| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 259 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 256 Ziyaretçi) Applebot, Baidu, Google
|
| Son Yazılanlar |
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
7 saat önce
» Yorum 0
» Okunma 9
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 22
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 28
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 41
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 47
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 39
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 35
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 34
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 42
|
Seyit İçgül ve İlhan Parl...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 36
|
|
|
| Fatih Ceylan: "Benim icin her zaman bir numarasiniz" |
|
Yazar: 38AhmetK.K - 27.06.2013, 22:36 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (1)
|
 |
Röportaj: Fatih Ceylan
![[Resim: Fatih-Ceylan-2.jpg]](http://www.kent34.net/wp-content/uploads/2011/03/Fatih-Ceylan-2.jpg)
Transfer Merkezi Dergisi'nin bugünkü konuğu futbolseverlerin Kayserispor formasiyla hatirladiği Fatih Ceylan. Yazarimiz Oğuzhan Arslan'in kariyerine Almanya'da devam eden Fatih Ceylan'la yaptiği röportaji hep birlikte okuyalim.
Merhaba Fatih Ceylan, futbola başlama öykünü okuyucularmiza aktarir misin?
Merhabalar. Futbola 6 yaşimda kaleci olarak başladim. İlk maçimda 6 gol yiyince hoca çikardi kaleden 2. yarida ileride oynatti 6 tane de gol atinca bir daha kaleci oynamadim. Futbola başlama hikayem böyle oldu.
Altyapilarda oynarken futbolcu olmanda ve gelişiminde etkili olan teknik adamlar kimlerdi?
Küçükken çok çalişirdim. İlk Sakaryaspor'da beni keşfeden hoca Coşkun Demirbakan. Denenmeye geldiğimde beni takima almişti, onun etkisi büyük.
Genç yaşlarda Sakaryaspor'da forma firsatini yakaladin, Sakaryaspor'la 2. Lig'de şampiyonluk yaşadin. Bizlere o yillari anlatabilir misin?
Sakarya'da ilk şampiyonluğumu yaşadiğim senemde Galatasaray'dan teklif almiştim ama bonservis sorun olunca transfer gerçekleşmedi. Ertesi sezon Sakaryaspor'la küme düşünce oradan ayrildim ve Kayserispor'a transfer oldum. Ertuğrul hoca ve Süleyman Hurma istemişti beni. Kariyerim orada başladi diyebilirim.
Sakaryaspor'dan sonra kariyerinin çikiş noktasi olan Kayserispor'a transferin gerçekleşti. Kayserispor yillarin hakkinda neler düşünüyorsun?
Kayseri'deki yillarimi kelimelerle anlatmak zor, çok güzeldi müthiş bir kadroya sahiptik. Demin de dediğim gibi ben kariyerimin gerçek başlangiç noktasi olarak Kayserispor'da oynadiğim dönemi kabul ediyorum.
Taraftarlar tarafindan çok sevilen bir oyuncu olduğunu biliyoruz. Bize biraz da Kayseri taraftarini anlatir misin? Bizim araciliğimizla taraftarina iletmek istediğin bir şey var mi?
Kayseri taraftarlari süperdi beni "Sari Şeytan" diye çağiriyorlardi, bunu hiç unutmam. Takimdan ayrildiğimda bile "Sari Şeytan" diye hitap etmeye devam ettiler. Taraflara iletmek istediğim şu var; hepinizi çok seviyrum benim için her zaman bir numarasiniz.
Sol kanat oyuncusu olarak kendinde beğendiğin ya da zayif gördüğünü özelliklerin neledir?
Sol ayağim çok iyi, çol güzel ortalar keserim keşke biraz daha hizli olabilseydim diyorum.
Kariyerin boyunca unutamadiğin golün var mi?
Unutumadiği bir golüm var, UEFA Kupasi maçinda Macar takimi Sopron'a attiğim golü unutamam.
Kariyerine Almanya'nin TSV Grunbach takimda sürdürüyorsun. Almanya kariyerini bizlere anlatir misin?
TSV Grunbach, Almanya'da 4.Lig takimi. Burada sol kanat değil de daha çok sol bek olarak oynuyorum ama performansim iyi olduğu için herkes memnun 
Geleceğin hakkinda planlarin neler, tekrar Türkiye'ye gelmeyi düşünüyor musun?
Takim bulursam gelirim Türkiye'ye yine, inşallah nasip olursa oynamak isterim.
PTT 1. Lig'de veya Süper Lig'de bu sezona kadar seni zorlayan futbolcular kimler oldu?
En çok zorlayan Alex diyebilirim, ne zaman ne yapacağini bilemiyorduk.
Kanat oyuncusu olarak yurtdişindan ve ülkemizde beğendiğin, örnek aldiğin isimler var mi ?
Şu an oynayan oyuncular arasinda en çok Gareth Bale'i beğeniyorum.
Milli Takimin bugünkü durumu hakkinda neler düşünüyorsun?
Milli takimin gidişi iyi değil maalesef, bence Ertuğrul Sağlam takimin başina gelirse daha başarili olur.
Son zamanlarda gündemi meşgul eden yabanci kisitlamasi hakkinda neler diyebilirsin?
Bence yabanci kisitlamasi iyi, daha az olmali ve Türk futbolculara değer verilmeli. Eskisi gibi genç oyuncular yetişmiyor artik.
Bize zaman ayirdiğin için teşekkürler. Senin eklemek istediğin bir şey var mi?
Ben teşekkür ederim bana bu firsati verdiğiniz için. Çalişmalarinizda başarilar, iyi yayinlar.
Bu röportaj TransferMerkez.com tarafindan yapilmiştir, tüm haklari saklidir. İzinsiz kullanilamaz.
|
|
|
| Agu: O tezahüratları unutamam |
|
Yazar: 38AhmetK.K - 22.06.2013, 12:17 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (3)
|
 |
Agu: O tezahüratlari unutamam
Kayserispor'a 18 yil önce gelen ve 2,5 sezon forma giyen Nijeryali kaleci Alloy Agu ile geçmişe dair harika bir röportaj gerçekleştirdik.
Yillar önce Belçika'dan Kayseri'ye gelerek taraftarin sevgili olan kaleci Agu, 18 sene sonra yeniden Kayseri'ye geldi. 1994-95 sezonunda Kayserispor ile anlaşan ve 2,5 sezon Kayserispor formasi giyen Nijeryali file bekçisi ile geçmişe doğru bir yolculuk yaptik.. Bakin o röportajda neler konuşuldu
Alloy Agu. Kayserispor'un unutulmaz kalecilerinden birisin. Kayseri'de önemli izler biraktin. Peki Kayserispor serüveni nasil başlamişti?
Öncelikle şunu söyleyeyim. Yillar sonra Kayseri'de olmak ve seni görmek çok güzel Yüksel Yikilmaz. O zamanlar Belçika'da oynuyordum. O dönemde Kayserispor, yabanci kaleci alacakti. yabanci kaleci geldi. Biri Gabon'dan biri Polonyali birisi de bendim. Antrenmanlar sonrasinda bende karar kilindi ve Kayserispor ile sözleşme yaptim.
Kayserispor günlerinden söz edecek olursak, o günlere şöyle bir döndüğünde neler hafizanda kaldi?
Çok samimi söylüyorum ki, inanilmaz güzel günlerim geçti. Çok sicak bir ortam vardi. Burada evimde gibiydim. Taraftar beni çok sevmişti. Nereye gitsem büyük ilgi görüyordum. Ben de sahada görevimi yapiyordum. Ben de taraftari çok sevmiştim. Burada En İyi Yabanci kaleci ödülü aldim.
"AGU...AGU... AGU.. SESLERİ KULAĞIMDA..."
2,5 sezonda 79 Lig 2 Kupa maçinda Kayserispor formasi giydin. unutamadiğin maçlar var mi?
Tabiki. Öncelikle şunu söyleyim. Kayseri'de oynadiğimiz maçlar öncesini unutamam. Hani ilk sahaya çiktiğimiz an varya. İşte o an. Taraftarin o büyük alkişi o tezahüratlari unutulmaz. Her yerden "Agu..Agu.." sesleri geliyordu. Bu, beni çok motive ediyordu. Ayrica Galatasaray ve Fenerbahçe maçlari da çok çekişmeli geçiyordu. Binlerce taraftar önünde kazanmak azmi ile oynuyorduk. O maçlarimi unutamam. Ayrica o zamanki Başkan Mehmet Özhaseki de çok iyi biriydi. Bizimle çok ilgilenirdi. Tam bir başkandi.
AMOKACHİ'Yİ BEN İKNA ETTİM
Şunu da söyleyeyim. Beşiktaş o dönemde, Daniel Amokachi ile ilgileniyordu. Beşiktaş Başkani, bizim başkanimizi aramiş. Bizim başkan Mehmet bey, beni çağirdi. Amokachi'yi Beşiktaş'in sorduğunu ve nasil birisi olduğunu sordu. Ben de anlattim. Sonra Amokachi ile defalarca görüştüm. Türkiye'deki futbolu, taraftarlarin ne kadar çok futbolu sevdiklerini ve burada başarili olabileceğini anlattim. O da benim aracilik yapmam ve ikna etmem ile Türkiye'ye gelmeyi kabul etmişti.
FOTOĞRAFI GÖRÜNCE DUYGULANDI
Agu, o zamanlara dönecek olursan neleri özlersin?
(Kendisine o zamanlardan bir fotoğrafi çerçeveletip armağan ettiğimiz fotoğrafa bakiyor) Kesinlikle bu statdaki taraftari özlüyorum. Kayseri'den gittikten sonra öyle bir taraftar kitlesi görmedim. Takim arkadaşlarimi özlüyorum. Hakan Azman ile ara sira görüşüyorum. Ama o zamanlardaki arkadaşlarim çok iyiydi. Mustafa Uğur, İlhan, Recep, Hayrettin, Abdullah, Salih Eken, hepsi çok sevdiğim insanlar. Recep, çok eğlenceli çok karakterli biriydi. İlhan, çok fantastik biriydi. Neşelendirirdi bizi. Kaptan Mustafa Uğur, çok efendi ve dürüst biriydi. Bana hep "Benden sonra kaptan sen olmalisin" derdi. Bazen de "bu maçta kaptan sen ol" derdi. Ama kaptanimiza saygimizdan bunu hiç kabul etmedim. Kaptanlik ona çok yakişiyordu. Hakan Azman ile aramiz çok iyiydi. En samimi olduğum oydu ve hala da onunla görüşürüm. Bu insanlari çok özlüyorum. O zamanki günleri çok özlüyorum. Fotoğrafa bakinca duygulandim. Size çok teşekkür ederim.
Bizim için de mutluluk. Peki bu özlediklerin dişinda Kayseri ile ilgili olarak neleri özlüyorsun?
Kayseri çok gelişmiş. Çok güzelleşmiş. Yillar önce geldiğim Kayseri'de şimdi stat yerinde yok. Yeni bir stat yapilmiş. Bu stat da muhteşem. Harika bir atmosferi var. Umarim bize uğurlu gelir ve Nijerya Milli takimi olarak galibiyetler aliriz. Ayrica unutamadiğim tabiki yemekler. (Kahkaha ile gülüyor) Şiş kebap. Manti, Pastirma. mmmm harika Kayseri yemekleri.
"GİTMEYİ BEN İSTEMEDİM"
Kayseri'den gidişin nasil oldu?
Sezon bitmişti. Ben ülkeme gittim. Döneceğimi söyleyerek gitmiştim. Uçuşlar ile ilgili sorun yaşadik. Samimi söylüyorum; elimden olmayan nedenlerden ötürü Kayseri'ye 2 gün geç geldim. Sözleşme yenilemem için bana verilen tarih 2 gün geçmişti. Ben yeniden sözleşme yapacağimi ve Kayseri'de kalacağini düşünüyordum. Hatta çok emindim. Çünkü seviliyordum ve işimi de iyi yapiyordum. O nedenle hiç bir kulüp ile de görüşmeyi kabul etmedim. Teklifleri de hep geri çevirdim. Çünkü burada son derece başarili ve mutluydum. Ama Kayseri'ye geldiğimde tarihe uymadiğim için sözleşme yenilemeyeceklerini bana söylediler. Çok çok üzülmüştüm. Ama yapacak bir şey yoktu ben de tekrar gittim. Transfer dönemi de bitmek üzere idi. Bir başka takimla da anlaşaladim.
Ne zaman aktif futbolu biraktin?
Kayserispor ile anlaşamayinca boşta kaldim. Araya zaman girdi. Futboluma devam etmek için Amerika'ya gittim. Orada oynadim biraz. Sonra 2004 yilinda futbolu biraktim.
Sonrasinda neler yaptin?
2008 yilinda Nijerya Milli Takiminda kaleci antrenörü olarak göreve başladim. 2010'da Milli takimin kaleci antrenörüydüm. Angola'daki Afrika Ulusal Kupasi'nda takimla birlikteydim. O şampiyonada Nijerya, 3. olmuştu. Ben de o takimin kaleci antrenörüydüm.
Senin geldiğin günü de maçlarini da performansini da çok iyi hatirliyorum. Şimdi yeni yetenekler yetiştiriyorsun? Yeni Agu'lar varmi?
Agu 1 tane. Benden başka Agu yok. (Gülüyor) Ama yeni yetenekleri, yeni yildizlari futbola kazandirmak için çalişiyoruz. Ben, bildiğim herşeyi öğretmeye onlari iyi kaleci yapmaya gayret ediyorum. U20 Milli Takimimiz Turnuvaya geldi. Başarili olmaya geldik. Tüm oyuncularimiz gibi kalecilerimiz de elbette izlenmeye değer ve başarililar.
Agu.. 2,5 yil formasini giydiğin Kayserispor'un camiasina ve Kayseri halkina son olarak neler söylemek istersin?
Kayseri'de futbol çok seviliyor. Bütün taraftarlara selam söylüyorum. Onlari asla unutmadim. Onlarin "Agu.. Agu.. Agu.." diye bağirdiklarini asla da unutmam. Kayserispor'a ve Kayseri'ye çok başarilar diliyorum. Yüksel, seni de asla unutmadim ve unutmam. Anilarimiz elbette var. Sana ve ekibine de başarilar diliyorum.
(Röportajin gerçekleşmesinde emeği geçen Nijerya U 20 Milli takim Genel Sekreterine ve TFF yetkilisi/Nijerya Milli Takim Tercümani Seçkin Çakmakoğlu'na ve bu güzel röportaji değerli okurlarimiz için kabul eden Kayserispor'un unutulmaz kalecisi Alloy Agu'ya teşekkür ederiz)
Kayseri Tempo
|
|
|
|