Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifreniz
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler 3,552
» Son Üye alfred3552
» Toplam Konular 11,583
» Toplam Yorumlar 320,746

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Şu anda 49 aktif kullanıcı var.
» (0 Üye - 48 Ziyaretçi)
Applebot

Son Yazılanlar
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 22
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 26
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 40
kayserispor.org
Kayserispor’da Bir FIFA D...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 45
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 36
kayserispor.org
Kayserispor'da Yeni Sezon...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 35
kayserispor.org
Kayserispor'da Genel Kuru...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 33
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 42
kayserispor.org
Seyit İçgül ve İlhan Parl...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 36
kayserispor.org
Başkan Nurettin Açıkalın ...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
10.06.2026, 12:04
» Yorum 0
» Okunma 24

 
  Antalyaspor ve G.Antepspor'da tanıdık yüzler
Yazar: Buðra - 14.09.2007, 16:35 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (13)

[Resim: 086.jpg]Bu haftaki rakiplerimizde bize (Kayserispor ve Erciyesspor) mücadele edecek tanidik yüzler var.

[Resim: gaziantepspor.jpg][Resim: 78.JPG][Resim: 355468.jpg] Gaziantepspor'da Kayserispor'da oynayan Bülent Bölükbaşi , Erciyesspor'da oynayan Özgür Bayer forma giyiyor. Kayserispor'un eski kaptanlarindan Bülent Bölükbaşi'nin sakatliği nedeni ile forma giyemeyecek.


[Resim: antalyaspor.jpg][Resim: 27326.jpg][Resim: 753925.jpg]
Antalyaspor'da ise geçtiğimiz sezon Erciyesspor'da forma giyen Cenk İşler. Yine Kayserispor ve Erciyesspor'da forma giyen Ertuğrul Arslan kadrada yer almakta.

Bu konuyu yazdır

  1.H:Kayseri Süper Amatör Ligi (Video)
Yazar: Buðra - 14.09.2007, 16:15 - Forum: Kayseri Amatör Ligi - Yorum Yok

SÜPER AMATÖR LİGİ 1.HAFTA SONUÇLARI

Organize -Erkiletspor 7-1
Şekerspor -Talasspor 1-0
Argincikspor-M.sinan 2-0 (goller Ömer ve Bülentten geldi)
Dsispor-Yolspor 1-0
İl özel idare-Demirspor 5-0
Yavuzspor-Pinarbaşi 1-4



Organizespor-Erkiletspor (7-1)maçinin video görüntüsü


[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=oMQrKxFK1_k[/YOUTUBE]

Şekerspor-Talasspor (1-0)

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=KWAacwL89qE[/YOUTUBE]



1.AMATÖR KÜME FUTBOL LİGİ SONUÇLARI
Sümerspor 0 - Felahiye Belediye 0
Esentepespor 4 - Cirgalanspor 1
Develi İstiklal 1- Fevzi Çakmak: 2
Düğerspor 3-Yerköyspor 0
Yahyali Belediye 3-Hunat Sağlik 2
Eyimspor:1-Ağirnas Şimşek:0
Bünyan Belediye:1-Kafkasspor:2
Yenimahalle Y.Ufuklar:3-Develi Belediye:0
(Yenimahalle Yeni Ufuklar hükmen)
Yeşilhisarspor:3-Buğdaylispor:1
Sanayi Esnafspor:3-Kiliçaslan Yildiz:0
(Sanayi Esnaf hükmen galip)
incesu Belediye:2-Sağlikspor:1
Gaziosmanpaşa:3-Kocasinan Ülkü:0
(Gaziosmanpaşaspor hükmen galip)

Bu konuyu yazdır

  Bülent Bölükbaşı'nın Resmi sitesi
Yazar: Buðra - 14.09.2007, 16:00 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (22)

[Resim: banner.gif]
Bülent Bölükbaşi Resmi Sitesi
www.bulentbolukbasi.com

Bu konuyu yazdır

  komik futbol diyalogları :)
Yazar: slh_ak - 14.09.2007, 12:43 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (18)

KOMİK FUTBOL DİYALOGLARI

Hayirli vilayetler... =Ziya Şengül (İstanbul Valisi ile
konuşurken)

Yav Letonya nin defansi kalas gibi, kessen iki oturma takimi bir masa
yaparsin... =Erman Toroğlu

Zago nun kel kafasindan kayan top hiz kazaniyor... =Show Radyo
spikeri

(Gençlerbirliği-Beşiktaş maçinda)
Yediğimiz golü önceden çalişmiştik!.. =Samsunspor Teknik Direktörü
Erdoğan Arica (Galatasaray maçi sonrasinda)

Sadik İlhan: Ahmet Bey bi şey sorabilir miyim?
Ahmet Çakar: Buyur hayatim!..

Ben sana yandan gelir Şansal bi korum, seni kaleye sokarim!..
=Erman Toroğlu

Aliriz! =Elaziğspor Başkani Baki Aydin (Elaziğspor un kondisyonu
yok
diyen muhabire yaniti)

Erman Toroğlu: Şimdi hocam yan hakem n apiyo, Tommiks falan mi okuyor?
Şansal Büyüka: Aman hocam ya, ben de okuyorum!

Ahmed Hassan sakliyor topu, saklambaç oynuyor, toplu saklambaç!.. =
Sabri Ugan

Hasan Şaş şöyle eliyle Allah belani versin hocam gibilerinden bir
hareket
yapti... =Süper Fm de Galatasaray-Fenerbahçe maçi spikeri

Hiçbir Beşiktaşli yönetici maymun değildir, Beşiktaş başkani da
hayvan terbiyecisi değildir, Beşiktaş yönetim kurulu da hayvanat
bahçesi değildir!.. =Ahmet Çakar (İstifa eden Beşiktaşli
yöneticinin Yönetim kurulunda maymun gibiydik! sözünü
değerlendiriyor)

8-0 lik İngiltere maçinda 5. yada 6. golden sonra:

-Evet sayin seyirciler İngilizlerin bir atağini daha gol yiyerek savuşturduk.

8. golden sonra:

-Maç bitti hala gol yiyoruz. Olacak iş değil

Dünden bugüne bir günde gelinmez... =Hincal Uluç (Beşiktaş in
değişen oyun tekniği ile ilgili muhteşem yorumu)

Yahu bu Sven Goran Ericksson mudur Motorola midir nedir o kim ki
konuşuyor? İngilizlerin parali bir adami, biz onlarin baldir bacak
gezen İsveçli kizlarina bi şey diyor muyuz? =Osman Tanburaci

-Bagiriyorummm, haykiriyorummm hatta sevincten cildiriyorummmm...
Ercan Taner, Galatasaray-Leeds United maci bitisi.

Hami Dandi ye dan diye cakti!
Umit Aktan, Dundee United-Trabzon macinda Hami nin golunden sonra

-Gollerimizi Hagi ile Arif atti sayin seyirciler. Bu tablo bana buyuk
Turk bestecisi Haci Arif Bey i hatirlatiyor nedense.
Umit Aktan, Grasshopers-Galatasaray macinda.

-Tugay, vurursa gol olur, vuruyoooor, aut...
Bulent Karpat

-Biz bu Almanya yi sadece Inonu de degil, dunyanin her yerinde yeneriz
-Aman aman Recep, aman aman Recep, Aman Recep ve gol

FENERBAHCE-Karsiyaka maci Ozturk Pekin:
-Aygun kaleci ile karsi karsiya... Aygun... Aygun!!... At onu
Aygun!!!!.... Ahaha gooooll!!!!.... Eehehooe ee e e yani futbolun
guzelligi icin at Aygun, seyir zevki icin at...

Can Bartu, ATV de Besiktas macini yorumlarken:
-Walsh ikinci yari cok etkisiz, kendisini oyunda hic goremiyorum...
(Walsh devre arasinda oyundan cikmistir..)

Manchester Utd-Galatasaray macinin bitisini Umit Aktan dan dinliyoruz:
-Bu 90 dakikada uc sifir...lik bir Mancester galibiyetini bile az
goren seyirciye karsi, uc iki.....lik bir Galatasaray galibiyetinin
sevincini yasarken, maci uc uc bitirmenin uzuntusunu yasiyoruz.

Peter Schmeichel bir pozisyonda sakatlanir ve ayaga kalkamaz:
-Simaykil 39 yasinda... Acaba yasliliktan mi yerde kaldi, yoksa gercekten mi sakatlandi...
Galatasaray-PSG kupa galipleri 2.tur, Galatasaray macin basinda 2-0
galip:
-Vurdurmalayalim oralardan... Vuruyor... Yapma Hayrettiinnn... Ahhhhh... Yapma
yapma...


Mac: Ingiltere-Turkiye
Yayin: TRT
Spiker: Abidin Aydogdu
Skor: 8-0
8. gol sonrasi:
-Vay anasini sayin seyirciler, bir gol daha yedik!?

Bu konuyu yazdır

  Bu Soruların Cevabını Bilen Var Mı?
Yazar: slh_ak - 14.09.2007, 12:34 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (15)

**Neden her gördügümüz haritada hemen Türkiye'yi
bulmaya çalisiriz? Millet olarak dünyada kaybolma
kompleksimiz mi vardir?

**Neden insanlar birbirlerine sarilinca saga-sola sallanirlar?



**Neden ögrenciler ilkögretimin besinci sinifina kadar
ögretmene "ögretmenim" diye seslenirken altinci sinifta bir anda "hocam" diye seslenmeye baslarlar?



**Neden sinavlarda "4 yanlis bir dogruyu götürür"
seklinde bir uygulama ile ögrenciler cezalandirilirlarda;
"4 dogru bil, bir dogru da bizden" seklinde bir
kampanya baslatilip zekaya ve riske girme cesaretine ödül verilmez?



**Neden insanlar kapali bir alandan yagmur yagan alana
çikinca kafalarini egerler? Yagmura duyulan saygidan
midir yoksa ondan tirstigimiz için midir?



**Neden dükkanini kapatip giden esnaf, kapiya "10
dakika sonra dönücem" yazar, ne zaman gittigini nasil anlariz ?



**Televizyona çikan insanlar neden kendilerini
Türkiye'deki bütün insanlarin izledigini sanirlar?
Örn: Su anda 70 milyon kisi bizi izliyor...



** Neden bazi kizlarimiz sirin bir hayvancagiz
gördüklerinde "inanmiyorum!" derler, inanilmayacak olan nedir?



** Cumartesi ve Pazartesi'nin neden kendi isimleri yoktur?



**Dolmuslardaki fiyat tarifesinde "en kisa mesafe"
neden "indi-bindi" olarak tabir edilir? Önce inilip
sonra mi binilir? Bir terslik yok mudur?



**Bulmacalarda boru sesinin karsiligi neden hep
"ti"dir? Bulmacalari hazirlayan arkadaslar hiç "ti"
diye ses çikaran boru görmüsler midir?



**Ipana 7 reklamindaki kiza "Ne zamandan beri Ipana 7
kullaniyorsun?" diye soran doktor, Ipana 7'nin yeni
bir ürün oldugunu ve reklamdan sadece bir kaç gün önce
piyasaya çiktigini bilmemekte midir?



**Neden futbol takimi olan Ajax"Ayaks" diye okunur da
temizlik ürünü Ajax "Ajaks" diye okunur?



**Neden ilanlarda "doktordan temiz araba" diye
yazilir? Hipokrat yemininde"arabami temiz
kullanacagim" seklinde bir madde mi vardir?

Bu konuyu yazdır

  BANlanan Üyenin Admine Yazdığı Beste
Yazar: slh_ak - 14.09.2007, 12:30 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (23)

Yaziklar olsun yaziklar olsun
Adminin böylesine yaziklar olsun
Herşey karanlik nerde insanlik
Moda yağcilik edene yaziklar olsun
Batsin bu site bitsin bu forum
Banlayip da gülene yaziklar olsun
Açilmamiş başliklar teşekkürsüz mesajlar
Banlanan hesaplar benim mi olsun
Ben ne yaptim admin sana
Mahkum ettin beni ban'a
Her forumda bin mesajim var
şikayetim kurucuya şikayetim kurucuya
Banlayan sen mi yoksa o mu bilemedim
öyle bir banladin ki kendime gelemedim
çikmaz bir forumdayim kendimi bulamadim
Offf offff offff
Ben mi açtim ben mi açtim
Bu topiği yanliş yere ben mi açtim
Eksi rep vermek zevk olmuşsa teşekkürler yorulmuşsa
Forum bozulmuşsa ben mi yarattim
Batsin bu site bitsin bu forum
Banlayip da gülene yaziklar olsun
Açilmamiş başliklar teşekkürsüz mesajlar
Banlanan hesaplar benim mi olsun...

Bu konuyu yazdır

  Emre Belözoğlu ve rezaleti
Yazar: kartalcem - 14.09.2007, 09:16 - Forum: A Milli Futbol Takımımız - Yorum (26)

Hafta sonu alinan Malta beraberliği sonrasi basinin sert eleştirlierine maruz kalan Milli Takim'da futbolcular maç sonrasi mikrofonlara konuşmadi. Oyun içinde ise Emre Belözoğlu basin tribününe göndermede bulundu..
13 Eylül 2007 Perşembe 06:39
Malta ile deplasmanda 2-2 berabere kalinmasinin ardindan eleştirilerin hedefi olan (A) milli futbolcular, Macaristan maçindan sonra basin mensuplarina tavir aldi. Maç içinde basin tribününe kol hareketi yapan Emre Belözoğlu'na yönelen medya mensuplari, bu oyuncudan herhangi bir açiklama alamazken, ardindan, soyunma odasindan çikan hiçbir oyuncu, basin mensuplarinin konuşma isteğini kabul etmedi. Yaşanan bu durum, futbolcularin protestosu olarak değerlendirildi.

Nihat'in yerine ikinci yarinin başinda oyuna girerek kaptanlik pazubandini takan Emre Belözoğlu'nun, Türkiye'nin attiği goller sonrasi agresif hareketleri dikkati çekti. Gökhan Ünal'in attiği ilk golün ardindan basin tribününün olduğu yöne doğru 'Kol' hareketi yapan Emre'nin, Aurelio'nun golünün ardindan da ayni yöne doğru bakarak birşeyler söylediği görüldü.

Bu konuyu yazdır

  Kim korkar Boğa'dan!
Yazar: muptela66 - 14.09.2007, 09:10 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (28)

Kim korkar Boğa'dan!
Erciyes, haftaya karşilaşacaği İspanyol devi Atletico Madrid için pusuya yatti.
14.9.2007
[Resim: 7_2634__erciyes_sev1409.jpg]



UEFA Kupasi 2. turunda İsrail’in en zengin kulübü Maccabi Telaviv’i deviren Erciyes, haftaya karşilaşacaği 300 milyon Euro’luk İspanyol Atletico Madrid için pusuya yatti.

Kimsenin şans vermediği UEFA Kupasi 2. turunda İsrail’in Maccabi Telaviv takimina safdişi birakan Kayseri Erciyesspor, gözünü Avrupa devi Atletico Madrid’e dikti. Kupanin 1. turunda karşilaşacaği İspanyol rakibiye arasinda ekonomik açidan ölçülemeyecek kadar fark bulunan Mavi-Siyahlilar, her şeye rağmen umutlu. Kayseri ekibinin basin sözcüsü Şadi Büyükkeçeci, İspanyol ekibinin sadece bu sezon transfer ettiği futbolcularin maliyetinin 80 milyon Euro olduğunun altini çizerek, “2 milyon Euroluk takimimizla 300 Milyon Euroluk takima karşi mücadele edeceğiz. Ancak aslanlar gibi oynayip, tur için avantajli bir skor elde edeceğiz. Takimimiza güveniyoruz” dedi. Yeni bir takim olmalarina rağmen kisa sürede uyum sağladiklarini vurgulayan Büyükkeçeci, “20 Eylül’de İspanya’da oynanacak karşilaşma öncesi ligde de Antalya ile karşilaşacağiz. 3 günde bir maç oynuyoruz. Hem beyinsel hem de fiziksel olarak kolay iş değil” açiklamasini yapti.

Demet ÖZTÜRK/DHA

Bu konuyu yazdır

  Madrid'e bekliyorum
Yazar: ALqoLik Par3x - 13.09.2007, 22:27 - Forum: Gurbetteki Taraftarlarımız - Yorum (18)

:friends:

Arkadaşlar diğer topiklerde de belirttim; 20 Eylüldeki Atletiko Madrid-Kayseri Erciyesspor maçina tüm gurbetçi hemşehrilerimizi bekliyoruz (özellikle Fransa, Hollanda ve Almanya'dan).

Türk bayraklari, Erciyesspor ve Kayserispor bayraklari, atkilari hepsi yeterli sayida var. Burada benim bildiğim 15 kişi birlikte tribüne gideceğiz. Madrid'de ne yazikki 100 den fazla Türk yok. Burayi takip edenler lütfen benle iletişime geçsin ve organize bir şekilde takimi destekleyelim.

100 kişi bile Erciyessporun gencecik piril piril futbolcu kardeşlerimizin kendilerine daha fazla güvenmesini sağlayacak. Madrid'de takimimizi edirmeyelim ve onlara destek olduğumuzu kendilerine ve dosta düşmana herkese gösterelim...

Bekliyorum arkadaşlar...:wave:

Bu konuyu yazdır

  Kayseri Yağlaması (Yemek)video
Yazar: Buðra - 13.09.2007, 22:22 - Forum: Video, Fotoğraf ve Resim - Yorum (3)

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=SrJSrL02_5w[/YOUTUBE]

Bu konuyu yazdır