| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 66 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 65 Ziyaretçi) Applebot
|
| Son Yazılanlar |
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 11
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 22
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 28
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 42
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 48
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 39
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 35
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 34
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 43
|
Seyit İçgül ve İlhan Parl...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 36
|
|
|
| ANKS yürüyüş(video) |
|
Yazar: 38gurbetci38 - 22.10.2007, 01:17 - Forum: Videolar
- Yorum (5)
|
 |
Ankara Kizilay meydaninda cep telefonu ile çekilmiş 1 dklik videoyu yayinliyorum, çerkez ( ismail) de nete girdiğinde kendi çekimini ve fotolari yayinlayacak.
[YOUTUBE]ql75UWt67qw[/YOUTUBE]
|
|
|
| ANKS Yönetim Oluşumu!! |
|
Yazar: 38gurbetci38 - 21.10.2007, 19:59 - Forum: Taraftarlar Gruplarımız
- Yorum (25)
|
 |
ANKS Grubu olarak yeni yüzlere ihtiyacimiz olduğu düşüncesinden dolayi Yönetimsel bir oluşuma gidip kitlemizi arttirma karari aldik.Bu oluşum için yönetimimizde yer alacak arkadaşlarimiz bazi görevler için zorunlu olarak Ankara'da bulunmasi gerekmiyor,İşte grubumuzda görev verilecek bölümler;
Yerel Basinla ilişkiler ( Ankara Yerel Medya ) ( 3 Görevli )
Organizasyon Çalişmalari ( 3 Görevli )
Pankart Hazirlama ( 2 görevli )
Reklam Çalişmalari ( 4 görevli )
Yapilacak Afiş çalişmalarimiz için Grafik Görevlisi ( 1 görevli )
Muhasebe Görevlisi ( 1 görevli )
..
Bölümler zamanla artacaktir, Görevli olacak arkadaşlar, İsim -Soyisim- Telefon numaralari ile birlikde listelenecek ve noter tastidiği yönetimimizce yapildikdan sonra görevlerine başlayacaklar.
DipNot: Her ANKS üyesi Grup adina açilacak Banka Hesabina Her Ay 5 YTL yatirdiklari taktirde üyelikleri devam edecektir, bu paralar makbuzlanacak ve Muhasebe görevlisi olacak arkadaşimiz ve yönetimimiz tarafindan saklanacaktir.Bu toplanan ücretler ise kimi zaman deplasman için otobüs , kimi zaman da Ankara maçlarinda Pankart yapimi vb. masraflar için kullanilacaktir.
ANKS YÖNETİM
|
|
|
| turkıye kayserıdekı ornek davranısı konusuyor |
|
Yazar: harun38 - 21.10.2007, 19:59 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (7)
|
 |
bugun sehit olan 15 askeremizin olum haberleri yayildiktan sonra tum turkiye sokaklara dokuldu her yerde yine terore lanet ve tepki vardi ancak kayseride oyle bi tepki vardiki tum turkiyeye ornek olacak bi davranis sokaga dokulen binlerce insan ilk once teroru lanetleyip ardindan topluca kayseri kocasiinan askerlik subesine giderek burada genci ve yaslisi gonullu askerlik yapmak icin dilekce verdiler ardindan subeden yapilan aciklama ile dilekcelerin degerlendirilecegi aciklandi bugun aksam tvlerdede gosterilen bu haber tum turkiyeye ornek oldu ve haberi yayinlayan spikerlerden buyuk ovgu aldiSEHIT OLAN TUM KARDESLERIMIZE ALLAHTAN RAHMET YAKINLARINA VE TURK HALKINA BASSAGLIGI DILIYORUM kahrolsun pkk
|
|
|
| Medya bizi Gördü üstüne Gidelim |
|
Yazar: KS-Fanpage - 21.10.2007, 19:45 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (8)
|
 |
arkadaşlar İstanbul medyasi sonunda yola gelmeye başladi (NTV'yi bu tanimin içine koymamak gerekiyo diğerleri gibi değil ama neyse)
Okay Karacan'i taniyorum daha önce bir çok programda izledim çok şahit oldum ona teşekkür maili gönderelim.yaptiklari program için o gerekeni yapip cevabi verecektir.
Şunu unutmayalim biz hep yakiniyoruz bizi görmüyorlar diye "Evet birileri bizi Gördü ve Bunu Ödüllendirelim"
! her kes teşekkür maili atsin , sesimizi duysunlar , yaptiklari işi görüyor ve destekliyoruz bu mesaji verelim!!!
okay.karacan@ntv.com.tr mail adresi
:JCuz:
|
|
|
| Kayserililer gönüllü askerlik için yürüdü |
|
Yazar: Din İman Es-Es - 21.10.2007, 18:41 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (16)
|
 |
[COLOR="red"]Kayserililer gönüllü askerlik için yürüdü
Kayserili vatandaşlar Hakkari'de yaşanan terör olaylarina tepki gösterdi. Hunat meydaninda toplanan kalabalik halk grubu Kayseri Askerlik Şubesi önüne kadar yürüdü.
Vatandaşlarinda yürüyüşe destek vermesiyle yaklaşik 2 bin kişilik bir kalabalik oluştu. Terör örgütü aleyhine sloganlar atip pankartlar açan grup, Cumhuriyet Meydani ve Askerlik Şubesi önünde topluca İstiklal Marşi okudu.
Grup Askerlik Şubesi'nin önüne gelerek gönüllü askerlik yapmak istediklerini ve kendilerine silah verilmesini isteyen grubu, Askerlik Şubesi Daire Başkani Albay Nihat Ergüner karşiladi. Ergüner, öfkeli grubu sakinleştirdikten sonra Şehit Aileleri Derneği Başkani Mete Kurt ve Kayseri Ülkü Ocaklari Başkani Rifat Şener'le görüşme yapti. Grup içerisinden askerlik yapmak isteyenlere dilekçe göndereceğini ve isteyenlerin dilekçe yazarak askere alinacağini belirten Ergüner, kisa bir süre sonra kalem ve kağit gönderdi.
Ergüner, Türk Milleti'ne ve Türk bayrağina kimsenin el uzatamayacağini dile getirerek, Türkiye'nin bu olaylara karşi vereceği cevap ve gücünün olduğunu vurguladi.
Yaklaşik bin 500 kişi dilekçe yazarak gönüllü asker olmak istediklerini belirtti. Dilekçe sahiplerinin başvurulari toplanarak ilgili yerlere iletileceği bildirildi. Kayseri Ülkü Ocaklari Başkan Rifat Şener, Türk Silahli Kuvvetleri'ne güvendiklerini ve gerekeni onlarin yapacağina inandiklarini belirtti. [/COLOR]
kaynak= http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=275552
|
|
|
| PKK´ya Lanet Yürüyüşü / Kayseri |
|
Yazar: onrcq - 21.10.2007, 13:34 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (45)
|
 |
KAYSERİ AYAĞA KALKIYOR! Şimdi Birlik, Beraberlik Zamani!
[SIZE="3"][COLOR="Black"]21.10.2007 Saat: 11.00da Şehitlikten Cumhuriyet Meydanina Kadar Olacak Yürüyüşe Tüm Sivil Örgüt Kuruluşlari, Bir çok Okul Katilmayi Planliyor.
Kayseri Halki Olarak, Hepimiz Ermeniyiz, Hepimiz Hrant´iz Diyenleri Şimdide Hepimiz Mehmed´iz Demeye Davet Ediyoruz!
Yürüyüşe Sizde Katilarak Sesinizi Çikartin! [/COLOR][/SIZE]
[SIZE="4"][COLOR="red"]Hepimiz Mehmed´iz,
Hepimiz Askeriz,
PKK´ya Yeteriz! [/COLOR][/SIZE]
|
|
|
| şehitlerimiz |
|
Yazar: letussay - 21.10.2007, 12:53 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (10)
|
 |
Çok üzüntülüyüm. 15 askerimiz şehit oldu. Allahtan şehitlerimize rahmet diliyorum. Şehit ailelerimize allah sabir versin. Gerçekten söyleyecek bişey bulamiyorum. Canimiz çok yaniyor.
|
|
|
|