| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 80 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 79 Ziyaretçi) Applebot
|
| Son Yazılanlar |
Kayserispor'da Kombine Ge...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 23:02
» Yorum 0
» Okunma 6
|
Kayserispor'da Kombine Ye...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 13:35
» Yorum 0
» Okunma 8
|
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 22
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 32
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 33
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 49
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 55
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 45
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 39
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 39
|
|
|
| ''Rövanşını kupada alacağız'' |
|
Yazar: ahmetkaracaglar - 10.03.2008, 21:00 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (18)
|
 |
''Rövanşini kupada alacağiz''
Kayserispor Basin sözcüsü Yücel Şahin, ligde mağlup olduklari Galatasaray'a gözdaği vererek, ''Galatasaray'dan lig maçinin rövanşini kupada alacağiz'' dedi.
Yücel Şahin, yaptiği açiklamada, İstanbul'da Galatasaray ile yaptiklari karşilaşmayi 2-0 kaybettikleri için üzgün olduklarini, ancak Galatasaray ile Fortis Türkiye Kupasi'nda final maçini oynamak istediklerini belirterek, şunlari söyledi:
''Galatasaray karşisinda 2 şanssiz gol yiyerek mağlup olduk. Bu maçtaki yenilgiyle 17 haftadir sürdürdüğümüz namağlup unvanimizi da İstanbul'da biraktik. Şimdi en büyük hedefimiz Fortis Türkiye Kupasi'ni şehrimize getirmek. Galatasaray'dan kupa maçinda rövanşi almak istiyoruz. Bu yenilgi her şeyin sonu değil.''
Şahin, Gençlerbirliği ile bu hafta Kayseri'de yapacaklari maçin hazirliklarina yarin başlayacaklarini da kaydederek, ''Gençlerbirliği'ni yenerek taraftarlarimizin gönlünü almak istiyoruz. Kayserispor'un ligin en güçlü ekiplerinden birisi olduğunu kimse unutmamali'' diye konuştu.
BENIM ANLAMADIGIM DAHA CAYKUR RIZESPORU ELEMEDEN NEDEN BOYLE HAVALARA GIRIYOR BU YONETICI,EGER RIZESPOR DUVAR GIBI CARPARSA GORURUZ GALATASARAYLA FINAL OYNAMAYI,TABIKI BUNU HICBIRIMIZ ISTEMEYIZ AMA DAHA FINALE CIKMADAN DA BOYLE KONUSMALAR COK YERSIZ OLUYOR...
|
|
|
| Televizyonlardaki Kayserisporumuzun Kısaltılmış Ismi |
|
Yazar: KS 1966 - 10.03.2008, 16:31 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (23)
|
 |
arkadaşlar televziyonlardaki KAYSERİSPORUMUZUN kisaltilmiş ismi sizinde dikkatinizi çekti mi ?
bazi kanallar KAY , bazilari da KYS olarak gösteriyo
nasil bi uygulama hayret ediyorum ya bunlar bizim logodaki ismi görmüyo mu
ALLAH cc aşkina buna da tepki göstermeliyiz
televziyonlarda KS yazilmasini istiyok
beşiktaşinkine BJK
galataninkine GS
fenerinkine FB
trabzonunkine TS yazmayi biliyorlar da bizimkine neden KS yazmiyorlar
gerçekten ayip birşey logomuza baksinlar ondaki kisaltmayi yazsinlar
|
|
|
| PAF ligi 25. hafta |
|
Yazar: Ziyaretçi - 10.03.2008, 11:53 - Forum: A2 Ligi
- Yorum (2)
|
 |
Galatasaray 4-2 Kayserispor (Paf)
10.03.2008
Paf Ligi'nin 25. hafta mücadelesinde Galatasaray ile deplasmanda karşilaşan Kayserispor Paf Takimimiz karşilaşmadan 4-2 mağlup ayrildi.
Karşilaşmanin ilk yarisinda Galatasaray'dan İrfan ve M. Ali'nin golleriyle 2-0 mağlup duruma düşen Paf Takimimiz ikinci yarida Kemal ve Ersoy'la durumu 2-2'ye taşidi. Yusuf Erdoğan'in kirmizi kart görmesiyle 10 kişi kalan Paf takimimiz karşilaşmanin uzatma dakikalarinda yediği gollerle sahadan 4-2 mağlup ayrildi.
Karşilaşmanin golleri;
Galatasaray:5' İrfan, 48' M. Ali, 90+1 Erdem, 90+2 Erdem
Kayserispor: 70' Kemal, 72' Ersoy
Ulusal sitelerde ve GS sitesinde GS Paf takiminin Kayserispor paf takimini cok iyi bir futbolla farkli yendigini yaziyordu.
Bu yaziyi gorunce gerceklerin nasil oldugunu anlamak mumkun. Istanbul takimlari her yonuyle kendi takimlarini on plana cikarmasini biliyorlar. PAF takimimiz 2-2 ye getirmis oyunu ve sonra 10 kisi kalmis ve yedigi son 2 gol uzatma dakikalarinda....
Bu arada Ersoy bu performansini devam ettirebilirse Kayserisporumuza yeni bir golcu kazandirabiliriz diye dusunuyorum
|
|
|
| Gokhan Unala Tepkı |
|
Yazar: holigan_38 - 09.03.2008, 18:35 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (23)
|
 |
Sezon öncesinde Galatasaray'in transfer listesinde yer alan Kayserisporlu Gökhan Ünal'a, sari-kirmizili taraftarlar tepki gösterdi.Taraftarlar, maçin 69. dakikasinda yerini Iglesias'a birakan milli futbolcuyu, isliklayarak protesto etti.
kaynak ligtv.com.tr
|
|
|
| Kafkas:Türkiye Kupası daha önemli |
|
Yazar: Sniper38 - 08.03.2008, 23:18 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (20)
|
 |
"Türkiye Kupasi daha önemli"
Turkcell Süper Lig'in 25. Haftasi'nda Galatasaray, sahasinda konuk ettiği Kayserispor'u 2-0 mağlup etti.
Karşilaşmanin ardindan konuşan Kayserispor çaliştiricisi Tolunay Kafkas, oyuna istedikleri gibi başlayamamalarinin ardindan, mücadeleden 2-0'lik mağlubiyetle ayrildiklarini söyledi.
Kafkas, özellikle ikinci yarida iyi oynadiklarini ve 2 de önemli pozisyon yakalamalarina rağmen galip gelemediklerini söylerken, çok istedikleri ve çok çaliştiklari bir maçi kaybettiklerini belirtti.
Son olarak, alinan mağlubiyetin ardindan lider Beşiktaş'tan 10 puan geriye düştüklerini ifade eden Kayserispor çaliştiricisi, Fortis Türkiye Kupasi'nin strateji olarak kendileri için daha önemli bir hal aldiğini ifade etti.
08.03.2008
|
|
|
| Erciyes Master Plani |
|
Yazar: Sniper38 - 08.03.2008, 15:33 - Forum: Kayseri şehri
- Yorum (6)
|
 |
ERCİYES KIŞ TURİZM MERKEZİ MASTER PLANI
Erciyes Kiş Turizm Merkezi Master Plan Çalişmasi Erciyesin 2005 yilinda Büyükşehir sinirlarina dahil olmasi ile birlikte Büyükşehir Belediyemizin siparişi üzerine Avusturya’nin uzman kuruluşu olan ATC(Austrian Tourism Consultants) firmasi tarafindan 2 yil süren bir çalişma sonucunda hazirlanmiştir.
ATC – Uzman Ekip
Projenin bu bölümünde, ATC’nin aşağida adi geçen uzmanlari görev almişlardir:
Markus A. Grillitsch (Project Manager)
Mehmet Eglenceoğlu
Christian Klenkhart
Peter Hartl
Walther Czerny
H. Mustafa Palancioğlu
Banu Cotton
Martin Uitz
Martin Schuster
Stefan Szauter
Birgit Amann
Proje Basliklari:
Kiş Sporlari Aktiviteleri:
1 Alp Tarzi Kayak(Tüm Kayak Liftleri, pist dişi arazi)
2 Snowboard (Kar Sörfü)(Tüm Kayak liftleri, pist dişi arazi)
3 Telemark (Dönüş) Kayaği(Tüm Kayak liftleri,pist dişi arazi)
4 Serbest Stil Kayak(Kabak Tepe Develi II’de, yari borular, atlamalar, raylar olan
bir kar eğlence parki planlanmiştir.)
5 Kayak Turlari(Dağin kuzey ve bati alanlari uygundur)
6 Helikopter Kayaği
7 Cross Country (Kuzey Displini) Kayaği(Kiş sporlari merkezinden başlayan yol.
Üstistasyon dağ eteği istasyonundan başlayan yol.)
8 Biathlon(Kiş sporlari merkezinden başlayan yol.)
9 Kar Uçurtmasi(Göl ve gölün etrafindaki düz arazi uygundur. Üstelik Erciyes’teki
rüzgar ve hava koşullari oldukça uygun olacaktir.)
10 Kar Kizaği(Kabak Tepe Develi I ve II)
11 Snow Tubing (Şişme Plastik Kizak)(Kabak Tepe Develi I ve II
Zümrüt I ve II)
12 Şişme Kizak(Kabak Tepe Develi I ve II
Zümrüt I ve II)
13 Kar Raftingi(Kabak Tepe Develi I)
14 Kar Motoru(Hacilar or Develi’nin her iki tarafi)
15 Buz Pateni(Kiş sporlari merkezindeki buz pisti.Göl)
16 Yürüyüş ve Kar Ayakkabili (Hedikli) Arazi yürüyüşü(Gölün etrafi ve dağin çevresindeki yollar)
17 Diğerleri(kar tilkisi, kar scooteri, kar bisikleti, snow
zorbing gibi değişik kar aktiviteleri de mevcuttur)
Yaz Sporlari Aktiviteleri
1 Golf
2 Dağ Yürüyüşü / Trekking
3 Tirmanma
4 Tirmanma Bahçesi (Doğal)
5 Tirmanma Bahçesi (Yapay)
6 Dağ Bisikleti
7 İskandinav Yürüyüşü
8 Paragliding & Hang-gliding (Uçurtma)
9 Paraşüt
10 At Sirtinda Gezi
11 Yaz toboggan (kizak) yolu
12 Dağ Planörü
13 Uçurtma Sörfü
ERCİYES DAĞININ POTANSİYELİ:
-Uluslararasi bir kayak merkezi yaratmak için Erciyes, mükemmel bir arazi ve topografya sunmaktadir;
-Dağin yüksekliği ve iklimsel şartlar, yapay kar yapma olanaklari gerçekleştirildikten sonra, en az 5 aylik bir kiş sezonunu garanti etmektedir.
-Yüksek kaliteli entegre bir ürünle, gelişen Orta Doğu ve Doğu Avrupa pazarlarina girilebilir;
PROJE VİZYONU:
-Büyük çapta Ulusal ve Uluslararasi spor olaylarina ve uzun vadede Dünya Şampiyonasi ve hatta Olimpiyat Oyunlarina ev sahipliği yaparak Kayseri’yi, Türkiye´nin kiş sporlari merkezi haline getirmek.
-Kiş Sporlari ve kiş turizmini, Kayseri kimliğinin önemli bir parçasi haline getirmek.
PROJE HEDEFLERİ:
-Yerel ekonomi ve yerel nüfus için sürekli bir gelir kaynaği yaratmak;
5000 civarinda iş imkani
800 000 civarinda gece konaklama
100 milyon EURO doğrudan,
100 milyon EURO dolayli gelir etkisi
-Yurtiçi ve yurtdişindan gelecek ziyaretçiler için cazip bir sportif ve sosyal merkez oluşturmak.
KAYAK MERKEZİNİN KAPASİTESİ:
-Mevcutta 5 adet olan lift sayisini 1.aşamada 11 adet’e, toplamda 20 adete çikartmak.
-Lift uzunluğunu 7.5 km’den 1.aşamada 16.5 km’ye toplamda 34.8 km’ye çikartmak.
-Mevcut 9km olan pist uzunluğunu 1.aşamada 59km’ye, toplamda 160km’ye çikartmak.
-150-170 ha alanda yapay karla kapli pistler oluşturmak
-Günlük 10.000/30.000 kayakçi-kar sörfçüsü için kapasite oluşturmak.
-Yatirimlar toplam 26 milyon m2’lik bir alanda gerçekleşecektir.
YATIRIMLAR 4 ANA BAŞLIKTA TOPLANABİLİR:
1. MEKANİK TESİSLER-LİFTLER (TELEFERİK SİSTEMLERİ)
2. KARLAMA ÜNİTELERİ (150-170 Ha alanda suni karlama yapilmasi planlanmaktadir.)
3. SOSYAL TESİSLER
Restorantlar
Otoparklar
Sağlik Üniteleri
Alişveriş üniteleri
Günübirlik alanlar
Kayak Klubleri için tesisler
4. KONAKLAMA TESİSLERİ
Mevcut 1000 adet civarinda olan yatak kapasitesini, 5000 adete çikarmak hedeflenmektedir.
GEREKLİ YATIRIMLAR:
-6 adet ilave mekanik tesis, 59 km’lik pistlerin yapay karlama üniteleri ve bu alandaki sosyal tesislerin, 1. ETAP MALİYETİ 100 MİLYON EURO
-PROJENİN TAMAMI İSE 275 MİLYON EURO’LUK BİR YATIRIMI İFADE ETMEKTEDİR.
Bazi Resimler:
![[Resim: 22401079dc0.jpg]](http://img378.imageshack.us/img378/6042/22401079dc0.jpg) ![[Resim: 21883852kf5.jpg]](http://img378.imageshack.us/img378/2581/21883852kf5.jpg)
![[Resim: 35794010kw9.jpg]](http://img379.imageshack.us/img379/1686/35794010kw9.jpg) ![[Resim: 18819318mb5.jpg]](http://img170.imageshack.us/img170/458/18819318mb5.jpg)
![[Resim: 65803754co1.jpg]](http://img360.imageshack.us/img360/8349/65803754co1.jpg) ![[Resim: 21359190zr4.jpg]](http://img391.imageshack.us/img391/1367/21359190zr4.jpg)
|
|
|
| Afyon ile Kayseri arasında 'sucuk' savaşı |
|
Yazar: ibrahimogut - 08.03.2008, 12:15 - Forum: Kayseri şehri
- Yorum (1)
|
 |
Afyon ile Kayseri arasinda 'sucuk' savaşi 5 Mart 2008
Ahmet Oğuz GÜNDÜZ/ KAYSERİ, (DHA)
Afyonlu Çevre ve Orman Bakani Veysel Eroğlu, "Afyon sucuğu Kayseri sucuğunu geçti" deyince kiyamet koptu. Kayseri Ticaret Odasi Başkani Hasan Ali Kilci, Hürriyet.com.tr'ye ateş püskürdü, "Bu sözler, Afyonlu Bakanin, Afyon milliyetçiliğinin verdiği heyecanla söylenmiş. O sadece Afyon'un bakani değil. Kayseri halkina bir özür borçlu. Çünkü, Kayseri sucuğu rakipsizdir" dedi. Afyon'dan gelen yanit ise kisa ve netti: "Afyon, sucuk ve pastirma konusunda doğal işaret patentlerini aldi. Üreticiler yazin güneydeki marketlere ürün yetiştiremiyor..."
Sizce Kayseri sucuğu mu yoksa Afyon sucuğu mu daha lezzetli
Kayseri
Afyon
KTO Başkani Hasan Ali Kilci, Afyonkarahisarlilar'in iki yilda bir sucuk ile ilgili olumsuz yorumlar yaptiğini savundu. Afyonkarahisarlilar'in etik olmayan anlayiş içinde olduğunu iddia eden KTO Başkani Kilci, “Sucukla ilgili zaman zaman Türkiye'nin çok değişik bölgelerinden bize rakip olan bazi iller var. Bunlardin başinda da Afyonkarahisar geliyor. Afyonkarahisarlilar ‘Reklamin iyisi, kötüsü olmaz' anlayişi içinde. Kayseri sucuğunun ve pastirmasinin son yillarda ortaya koyduğu kalite, herkes tarafindan kabul ediliyor. Ticaret borsamiz ile beraber sucuk ile ilgili kaliteye biraz daha önem verilmesi konusunu gündeme taşidik” diye konuştu.
Başkan Kilci, sucuk ve pastirmanin Kayserililer'in bir zanaati olduğunu anlatirken şunlari söyledi:
“Biz, Afyonkarahisar ile coğrafi işaret konusunda da gerekli mücadeleyi yaptik. Bizi mahkemeye verdiler ancak, açilan davalari kazandik. Türkiye'deki akliselim çevreler Kayseri ile Afyonkarahisar'in hiçbir zaman sucukta karşilaştirma yapilmamasi gerektiğini çok iyi bilir. Kayseri'nin sucuk ve pastirma sektöründeki o damak tadini, Türkiye'deki hiçbir firma yakalamiş değil. Bu Kayseri'nin coğrafi konumundan kaynaklanmaktadir. Kayseri Ovasi, sucuk ve pastirma üretiminde etkilidir. Yapilan eleştiri ve spekülasyonlarin hiçbirine KTO olarak katilmiyoruz.”
Afyonkarahisarlilar'in Kayseri sucuğu üzerinden reklam yapmaya çaliştiğini iddialarina ekleyen Başkan Kilci, “Bunu etik bulmuyoruz. Kayseri sucuğu ve pastirmasi sektörün büyük bölümünü elinde bulunduruyor. Gayretleri biraz da piyasaya hakim olmak. Bunun için bazen böyle lüzumsuz sözler ediyorlar” diye konuştu.
Afyonkarahisar’a giden Çevre ve Orman Bakani Veysel Eroğlu, kentin sucukta Kayseri'yi geçtiğini belirterek, “Kayseri’de bana sucuk verdiler. Ancak, eve gidince markalarini kopardim. Çünkü eve Afyonkarahisar sucuğundan başka sucuk sokmamak lazim” diye konuşmuştu.
AFYON'DAN YANIT VAR
Öte yandan Kayseri'nin bu iddiasina Afyon Ticaret Odasi yetkililerinmden yanit geldi. Oda yetkilileri hurriyet.com.tr'ye yaptiği açiklamada, hangi şehrin ürününün daha iyi olduğunun kararinin tüketici tarafindan verilmesi gerektiğini söyledi. Afyon'un sucuk ve pastirma konusunda doğal işaret patentlerini aldiğini belirten yetkililer, "Kayseri'nin de Afyon'un da ayri ayri coğrafi özellikleri var. Bizim sucuğumuz çok yumuşak olur. Buradaki üreticiler yazin güneydeki marketlere ürün yetiştiremiyor. Ürünlerimize çok büyük talep var" diye konuştu.
Afyon Ticaret Odasi Başkani M. Melih Yurter ise yaptiği açiklamada, Afyon'da yillik 25.000 ton kirmizi et üretimi yapildiğini ve bunun da 13.000 tonunun sucuk imalatinda kullanildiğini belirtti. Afyon sucuğunun tüm Türkiye de pazar payinin oldukça önemli boyutta olduğu belirten Yurter, açiklamasinda şunlari kaydetti:
"Kayseri'de üretilen sucuk da sonuçta kendine has lezzeti ve tadi olan bir üründür. Ayonkarahisar ve Kayseri İlinin üretmiş olduklari sucukla karşi karşiya getirilmesi kimseye bir şey kazandirmaz. Bu nedenledir ki Sayin Bakanimizin ifade etmeye çaliştiği husus son yillarda Afyon Sucuğuna talebin artmiş olmasi manasindadir yoksa bunun dişinda bir farkli anlamin çikartilmaya çalişilmasi hem sektörü hem de bu iki ilde yaşayanlari rahatsiz edecektir.
Hangi ilin ürettiği sucuğun daha çok talep edilen sucuk olduğu konusunu da birakalim tüketiciler karar versinler.
Gerek Sayin Bakanimizin açiklamalarinda gerekse diğer açiklamalarda Kayseri Sucuğunun lezzeti veya kalitesini kötüleyici hiç bir ibare bulunmamaktadir. İfadelerin farkli mecralara taşinmasi hem hoş değildir hem de kimseye fayda sağlamaz."
KAYSERİ'DEN HÜRRİYET.COM.TR'YE AÇIKLAMA
Kayseri Ticaret Odasi Yönetim Kurulu Başkani Hasan Ali Kilci, şu açiklamalari yapti:
'Çevre ve Orman Bakani Veysel Eroğlu'nun Kayseri pastirmasi ve sucuğuyla ilgili talihsiz açiklamalari tüm Kayserilileri derinden üzmüştür.
Bu garip değerlendirmeye katilmami zmümkün olmadiği gibi, bu değerlendirmeyi bir ölçüt saymak abesle iştigal olur. Bir birine iyi derken, birine kötü demenin hangi kriterler baz alinip da yapildiğini sorariz.
Bu sözleri, Kayseri pastirmasi ve sucuğunu kalitesizliğiyle ilgili sözler olarak değil, tamamen Afyonlu Bakanin, Afyon milliyetçiliğinin verdiği heyecanla söylediği sözler olarak algilamak istiyoruz. Çünkü coğrafi şartlar ve diğer şartlar itibariyle Kayseri pastirmasi ve sucuğun Kayseri'ye ait bir yiyecek olduğunu, biraz tarih bilgisi olan herkes kabul edecektir.
Orta çağlarda, Avrupa'ya akin eden Hun Türkleri'nin pastirmayi yiyecek maddesi olarak kullandiklarini biliyoruz.Kayseri'de pastirmacilik bu şekilde Orta Asya'dan gelen Türklerin etkisiyle başlamiş ve zamanla gelişmiştir. Türklerin Orta Asya'dan anadolu'ya taşidiği pastirmacilik, yüzyillardir Kayseri'de sürdürülmektedir.
Kayseri'de imal edilen kimyonlu siğir pastirmasi ve miskli et sucuğu hiçbir tarafta yoktur. Başka yerde olmayan Kayseri'ye has, yil boyunca her yönden gündüzleri sicak, geceleri serin esen rüzgar pastirmanin ve sucuğun uygun şekilde kurumasini sağlar. Kayseri'deki yer alti sularinda belirli oranlarda bulunan ultrat maddesi sayesinde pastirmanin ve sucuğun kendine has kirmizi rengi doğal olarak sağlanmaktadir.
Pastirma ve sucuk yillardir Kayseri'nin sembolü haline gelmiştir ve böyle de devam edecektir. Bundan da sayin Bakanimiz da dahil kimsenin kuşku duymamasi gerekir.
Sayin Bakanimiz gerçekten maksadini aşan bu sözleri sarfetmişse, Kayseri halkina bir özür borçludur. Aksi takdirde, sadece Afyonkarahisarlilar'in değil, bütün Türk halkinin bakani olduğunu kendisine hatirlatmak bize düşecektir.'
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/836317...9&sz=94086
|
|
|
| Bolu taraftarı Kayseri'ye akın ediyor! |
|
Yazar: 38_yasin_38 - 08.03.2008, 00:25 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (52)
|
 |
Boluspor, Pazar günü oynayacaği Kayseri Erciyesspor maçi için Kayseri'ye giderken, çok sayida taraftar da karşilaşmayi izlemek için bu kente gidecek.
07 Mart 2008 , 17:05
Ligde arka arkaya aldiği galibiyetler sonrasinda ilk 6 için umutlanan Boluspor, Kayseri Erciyesspor maçindan galibiyetle ayrilmanin hesaplarini yapiyor. Kayseri'ye hareket eden Boluspor'da kirmizi kart cezalisi Cem Kargin'in dişinda eksik bulunmuyor.
Boluspor Teknik Direktörü Serhat Güller, Kayseri Erciyesspor maçini kazanmak için sahaya çikacaklarini, kesinlikle defans ağirlikli futbol oynayamayacaklarini söyledi.
Güller, "Bizim için çok önemli bir karşilaşma. Kazandiğimiz takdirde ilk 6 için avantajli duruma geleceğiz. Futbolcularim bunun bilincinde. Cem dişinda eksiğimiz yok" dedi.
Öte yandan Boluspor taraftari da, Kayseri'ye akin ediyor. Bin 500 Boluspor taraftarinin Kayseri Erciyesspor maçinda takimlarini desteklemek için bu kente gideceği belirtildi.
|
|
|
|