Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifreniz
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler 3,552
» Son Üye alfred3552
» Toplam Konular 11,583
» Toplam Yorumlar 320,746

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Şu anda 232 aktif kullanıcı var.
» (0 Üye - 230 Ziyaretçi)
Applebot, Baidu

Son Yazılanlar
kayserispor.org
Kayserispor'da Kombine Ge...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
8 saat önce
» Yorum 0
» Okunma 5
kayserispor.org
Kayserispor'da Kombine Ye...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 13:35
» Yorum 0
» Okunma 7
kayserispor.org
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 22
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 32
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 33
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 48
kayserispor.org
Kayserispor’da Bir FIFA D...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 54
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 45
kayserispor.org
Kayserispor'da Yeni Sezon...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 38
kayserispor.org
Kayserispor'da Genel Kuru...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 38

 
  OftaŞ-kayserİ Kupa MaÇi Canli Yayin
Yazar: PrivatePilot - 01.02.2008, 13:21 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (17)

INTERNET ORTAMINDA İZLEMEK İÇİN
http://golf.cautela.nl/showthread.php?p=...post228070

Bu konuyu yazdır

  Pansu Şekerspordan Tanju Çolak'a teklif
Yazar: Ziyaretçi - 01.02.2008, 13:04 - Forum: Kayseri Amatör Ligi - Yorum (13)

Pansu Şeker'den Çolak'a teklif
Kayseri'de Süper Amatör Küme'de mücadele eden Pansu Şekerspor, ''altin ayakkabi'' ödülü sahibi Tanju Çolak'a koordinatörlük teklifi götürecek.

Kayseri Şeker Fabrikasi Yönetim Kurulu Başkani ve Pansu Şekerspor Kulübü Başkani Vedat Ali Özişik, AA muhabirine yaptiği açiklamada, süper amatör kümede mücadele eden takimlarini ilk etapta 3. Lig'e çikartmak istediklerini, bunun için ellerinden geleni yaptiklarini belirtti.

Amatör takim olarak hedeflerinin büyük olduğunu ve hedeflerine ulaşmak için büyük düşündüklerini ifade eden Özişik, eski milli futbolcu ve Avrupa'da 20 yil önce gol krali olarak ''altin ayakkabi'' ödülü alan Tanju Çolak'i takimin başina getirmeyi planladiklarini söyledi.

Çolak ile kendisi adina bazi arkadaşlarinin görüştüğünü kaydeden Özişik, şöyle konuştu: ''Takimimizi ilk olarak 3. Lig'e çikaracağiz. Daha sonra hedefimiz takimi Süper Lig'e çikarana kadar ilerlemek olacak. Bunun için büyük düşünüyoruz. Bu amacimiza ulaşmak için eski milli futbolcumuz, gol kralimiz Tanju Çolak ile çalişmak istiyoruz. Başarili futbolcumuzun tecrübeleri ile takimimiza faydali olmasini amaçliyoruz. Kendisini gelecek hafta Kayseri'ye davet edeceğim. Teklifimizi kabul ederse, genel koordinatör olarak takimin başina geçmesini isteyeceğim.''


01.02.2008

Kaynak : AA

Bu konuyu yazdır

  Amarat Beledİyesİ
Yazar: furkanks38 - 01.02.2008, 08:57 - Forum: Özvatan - Yorum (11)

Amarat Beledİyesİ Özvatan İlÇesİnİn Bİr KÖyÜdÜr.
Kizil Irmak Hemen Dİpİnden GeÇer.
Daglik Bİr Ortamdir.
GÜzel Yerlerİ Var

Bu konuyu yazdır

  Reshad Sadıqov ve Erciyesspor?
Yazar: ilhanozbay - 01.02.2008, 00:31 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (20)

Erciyessporumuz transfer yapabiliyor ve 1. ligde Azeri oyuncular yerli statüsünde oynayabiliyor. Reshad Erciyesspor'a faydali olmaz mi sice?

Bir de kaynaklar imkan verirse bir forvet alabilsek...

Bu konuyu yazdır

  Evren Avşar
Yazar: Erkan - 31.01.2008, 21:21 - Forum: Eski Futbolcularımız - Yorum (4)

Kişisel Bilgiler
Doğum Yeri : İSTANBUL
Doğum Tarihi : 1 Haziran 1983
Uyruk : TC
Lisans Bilgileri
Lisans No : 163896
Kulüp : KAYSERİ ERCİYESSPOR
Sözleşme Başlangiç T. : 31 Ocak 2008
Sözleşme Bitiş T. : 31 Mayis 2009

Bu konuyu yazdır

  "Mehmet Topuz'u satmıyoruz!"
Yazar: ahmetkaracaglar - 31.01.2008, 18:54 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (9)

"Mehmet Topuz'u satmiyoruz!"

Kayserispor çark etti! Mehmet Topuz'u almak isteyen Fenerbahçe'ye olumsuz yanit veren sari kirmizili ekipte Basin Sözcüsü Yücel Şahin, Gökhan Ünal'i da henüz gözden çikartmadiklarini kaydetti.. Şahin; "7.5 milyon euro getirip, Gökhan'la anlaşan kulüp transferi gerçekleştirebilir" dedi..


Şahin yaptiği açiklamada, Gökhan Ünal'in 2009 yilinda bitecek olan sözleşmesini uzatmak istememesi sonucu transferinin gündemi geldiğini, Mehmet Topuz'u ise şu anda satmayi düşünmediklerini belirterek, şunlari söyledi:
''Gökhan Ünal'in transferi konusunda bize en ciddi teklifi Rusya'nin Rubin Kazan kulübü yapti. Rubin Kazan bize transfer için 7.5 milyon avro önerdi, ancak Gökhan, Rusya'ya gitmek istemedi. Fenerbahçe'nin Mehmet Topuz ve Gökhan Ünal'i birlikte almak için yaptiği teklifi kabul etmedik. Bize 7.5 milyon avro getirip, Gökhan'la anlaşan bir kulüp transferi gerçekleştirebilir. Biz iki futbolcumuzu birden satmayi asla düşünmüyoruz. Gökhan'i da gözden çikartmiş değiliz. Gökhan, bizim en değerli oyuncularimizdan birisi. Gökhan, istediği sürece bizde kalabilir.''


MEHMET TOPUZ KAYSERISPORLA KADIR HAS ARENADA SAMPIYONLUK YASAYIP PREMIER LIGE TRANSFER OLACAK INSALLAH

Bu konuyu yazdır

  Evren Avşar K.Erciyesspor´da
Yazar: Erkan - 31.01.2008, 18:06 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (30)

[Resim: 293112007.jpg]
Bank Asya 1. Lig takimlarindan Kayseri Erciyesspor, Mardinsporlu Evren Avşar ile 1.5 yil süreli anlaşma imzaladi.
Kayseri Erciyespor Basin Sözcüsü Kadir Uslu, Haci Boydak tesislerinde düzenlediği basin toplantisinda, orta alanin her iki kanadinda da oynayabilen Evren'in takima güç katacağini ve ilk 11 içinde yer alacağina inandiklarini söyledi.
Uslu ''Evren ile yaptiğimiz görüşmelerin sonuçlanmasi, hepimizi sevindirdi. Evren'in takima kisa sürede uyum göstermesini bekliyoruz. Evren, bu akşam yapilacak antrenmana katilacak. Evren'den yeni takiminda patlama bekliyoruz'' dedi.
Kayseri Erciyesspor ile 1.5 yillik anlaşma imzalayan Evren ise ''Kayseri Erciyesspor, insana, futbolcuya değer veren bir kulüp. İki hafta süren görüşmelerden sonra anlaşma sağlandi. Burada olmaktan mutluyum. Yeni takimim için elimden gelen gayreti göstereceğim'' dedi.
Evren, daha sonra yeni takiminin mavi siyahli 32 numarali formasini giyerek gazetecilere poz verdi.

Bu konuyu yazdır

  Böyle Taç Atışı Görülmedi
Yazar: tutkumsun38 - 31.01.2008, 11:39 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (5)

Giresunspor'un 17 yaşindaki Kirgiz futbolcusunun maçlarda kullandiği taç atişlari bir hayli ilginç...

Futbolcu olmasaydi ne olurdu sorusunun cevabini izledikten sonra çok kolay bulacağinizi düşünüyorum. Smile

http://videogaleri.hurriyet.com.tr/Video...2&vid=1959

Bu konuyu yazdır

  Gb OftaŞ Kayserİspor MaÇi Bİlet Fİyatlari
Yazar: çerkez - 31.01.2008, 11:06 - Forum: Taraftarlar Gruplarımız - Yorum (6)

Kapali Gençlerbirliği Oftasşpor: 10,00 YTL
Kapali Kayserispor: 10,00 YTL
Maraton Gençlerbirliği Oftasşpor: 8,00 YTL

kale arkasini açmiyor uyanik cavcav kapali oldugu içinde fiyatlari yüksek tutuyor

Bu konuyu yazdır

  ÜR - ademdolgun
Yazar: Sniper38 - 31.01.2008, 01:13 - Forum: Tanışma & Kaynaşma - Yorum (6)

Üye Röportaji - ademdolgun

[Resim: adembaba3807ht7.jpg]

Isim: Adem Dolgun

Dogum Tarihi ve Yeri: 10-06-1977, Develi Aysepinar Köyü

Yas: 30

Oturum Yeri: Linz, Avusturya

Nerelisin?: Develi, Aysepinar Köyü

Boy: 1.82

Uyrugu: Türkiye

Dil: Türkce, birazda Almanca

Aile Hakkinizda?:
evliyim iki cocugum var 2ay sonra 3,cü cocuk sahibi olacagim allah izin verirse

[Resim: grnt007xy0.jpg]

Okul - Is?:
ticaret ile ugrasiyorum ilkokul mezunuyum,
restorant ve cep telefonu ile

neden ademdolgun nickini sectiniz?:
ya beni herkes ismin ile bilsin istedim aslinda bir ara firari38 idi ama devam etmedim ademdolgun böyle iyi

Fobileriniz - Hobileriniz?:
fobilerim iftiradan ve ikiyüzlülüklerden korkarim
hobilerim isi sadece futbol

Sigara ve/veya ALkol kullaniyormusunuz ?:
sürekli kullaniyorum ama alkol almiyorum

Hangi Takimi tutuyorsunuz?:
tabiki KAYSERCIYES

Takimlarimizi nasil buluyorsunuz?:
KAYSERISPORUMUZU elindeki imkanlari tam olarak kullanamadigini düsünüyorum dolayisi ilede suandaki durumu her ne kadar iyi gözüksede bir cok arkadasimiz gibi benide tatmin etmiyor
ERCIYESSPORUMUZA gelince elindeki kisitli kadro ve maddi imkanlara ragmen cok basarili buluyorum

Kayseri Sehirimizi nasil buluyorsun?:
kayseri sehrimiz sirf kayserili oldugum icin degil gördügün en güzel sehir ne türkiyede nede avrupada esi benzeri yok bence sehircilik sanayi ne ararsan var masallah

Müzik konusunda:
genelde arabesk ve fantazi dinlerim

Film konusunda:
genelde savasli filimlerden ve komedi türünden hoslanirim

Hayaliniz ney?:
hayalim cocuklarimin her alanda basarili olmalarini görmek

Türkiyeye temelli geri dönmeyi düsünüyormusunuz?:
elbette düsünüyorum avrupada vizem 2015 yilinda bitiyor ve ALLAH izin verirse vizemin bitmesini beklemeye hic niyetim yok yinede hersey nasip

Forumumuzu nasil buluyorsunuz?:
forum eskisi kadar canli degil ve eski bircok arkadas artik aramizda degil ama biz gurbetcilere memleketimiz ve takimlarimizin haberlerini takip ederek hos vakit geciriyoruz emekcilerinden ALLAH razi olsun

En sevdiginiz renk(ler)?
kirmizi ve sari

[Resim: ademaleynabb5.jpg]

Forumda en iyi anlastiklarin kimler?
forumda genelde herkes ile iyi anlastigimi düsünüyorum ama
börtecine, gaziköylü, levonun38aski, ali3838, erkan ve msn´de görüstügüm arkadaslar

Forumda En Çok Tanismak istediginiz Kisi veya Kisiler ?
valla öyle özel biri yok tanismak istedigim biri ama bana yakin olan herkesede sonuna kadar arkadasim

baska demek istedigin bir sey varmi?
baska birsey yok umut kardesim sana cok tesekkür ederim benimle bu sohbeti yaptigin icin

Röportajiniz icin tesekkür ederiz
sagolasin emeklerin icin

Bu konuyu yazdır