. Bir takimin emeğine, gösterdiği mücadeleye ancak bu kadar engel olunur. Rakip takimin sertliklerine göz yuman,sadece bizim 2 oyuncumuzu kirmizi kartlarla oyun dişi birakan ve haksiz sari kart göstererek futbolcularimizi sindiren hakem Ali Palabiyik ve 5 yardimcisi görmedik gibi basit bir kelimenin arkasina siğinarak puanimizi çalip, takimimizi Galatasaray maçi öncesi 3 eksikle karşiya biraktilar'' diyerek tepkisini ortaya koydu.

LÜTFEN EMEĞE SAYĞI

Kayserisporlu futbolculardan Salih Uçar ise sosyal medyada maçla ilgili olarak ''Bizi bu haksizliklar yaralamiyor bizi daha da güçlendiriyor. Bizi takim olarak birleştiriyor. Bizi ölmeye hazir askerler yapiyor . Artik takim olarak bu bizim şeref meselemiz . Artik, eskisinden daha güçlüyüz, daha korkusuzuz . Bir gün herkesin başina gelmeden kimse anlamiyor ... Hayat bu ne zaman ne olacaği belli olmaz. Önce kirmizi sonra ofsayt görülmedi . Geçen hafta da aynisi golümüz verilmedi. Bu benim isyanim değil tüm takimimizin isyani. Lütfen, emeğe saygi''diye yazdi.

BU HAKEMLERE GÖZ DEĞİL YÜREK LAZIM

Takim kaptani Abdullah Durak'da, haksizlik nedeniyle yaptiği itiraz sonrasi kirmizi kart gördüğü karşilaşmayla ilgili olarak '' Hakemler de insandir. Tabi ki hakemlerde de göz vardir. Ama ,önemli olan göz değil, yürektir. Sen korkmazsan bizim canimiz yanmaz. Sen korkmazsan biz rahat uyuyabiliriz. En acisi da çikip 'Olur böyle hatalar' demeleri ve bir kanaldan başka hiç kimse konuşmaya bile uygun görmüyor. Biz Türkiye'de ancak günü kurtaririz. Asla da ilerleyemeyiz. Çünkü bize, hakemlerimize , futbolcularimiza göz değil, yürek lazim'' diye sitemini sosyal medya üzerinden dile getirdi

Bu konuyu yazdır

  8. Hafta | Bursaspor - KAYSERİSPORUMUZ
Yazar: Aykut38 - 19.10.2013, 17:37 - Forum: 2013-2014 Sezonu Maçları - Yorum (76)

[Resim: on85.jpg]


[COLOR="Red"]Tarih: 21.10.2013
Saat: 20:00
Yer: Bursa Atatürk Stadyumu
Hakem: Ali Palabiyik
Yayin: Lig TV 2[/COLOR]

Bu konuyu yazdır

  8. Hafta | KAYSERİ ERCİYESSPORUMUZ - Fenerbahçe
Yazar: Aykut38 - 19.10.2013, 17:32 - Forum: 2013-2014 Sezonu Maçları - Yorum (26)

[Resim: f5ra.jpg]



[COLOR="Red"]Tarih: 20.10.2013
Saat: 19:00
Yer: Kadir Has Arena
Hakem: Halis Özkahya
Yayin: Lig TV[/COLOR]

Bu konuyu yazdır

  Yabancı Dil Okulu(ALİYE BOYDAK KOLEJİ)AÇILDI.
Yazar: Cangele_38 - 12.10.2013, 07:42 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (3)

[COLOR="Red"]Kayseri'de artik yabanci dille eğitim yapan bir okul var. Aliye Boydak Koleji yeni öğretim döneminde yabanci dille eğitime başladi.Kayserispor Teknik Direktörü Robert Prosinecki'nin kizi Leonarda Prosinecki'de kolejde bu yil itibariyle eğitime başladi.

Çok şükür bu bahane de ortadan kalkti Hocanin ailesi de burada konsantre olmasi ve motivasyon açisindan çok iyi oldu.Umarim olumsuzluklar ortadan kalkar artik eski günlerimize döneriz.[/COLOR]

Bu konuyu yazdır