Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifreniz
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler 3,552
» Son Üye alfred3552
» Toplam Konular 11,583
» Toplam Yorumlar 320,746

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Şu anda 66 aktif kullanıcı var.
» (0 Üye - 65 Ziyaretçi)
Applebot

Son Yazılanlar
kayserispor.org
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 11
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 22
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 28
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 42
kayserispor.org
Kayserispor’da Bir FIFA D...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 48
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 39
kayserispor.org
Kayserispor'da Yeni Sezon...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 35
kayserispor.org
Kayserispor'da Genel Kuru...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 34
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 43
kayserispor.org
Seyit İçgül ve İlhan Parl...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 36

 
  TFF1-10. Hafta Gaziantep BB 3-0 Kayseri Erciyesspor
Yazar: emrullah - 22.10.2007, 14:23 - Forum: 2007-2008 Sezonu Maçları - Yorum (142)

[Resim: gantep.jpg][Resim: kerciyes.jpg]

28.10.2007 Saat 13.00da maç.

Erciyesspor'un kötü gidişe bir dur demesi lazim. Süper lig hedefinden kopmak istemiyorsak defans sorunumuzu acilen çözmeliyiz ve gol yollarindaki beceriyi defansif anlamda da göstermeliyiz

Bu konuyu yazdır

  TSL.10.Hafta| Kayserisporumuz 1-0 Trabzonspor
Yazar: Oghuse - 22.10.2007, 12:12 - Forum: 2007-2008 Sezonu Maçları - Yorum (260)

Turkcell Süper Lig 10. Hafta Maçi


[Resim: kayserisporlogo.jpg][COLOR="Red"][Resim: trabzonsporlogo.jpg]

Kayserisporumuz[/COLOR] - Trabzonspor

[SIZE="4"][SIZE="3"][COLOR="Lime"]26-10-2007
20.00
Kayseri Atatürk Stadyumu[/COLOR][/SIZE]
[/SIZE]




Not: Trabzonspor teknik direktörü Ziya Dogan görevinden istifa etti

Bu konuyu yazdır

  Şehitlerimiz için lütfen...
Yazar: slh_ak - 22.10.2007, 08:26 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (22)

Sayin Admİn Ve Sayin Üye ArkadaŞlarim....
ÇoĞu Sİtelerde OlduĞu Gİbİ Bİzİm Sİtenİn GİrİŞİnde ŞÖyle 3-5 Sanİye Şehİtlerİmİz İÇİn Bİr GİrİŞ Yok...fazla DeĞİl 3-5 Sanİye...tepkİsİz Kalmayalim,sen Dersenkİ Ya Sesİmİzİ Kİm Duyacak Dİye İŞte O Zaman Bu Ülkenİn GeleceĞİnden ŞÜphe Ederİm,sen Tepkİnİ Koymayacaksin Ben KoymayacaĞim O Koymayacak Pekİ Kİm Koyacak Pkk Mi?

[Resim: sehitca3.jpg]

Bu konuyu yazdır

  ANKS yürüyüş(video)
Yazar: 38gurbetci38 - 22.10.2007, 01:17 - Forum: Videolar - Yorum (5)

Ankara Kizilay meydaninda cep telefonu ile çekilmiş 1 dklik videoyu yayinliyorum, çerkez ( ismail) de nete girdiğinde kendi çekimini ve fotolari yayinlayacak.
[YOUTUBE]ql75UWt67qw[/YOUTUBE]

Bu konuyu yazdır

  ANKS Yönetim Oluşumu!!
Yazar: 38gurbetci38 - 21.10.2007, 19:59 - Forum: Taraftarlar Gruplarımız - Yorum (25)

ANKS Grubu olarak yeni yüzlere ihtiyacimiz olduğu düşüncesinden dolayi Yönetimsel bir oluşuma gidip kitlemizi arttirma karari aldik.Bu oluşum için yönetimimizde yer alacak arkadaşlarimiz bazi görevler için zorunlu olarak Ankara'da bulunmasi gerekmiyor,İşte grubumuzda görev verilecek bölümler;

Yerel Basinla ilişkiler ( Ankara Yerel Medya ) ( 3 Görevli )

Organizasyon Çalişmalari ( 3 Görevli )

Pankart Hazirlama ( 2 görevli )

Reklam Çalişmalari ( 4 görevli )

Yapilacak Afiş çalişmalarimiz için Grafik Görevlisi ( 1 görevli )

Muhasebe Görevlisi ( 1 görevli )

..
Bölümler zamanla artacaktir, Görevli olacak arkadaşlar, İsim -Soyisim- Telefon numaralari ile birlikde listelenecek ve noter tastidiği yönetimimizce yapildikdan sonra görevlerine başlayacaklar.


DipNot: Her ANKS üyesi Grup adina açilacak Banka Hesabina Her Ay 5 YTL yatirdiklari taktirde üyelikleri devam edecektir, bu paralar makbuzlanacak ve Muhasebe görevlisi olacak arkadaşimiz ve yönetimimiz tarafindan saklanacaktir.Bu toplanan ücretler ise kimi zaman deplasman için otobüs , kimi zaman da Ankara maçlarinda Pankart yapimi vb. masraflar için kullanilacaktir.

ANKS YÖNETİM

Bu konuyu yazdır

  turkıye kayserıdekı ornek davranısı konusuyor
Yazar: harun38 - 21.10.2007, 19:59 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (7)

bugun sehit olan 15 askeremizin olum haberleri yayildiktan sonra tum turkiye sokaklara dokuldu her yerde yine terore lanet ve tepki vardi ancak kayseride oyle bi tepki vardiki tum turkiyeye ornek olacak bi davranis sokaga dokulen binlerce insan ilk once teroru lanetleyip ardindan topluca kayseri kocasiinan askerlik subesine giderek burada genci ve yaslisi gonullu askerlik yapmak icin dilekce verdiler ardindan subeden yapilan aciklama ile dilekcelerin degerlendirilecegi aciklandi bugun aksam tvlerdede gosterilen bu haber tum turkiyeye ornek oldu ve haberi yayinlayan spikerlerden buyuk ovgu aldiSEHIT OLAN TUM KARDESLERIMIZE ALLAHTAN RAHMET YAKINLARINA VE TURK HALKINA BASSAGLIGI DILIYORUM kahrolsun pkk

Bu konuyu yazdır

  Medya bizi Gördü üstüne Gidelim
Yazar: KS-Fanpage - 21.10.2007, 19:45 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (8)

arkadaşlar İstanbul medyasi sonunda yola gelmeye başladi (NTV'yi bu tanimin içine koymamak gerekiyo diğerleri gibi değil ama neyse)

Okay Karacan'i taniyorum daha önce bir çok programda izledim çok şahit oldum ona teşekkür maili gönderelim.yaptiklari program için o gerekeni yapip cevabi verecektir.

Şunu unutmayalim biz hep yakiniyoruz bizi görmüyorlar diye "Evet birileri bizi Gördü ve Bunu Ödüllendirelim"

! her kes teşekkür maili atsin , sesimizi duysunlar , yaptiklari işi görüyor ve destekliyoruz bu mesaji verelim!!!

okay.karacan@ntv.com.tr mail adresi

:JCuz:

Bu konuyu yazdır

  Kayserililer gönüllü askerlik için yürüdü
Yazar: Din İman Es-Es - 21.10.2007, 18:41 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (16)

[COLOR="red"]Kayserililer gönüllü askerlik için yürüdü

Kayserili vatandaşlar Hakkari'de yaşanan terör olaylarina tepki gösterdi. Hunat meydaninda toplanan kalabalik halk grubu Kayseri Askerlik Şubesi önüne kadar yürüdü.

Vatandaşlarinda yürüyüşe destek vermesiyle yaklaşik 2 bin kişilik bir kalabalik oluştu. Terör örgütü aleyhine sloganlar atip pankartlar açan grup, Cumhuriyet Meydani ve Askerlik Şubesi önünde topluca İstiklal Marşi okudu.

Grup Askerlik Şubesi'nin önüne gelerek gönüllü askerlik yapmak istediklerini ve kendilerine silah verilmesini isteyen grubu, Askerlik Şubesi Daire Başkani Albay Nihat Ergüner karşiladi. Ergüner, öfkeli grubu sakinleştirdikten sonra Şehit Aileleri Derneği Başkani Mete Kurt ve Kayseri Ülkü Ocaklari Başkani Rifat Şener'le görüşme yapti. Grup içerisinden askerlik yapmak isteyenlere dilekçe göndereceğini ve isteyenlerin dilekçe yazarak askere alinacağini belirten Ergüner, kisa bir süre sonra kalem ve kağit gönderdi.

Ergüner, Türk Milleti'ne ve Türk bayrağina kimsenin el uzatamayacağini dile getirerek, Türkiye'nin bu olaylara karşi vereceği cevap ve gücünün olduğunu vurguladi.

Yaklaşik bin 500 kişi dilekçe yazarak gönüllü asker olmak istediklerini belirtti. Dilekçe sahiplerinin başvurulari toplanarak ilgili yerlere iletileceği bildirildi. Kayseri Ülkü Ocaklari Başkan Rifat Şener, Türk Silahli Kuvvetleri'ne güvendiklerini ve gerekeni onlarin yapacağina inandiklarini belirtti. [/COLOR]

kaynak= http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=275552

Bu konuyu yazdır

  PKK´ya Lanet Yürüyüşü / Kayseri
Yazar: onrcq - 21.10.2007, 13:34 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (45)

[Resim: sehit2.jpg]
KAYSERİ AYAĞA KALKIYOR!
Şimdi Birlik, Beraberlik Zamani!


[SIZE="3"][COLOR="Black"]21.10.2007 Saat: 11.00da Şehitlikten Cumhuriyet Meydanina Kadar Olacak Yürüyüşe Tüm Sivil Örgüt Kuruluşlari, Bir çok Okul Katilmayi Planliyor.

Kayseri Halki Olarak, Hepimiz Ermeniyiz, Hepimiz Hrant´iz Diyenleri Şimdide Hepimiz Mehmed´iz Demeye Davet Ediyoruz!

Yürüyüşe Sizde Katilarak Sesinizi Çikartin! [/COLOR][/SIZE]

[SIZE="4"][COLOR="red"]
Hepimiz Mehmed´iz,
Hepimiz Askeriz,
PKK´ya Yeteriz!
[/COLOR][/SIZE]

Bu konuyu yazdır

  şehitlerimiz
Yazar: letussay - 21.10.2007, 12:53 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (10)

Çok üzüntülüyüm. 15 askerimiz şehit oldu. Allahtan şehitlerimize rahmet diliyorum. Şehit ailelerimize allah sabir versin. Gerçekten söyleyecek bişey bulamiyorum. Canimiz çok yaniyor.

Bu konuyu yazdır