Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifreniz
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler 3,552
» Son Üye alfred3552
» Toplam Konular 11,583
» Toplam Yorumlar 320,746

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Şu anda 79 aktif kullanıcı var.
» (0 Üye - 77 Ziyaretçi)
Applebot, Google

Son Yazılanlar
kayserispor.org
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 15
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 25
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 31
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 46
kayserispor.org
Kayserispor’da Bir FIFA D...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 52
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 41
kayserispor.org
Kayserispor'da Yeni Sezon...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 37
kayserispor.org
Kayserispor'da Genel Kuru...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 35
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 44
kayserispor.org
Seyit İçgül ve İlhan Parl...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 39

 
  Gazi Kasabası
Yazar: eses26 - 13.11.2007, 20:58 - Forum: Develi - Yorum (23)

Gazi, Develi'nin bir beldesidir. Kasabanin kurucusu Lekvanik aşiretidir. Lekvanik aşireti zorunlu olarak Osmanli zamaninda Halep ilinde bulunan Rakka mevkiide iskân olmuş, bunlardan ayrilan bir aile de Gazi Köyü'nü kurmuştur.

Kasabanin kurucularindan olan Aşiret Reislerinden birisinin adinin Gazi olduğu ve Gazi ismini bu şahistan aldiği söylenmektedir.

Kuruluş tarihi ise 1703 ile 1710 arasidir. Kasaba, 1989 yilina kadar köy iken 1989 tarihinden sonra Belediye olmuştur. 1968 yilinda Kayserili şair Hasan Sami Bolak 2 gün konuk olarak kaldiği Gaziköyde şu kisa şiiri yazmiştir:

Otuza dayandi merdiven gönül,
İster ağla, ister gül de;
Ömrün iki günü geçti sâkin
Gaziköy'de.................................

Bu konuyu yazdır

  Ronaldinho Diyarbakır'a önerilmiş
Yazar: inzibat - 13.11.2007, 20:48 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (20)

Ronaldinho Diyarbakir'a önerilmiş
Nilay Yilmazdan Kaka ve Ronaldinho ile ilgili çarpici köşe yazisi.
13 Kasim 2007 / 17:25
Ronaldinho-Diyarbakira-onerilmis
Faik Gürses, Sami Hypia'nin Samsunspor'a geldiğini ve beğenilmeyerek gönderildiğini hatirlatinca şöyle bir yazi iyi gider diye düşündüm:
Günümüz futbolunun önemli isimleri Türkiye Ligi'nin eşiğine kadar geldi; ama transferleri bir şekilde gerçekleşmedi.
Kaka: Yillar önce daha Gaziantep'e önerildiği ama çok genç bulunarak alinmadiği hep konuşulur.
Ronaldinho: Yine çok uzun yillar önce Diyarbakir'a önerilmiş; ama bu "tifil" çocuk için yönetimden onay çikmamiş. Gremio'da oynarken Galatasaray onu almaya çalişti, 5 milyon dolar isteyen kulübüne en son 3 milyon dolar verdi. Bir yil sonra PSG, Gremio'dan 18 milyon dolara aldiği sambaciyi iki yil oynatip Barcelona'ya 35 milyon dolara satti.
Nedved: Galatasaray onu da Ronaldinho'ya benzer şekilde elinden kaçirdi.
Shevchenko: Dinamo Kiev'deyken Trabzon'a tavsiye edildi. Ama dönemin yönetimi "Ünlü değil. Kim tanir ki" diyerek Ukraynali yildizi beğenmedi, Sheva'yi da bir yil sonra Şampiyonlar Ligi'ndeki performansiyla Milan kapti.
Eto'o: 2000-01'de Fenerbahçe'nin gündemine geldi. Sari-lacivertliler Baliç'i R.Madrid'den kiralik geri alirken Kamerunlu yildizi da istedi. Real 5 milyon dolar istedi; Fenerbahçe 4 verdi. Pazarlik kiraliğa döndü, ama Eto'o Mallorca'yi tercih etti; iş yatti.
Sami Hypia: Samsunspor'da antrenmanlara çiktiktan sonra beğenilmeyerek gönderildi.
Ronaldo: Yillar önce Fenerbahçe'ye önerildiği ancak dönemin başkani Ali Şen tarafindan beğenilmediği hâlâ konuşulur.
Appiah: 1996 yilinda Galatasaray'in denemek için getirdiği 8 Ganali futbolcunun arasinda yer alan ancak beğenilmeyen Appiah, İtalya'nin Udinese takimi tarafindan beğenildi. Fenerbahçe'ye ise 8 Milyon Euro bonservis bedeli ile Juventus takimindan transfer oldu. Söylenen o ki; zamanin Galatasaray Altyapi Koordinatörü Tamer Güney, Fatih Terim'e verdiği raporda, "Appiah'tan hiçbir şey olmaz" demiş.
Bir de Frank Ribery var. O eşikten içeri girdi; ama yönetim zaaflari sonucunda elden kaçti, başka ellere yar oldu...
Ribery: 2004-2005 sezonunun ikinci yarisi Galatasaray'a gelen ve "Anelka'nin bonusu" diye nitelendirilen futbolcu, aylardir maaş alamadiğini gerekçe göstererek Olympique Marsilya kulübü ile sözleşme imzaladi. Sari-kirmizililarin dava isteğine ret cevabi gelince, transfer tamamen gerçekleşmiş oldu. Marsilya'dan yüksek bonservis ücretiyle Bayern Münih'e gitti.

Bu konuyu yazdır

  vk 38 dogum günü
Yazar: paladinho'KS' - 13.11.2007, 20:28 - Forum: Temenni, Tebrik - Yorum (24)

sitemiz üyelerinden vk 38 nickli üyemiz volkan koramazin(gelecegin topuzu)dogum gününü kutlar.bir ömür boyu saglikli ve mutlu olmasi dileklerimizle

Bu konuyu yazdır

  Geçen seneden bu seneye...
Yazar: inzibat - 13.11.2007, 20:07 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (9)

[COLOR="Navy"]Yakin çevremdeki bazi Galatasaray'li arkadaşlarim bu sene şampiyon biziz diyolardi bende arşivleri kariştirdim....Kayseri Tolunay'la Ertuğrul'dan daha fazla puan toplamiş.Galatasaray küme düşecek nerdeyse.Sivasspor 17.likten 2.liğe gelmiş .Helal olsun.Trabzonu göremedim bu arada
2006-2007
http://img404.imageshack.us/my.php?image...007op0.png



2007-2008
http://img404.imageshack.us/img404/4398/...fz4.th.png[/COLOR]

Bu konuyu yazdır

  Kayserispor Deplasmani Rakipler Icin Kabus
Yazar: KaptanK - 13.11.2007, 19:52 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (15)

Son 3 sezondur Turkcell Super Liginde zirveyi zorlayan Kayserispor'da bu basarinin buyuk bir bolumu kendi evinde oynadigi maclarda elde edildi.2006-2007 sezonu ve bu sezonla birlikte Kayserispor takimi Inter Toto Kupasi,Uefa Kupasi,Super Lig ve Turkiye Kupasinda kendi sahasinda yaptigi son 31 macta rakiplerine karsi 20 Galibiyet 10 Beraberlik elde edip sadece 1 kez maglup oldu.

Evinde rakiplerin adeta korkulu ruyasi olan Kayserispor,deplasmanda ise ayni basariyi gosteremedi.Ayni donemler icerisinde deplasmanlarda oynadigi 29 macta sadece 6 Galibiyet 11 Beraberlik elde edip 12 mactada rakiplerine boyun egdi...

Bu konuyu yazdır

  Edu: "Yonetim Hakkimizi Aramali"
Yazar: KaptanK - 13.11.2007, 18:08 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (5)

"YÖNETİM HAKKIMIZI ARAMALI"

Kayserispor maçinda oyun dişi kalan Fenerbahçe'nin Brezilyali oyuncusu Edu Dracena, gördüğü 2. sari kartta, hakemin Kayserisporlu futbolcularin dediğini yaptiğini belirtirken, "Sanirim mağdur duruma düştüğüm bu durumda Fenerbahçe yönetimi hakkimizi aramali" dedi.

13 Kasim 2007, 13:03

Edu'nun resmi internet sitesinde yaptiği açiklama şöyle:
"İlk sari kartta, rakip forveti bizim kalemize yönelmişti. Zaten bir arkadaşim onu markaja almişti ve ben de araya girip topu aldim. Her maçta böyle şeyler olur. Çok normal bir hareket. Hakem ise pozisyonu kendisi görmeden rakip takim futbolcularinin yönlendirmeleriyle sari kart çikardi. Futbolcularin etkisiyle böyle bir karar verdiğinden ve bir faydasi olacağina inanmadiğimdan dolayi itiraz bile etmedim. Ancak herkes benim o hareketimin çok normal bir hareket olduğunu gördü. Hatta o maçta bile defalarca buna benzer hareketler oldu. Onlara düdük bile çalinmadi.
Rakip yine hizli bir pozisyona girmiş ve hücuma geçmişti. Ben karşilarinda durdum ancak geçmek istediler. Vurduğu topu göğsümle engelledim. Uzakta olan hakem olanlari iyi göremedi ve benim topu elimle kestiğimi düşündü. Formami gösterdim, yardimcilarina sormasini istedim ama nafile. Bunun yerine Kayserisporlu futbolcularin dediklerini yapti ve bana bir sari kart daha gösterdi.
Tabii ki her takim için çok zor bir durum. Ben hakemlerle ilgili yorum yapmam çünkü benim işim oynamak. Ben işimi yapiyorum ve herkesin gördüğü gibi benim o pozisyonlardaki hareketlerim çok normal. Ceza yiyecek bir durum içermiyorlar. Değişik kamera açilarindan bakildiğinda görülecektir ki elim hiçbir surette topa değmedi ve hakem de pozisyona uzakti. Açik ve net görme ihtimali çok düşüktü. Dediğim gibi yardimcilariyla görüşebilirdi ancak o bunu tercih etmeden kararini verdi. Sanirim mağdur duruma düştüğüm bu durumda Fenerbahçe yönetimi hakkimizi aramali. On kişi oynayan her takim rakibi karşisinda zayif kalir. Özellikle benim durumumda olduğu gibi daha maçin 28. dakikasinda atilirsa bir futbolcu, o takimin işi çok zor olur"

Vederson: "Haksizliğa uğruyoruz!"

Fenerbahçe'nin Brezilya asilli Türk futbolcusu Gökçek Vederson, sari-lacivertli takimin maçlarda haksizliğa uğradiğini düşündüğünü belirtti. Roberto Carlos ile birlikte oynayarak bir rüyasini gerçekleştirdiğini söyleyen Vederson, milli formayi giymek istediğini de açikladi.

Roberto Carlos'a ceza yok!

Kayserispor-Fenerbahçe maçinin hakem ve temsilci raporlarini inceleyen Hukuk Kurulu sari lacivertli takimin Brezilyali oyuncusu Roberto Carlos'un Disiplin Kurdulu'na sevkini gerekli görmedi.
Yayinci kuruluş tarafindan Carlos'un yardimci hakeme su firlatmasi görüntülenince raporlari inceleyen Hukuk Kurulu, raporlarda böyle bir eylemin yazilmamasi üzerine dosyayi kapatti.

Konu ile ilgili bir açiklama yapan Hukuk Kurulu Başkani İsmail Özersin "Olayi televizyonlardan izledik ama ne hakem raporunda böyle birşey var, ne de maç içerisinde yardimci hakem bayrak kaldirip durumu orta hakeme bildirmiş. Böyle bir durumda alan razi veren razi. Raporda olmayan ve maç içerisinde işlem görmeyen bir hareket için bizim birşey yapmamiz sözkonusu değil" diye konuştu.

Ben bu kadar Anadolu takimlarinin haksizliga ugradigini gormedim.Bu kadar da belli edilmezki.Aynisi bizlerede olmuyormu?

Bu konuyu yazdır

  TFF 1.LİG 13.Hafta | K.Erciyessporumuz 1-1 Eskişehirspor
Yazar: Muhtar - 13.11.2007, 18:00 - Forum: 2007-2008 Sezonu Maçları - Yorum (35)

[Resim: kerciyes.jpg] [Resim: liga.jpg] [Resim: eskisehir.jpg]

[SIZE="4"][SIZE="4"]
TARİH : 17.11.2007 (CUMARTESİ)
SAAT : 13:00
[/SIZE][/SIZE]


Sezonun bence en önemli karşilaşmasi..
En ciddi rakibimizle karşilaşiyoruz.
Kötü olan tek şey maç saati.

Bu konuyu yazdır

  biri bu adamıda sustursun tüm medya satılmış
Yazar: hancer38 - 13.11.2007, 16:11 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (16)

Lugano'suz kalmakla Edu'suz kalmak ayni şey değil. Edu savunmanin lideri, savaşçi çok. Lugano'nun yerine oynayacak 3 adam var. Edu yerine oynayacak yok!


Edu'nun kirmizi karti ve üstüne Deniz'in sakatlanmasi... Alex'siz bir takimin başina böyle zor bir deplasmanda daha ne dert gelebilir? Dün Fenerbahçe'nin omurgasi kaydi.
Kayseri'nin bu durumdan yeterince yararlanamadiğini söyleyelim. Anadolu'nun yeni kaplanlari şiddetle tüm iplerini Mehmet Topuz'a bağlayan bir takima dönüşüyor. Ki, bu gelecek açisindan hiç iyi değil. O varsa, topu sürüklerse ilerliyorlar, yoksa yok.
Halbuki durmadan çoğalan ne çok avantajlari vardi! Appiah'in oyuna henüz yeni dönüşü Deivid'in bambaşka bir görevle sahada oluşu, onlar için zaten baştan büyük avantajlardi. Üstüne rakip eksik kaldi, üstüne Deniz'siz. Bakin Lugano'suz kalmakla Edu'suz kalmak ayni şey değil. Edu savunmanin lideri, savaşçi çok. Lugano'nun yerine oynayacak 3 adam var. Edu yerine oynayacak yok! Kayseri'nin avantajlari öyle çoktu ki!
Geçen haftaki Belediye maçinda da görüldüğü gibi Kayseri'nin savunmasi kalabalik ve özellikle kanatlardan gelen rakiplere karşi çok zorlaniyor. Zaten Fenerbahçe'nin golü de Semih'le böyle gelmişti. Fenerbahçe düzeni bozulunca bu dezavantajlari kullanilmaz oldu. Kolaylikla oyunu koparabilecekleri bir oyun oluştu sahada. Ancak bundan neredeyse hiç yararlanamadilar. Genelde üstün özelliklere sahip olmasina rağmen çok gol kaçiran Mehmet Eren'in, geçen haftadan sonra bu maçta da gol(ler) bulmasiyla maçi alabildiler.
Fenerbahçe'nin eksik üzerine eksik kalişi sonrasi oyununu eleştirmek kolay değil.
Gelelim yine haftaya damgasini vuracak olana. En konuşulmamasi gerekene. Hakeme.
Ne yaparsiniz ki, bu sefer de Fenerbahçe cephesi ayağa kalkacak. 'Nasil görmez, bu nasil iş?'
Tabii ki bunlari sormayacağim.
Ama hakem tartişmasi değil de bir hakemlik tartişmasi olarak şunu sormamiz lazim. Edu'nun 2. sari karti, koluyla oynamiş olsa bile neden sari kart? Eğer topu kesmek için bilerek yaptiysa bariz gol şansi olduğundan direkt kirmizi olmali! Yoksa da sari olmamali. Eğer bu sari olursa her elle oynama sari olmali. Biliyorum daha çok şey soranlar çikacaktir. Ama bu ya kirmizi olur ya da kart olmaz. Şimdi ne olacak? Yine bir ceza iptali daha yaşayacağiz.

Bu konuyu yazdır

  Kayserispor Antrenmanına Gidelim ! - 21/11/2007 15:30
Yazar: KS-Fanpage - 13.11.2007, 13:43 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (46)

Herkese iyi günler, öncelikle bu forumda her kafasina esenin bi konu açip boş boş konuşmasi durumlarina ben de sinir oluyorum...

fakat biraz önce Fatih Terim basin toplantisi yapti ve Baktimki iki hafta takimimiz maç yapmayacak.İki hafta tam kadro Kayserispor Kayseride.
Ve Şerefli(!) Türk medyasinin Sari-Lacivert formalarla yaptiği yorumlar belli.
Düşündümki biz bu kentin çocuklari olarak bu Kayserispor'a yanliz olmadiklarini gösterebiliriz!

Koskoca şehiriz taraftar olarak maçlara bile ilgi göstermiyoruz ve hatirladiğim kadariyla antrenman ziyaretimiz de yok tarihte.(toplu olarak)

Kayserispor'a gönül verenler etraftan hatri geçecek kişileri de yanina alip böyle bir DESTEK ziyaretinde bulunamaz miyiz ?

Görüşilerinizi bekliyorum , Fikir Size uygunsa geleceğinizi de Belirtiniz Lütfen.

ŞİMDİ KAYSERİSPORUMUZA AĞIZLA DEĞİL , İCRAATLA DESTEK ZAMANI !

[Çetin GÖNEN;
Arkadaslar. 21/11/2007 Carsamba günü 15:30'da antreman var. Toplanip gidebilirsiniz.
]

Bu konuyu yazdır

  TED Kayseri Romanya'ya gitti
Yazar: mr.cetin - 13.11.2007, 13:31 - Forum: 2007-2008 Sezonu Maçları - Yorum (4)

Panküp TED Kayseri Koleji, Avrupa Ligi C Grubun'da ikinci maçinda yarin (Çarşamba) Romanya temsilcisi Baschet Arad'la karşilaşacak. Başkan Ömer Yağmur, "Hem Avrupa'da, hem de ligde iyi gidiyoruz. Bunu devam ettirmek amacindayiz. Romanya'da da galip gelmeye çalişacağiz" dedi.


Türkiye Bayanlar Basketbol Birinci Ligi'nde mücadele eden Panküp Ted Kayseri Koleji, Avrupa Ligi C Grubunda ikinci maçinda deplasmanda Romanya temsilcisi Baschet Arad'la karşilacak. Kirmizi-lacivertliler, tam kadro olarak gittiği Arad kentinde maç saatini bekliyor. Kulüp Başkani Ömer Yağmur, Romanya'ya galibiyet için gittiklerini belirterek, "Hemofarm maçindan sonra ilk deplasman galibiyetimizi de alarak iddiamizi ortaya koymak istiyoruz. Romanya'ya tam kadro geldik. Tek hedefimiz galibiyet" dedi.

MAÇ TRAFİĞİ YOĞUNLAŞTI
Üçgün arayla Hemofarm ve Galatasaray'la oynayan Kirmizi-lacivertliler, yarin da Avrupa liginde Romanya ekibi Baschet Arad'la karşilaşacak. Romanya dönüşü İstanbul'da kalacak ve Cuma günü İstanbul Üniversitesi ile oynayacak olan Panküp TED Kayseri Koleji, Sali günü Kayseri'de Yunanistan temsilcisi Apollon Ptolemaida, pazar günü ise, sahasinda Beşiktaş'la maç yapacak. Lig ve Avrupa'yi birlikte götürmek istediklerini söyleyen Başkan Yağmur, "Geniş ve kaliteli bir kadro kurduk. Hem ligde hem, Avrupa'da hedefe ulaşacağimiza inaniyoruz" diye konuştu.

kaynak : ajansspor

Bu konuyu yazdır