| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 57 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 55 Ziyaretçi) Applebot, Baidu
|
| Son Yazılanlar |
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 22
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 26
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 39
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 44
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 36
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 34
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 32
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 42
|
Seyit İçgül ve İlhan Parl...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 36
|
Başkan Nurettin Açıkalın ...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
10.06.2026, 12:04
» Yorum 0
» Okunma 24
|
|
|
| Antalya Hazırlıklarını Sürdürüyor |
|
Yazar: 388638 - 11.09.2007, 14:55 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (6)
|
 |
Antalya Hazirliklarini Sürdürüyor
Hasan Subaşi Tesislerinde gerçekleşen antrenmana tüm futbolcular katildi. Teknik direktör Raşit Çetiner yönetimindeki antrenmanda, dün Malatyaspor maçinda forma giyen futbolcular ile yedek bekleyen futbolcular ayri kros çalişmasi yapti.
Bu hafta deplasmanda Kayseri Erciyesspor ile karşilaşacak Antalyasporlu futbolcular, antrenmanda, yaklaşik iki saat kondisyona yönelik çalişti. Malatyaspor maçinda sağ elinde ezilme meydana gelen Uğur, antrenmana bandajla çikti
Kaynak:http://www.spor38.net
|
|
|
| Mehmet Bulut (kaybedecek Bİr Şeyİmİz Yok ) |
|
Yazar: enes343841 - 11.09.2007, 14:50 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (14)
|
 |
KAYBEDECEK BİR ŞEYİMİZ YOK
--------------------------------------------------------------------------------
“ Benim en büyük eksikliğim staj yapmadan direk teknik sorumlulağa soyundum onunda zaralarini gördüm. Kurstan sonra 2-3 yil tecrübeli bir teknik adamin yaninda yardimci antrenörlük yapayim kendimi geliştireyim. Bunlarin sikintilarini yaşadim ama çalişitim, azmettim. Bu başarilarda bugün olduğu gibi hep isimsiz kahramanlarla başarildi.”
--------------------------------------------------------------------------------
O bir Kayseri aşiği. Frikiklerin ustasi. Her gol attiktan sonra sahayi kariştiran adam. Erciyesspor'un yeni Teknik Direktörü Mehmet Bulut. Kayseri'ye vefa borcunu her zaman ödemeye hazir ve bunuda en zor zamanlarda görev alarak yapan özverili çalişkan bir insan. Kayseri’nin yetiştirdiği iyi bir futbolcu, başarili bir teknik adam. O Kayseri ve Erciyesspor için çalişiyor. Tek hedefi Erciyesspor'u Süper Lige çikarmak. Erciyesspor'u kendi küllerinden yeniden var eden Mehmet Bulut'a A'dan Z'ye herşeyi sorduk. İşte size Mehmet Bulut'un ve Erciyesspor'un bütün bilinmeyenleri.
--------------------------------------------------------------------------------
Hatice Yilmaz: Erciyesspor'da herşey değişti. Takim ikinci Lige düştü, yönetim değişti, hoca değişti, siz takimini başina geldiğinizde böyle bir takim vardi.
Mehmet Bulut: Takim yoktu, futbolcu yoktu. Tam takirdi.
Hatice Yilmaz: Değiniz gibi ortada ne takim nerde futbolcu vardi. Peki Erciyesspor'a gelmeye nasil karar verdiniz?
Mehmet Bulut: Sayin Büyükşehir Belediye Başkanimiz Mehmet Özhaseki Bey sağ olsun beni aradilar durumu anlattilar. Tabii ki Haseki Başkan aradiktan sonra biz yok diyemezdik. Kendileri bana açik açik herşeyi anlatti. Tamam Başkanim dedim. Daha sonra yeni yönetim belirlendi oturduk konuştuk. Tabii ilk yil önce bir takimi toparlayalim istedik düşüncemiz oydu açikcasi. Lig A'da ilk altinin içinde yer alirsak ertesi seneye şampiyonluğa oynayan bir ekip kuralim gibi düşünüyorduk. İlk başta öyle başladik ama daha sonra baktik biz bu takimla hedefede oynaya biliriz. Daha sonra bir kaç oyuncu daha aldik.
Hatice Yilmaz: Oyuncularin hemen hemen hepsinin yeni olmasi takimda uyum noktasinda bir sikinti yaşanmasina sebep oldu mu?
Mehmet Bulut: Şuan için yirmi tane oyuncu var. Tabiki bunlarin uyumu güç. 5 Temmuzda antrenmanlara başladik 62 gün oldu. Bu 62 günlük süre zarfinda sanki 10 yildir bir arada oynuyorlarmiş gibi arkadaş oldular. Mesela bir Adem Dursun olsun takimda yaşça büyük olanlar abiler diyeyim. Örnek bir Aydin, İlhan, Kemal olsun takimda saygi, sevgi içinde çalişiyorlar. Ben her zaman bunu söylüyorum birlik beraberliğin olmadiği yerde başari olmaz zaten. Dünyanin en kaliteli oyuncularinida alsaniz başariyi yakalamak zor. Bizim parolamiz öncelikle birlik, beraberlik, arkadaşlik. Yönetimden özellikle bir ricam oldu. Takim içindeki dengeleri bozmayalim.
Hatice Yilmaz: Denge derken?
Menmet Bulut: Transferlerde oyuncularin almiş olduğu ücretler. Tabiki farkliliklar olacaktir. A oyuncusu ile B oyuncusu bir olmaz. Biz ona çok dikkat ettik. Bir oyuncuya on lira veriyorsun biri yüz lira aliyor arada uçurum var. Takim içinde ister istemez sikintilar başliyor. Belki on lira alan oyuncu oynuyor ama yüz lira alan oyuncu oynamiyor. O dengeyi korumak gerekli.
Hatice Yilmaz: Erciyesspor'da o dengeler sağlandi mi?
Mehmet Bulut: Evet çok iyi ve bir sikintida yok bu konuda. Şuanda işler gayet iyi gidiyor inşallah sonuda böyle olur.
Hatice Yilmaz: Erciyesspor üç kulvarda top koşturuyor. Türkiye Kupasi, Süper Lig ve UEFA Kupasi. Üç kulvarda oynamak hem sizin hemde oyuncularinizin performansi açsindan çok zor. Erciyesspor bu üç kulvarda da başarili olacak mi?
Mehmet Bulut: Bizim hedefimiz o. Biz bu yil UEFA Kupasi oynuyorsak geçtiğimiz yil Fortis Türkiye Kupasinda Erciyesspor'un final oynamasindan kaynaklandi. 25 kişilik bir kadromuz var. 25 tane oyuncu ve hepside birbirinden kaliteli, bu takimda oynacak kapasite olan oyuncular. Çarşamba günü Telekom maçinda 7 tane farkli oyuncu oynattim, hiçte siritmadi. Gayet iyi oynadilar o sicak havaya rağmen. Bizim hedefimiz üç kulvardada başariyi sonana kadar götürmek. İngiltere’de haftada üç tane maç oynuyorlar bizde buna artik alişmaliyiz. Bizim işimiz, ekmeğimiz bu. Ben buna katilmiyorum, Çarşamba UEFA oynadik, Pazar Lig yorgundu takim ben ona kesinlikle katilmiyorum. Manchester United Şampiyonlar Liginde farkli bir takimla çikiyor, Ligde farkli bir takimla çikiyor. Ee sende alternatif oyuncu sayisini çoğalt. Bizde onu yapmaya çalişiyoruz. Bizde o potansiyel var. Bende 25 oyuncu var, 25'ini de hazir tutmak zorundasin. O üç kulvarda yarişacaksaniz, sakatliği, yorgunlugu formsuzluğu var.
Hatice Yilmaz: Sizin oyuncu noktasinda sikintiniz var mi?
Mehmet Bulut: Hayir, hayir yok. 25 oyuncumun dördü kaleci, yirmibir oyuncum var.
Hatice Yilmaz: Transfer düşünüyor musunuz?
Mehmet Bulut: Şuanda transferlerimiz bitti ama Ocak ayina kadar şartlar ne getirir ne götürür kestirmek oldukça güç tabi. Baya zaman var. Ama ihtiyaç duyarsak tabi düşünürüz ama böyle gidersek duymayiz inşallah.
Hatice Yilmaz: Atletico Madrid takimi yaptiği açiklamalarda tedirgin olduklarini söylüyor. Peki Atletico Madrid’in bu tedirginLigine ne diyorsunuz ve Erciyesspor’unda böyle bir tedirginliği var mi?
Mehmet Bulut: Onlarin tedirgin olmasi normal. Erciyesspor takimi yillardir UEFA'da oynayan bir takim değil yani bilinmeyen bir takim. Ayrica Türkiye Süper Liginde olan bir takim'da değil. Bizi bilmemeleiri tanimamalari ve tedirgin olmalari normal. Ama biz onlari çok iyi taniyoruz. İspanya Ligi benim sevdiğim bir Lig. La Liga hakikaten üst düzey bir Lig. Atletico Madrid takiminida biliyorum
Hatice Yilmaz: Atletico Madrid takiminda'da bazi değişimler oldu.
Mehmet Bulut: Ordada değişiklikler oldu ama o kadar çok değişiklik olmadi. İki tane önemli oyunculari vardi, Torres ile Petrov gitti. Ama yeni oyuncular aldilar Forlan, Luis Garcia, aldilar. Atletico Madrid teknik kapasitesi üst düzey bir takim ama bizimde şu silahimiz var. Bizde yüksek tempoda oynayan mücadele eden genç, dinamik bir ekibiz. Tek endişem 55 bin seyirci önünde o atmosferden oyuncularimin etkilenmesi. Benim tek endişem o, biz çikip oynuyacağiz. Bizim kaybedecek bir şeyimiz yok. Biz Atletico Madrid'i yendiğimiz zaman siz bir şey diye bilirmisiniz? Kimse bir şey diyemez. Ama kazandiğimiz zaman çok şey dersiniz. Biz onu biliyor ve burdan hareket ediyoruz. İlk Tel-Aviv maçi öncesi söyledim arkadaşlara biz UEFA Kupasi oynuyoruz bu kimseye nasip olmaz. Türk futbol tarihinde ikinci kez olmuş bir olay. Mersinidmanyurdu oynamiş bundan otuz, otuziki yil önce oda ilk maçta elenmiş. Şimdi bu şansi iyi değerlendirelim. Biz bu takimla turu geçtiğimiz takdirde Türkiye, dünya bizi konuşucak dedim. Korkunun ecele faydasi yok. Biz çikacaz aslanlar gibi futbolumuzu oynuyacağiz. Rakipten çekinmek, korkmak asla yok. O atmosferden etkilenmek yok dedim. Çiktik hakikaten oradaki atmosferde çok iyi bir atmosferdi. Atletico Madrid'in tek avantaji Tel-Aviv'e göre daha yüksek tempoda oynayan bir takim olmasi. Futbolda şuna inaniyorum. O gün kafa olarak kim iyi hazirlanmişsa o maçi alir. Futbolcular arasinda çok büyük bir fark yok. Oradanda inşallah iyi bir sonuç ve futbolla geri döneriz.
Hatice Yilmaz: Geçen sezon Erciyesspor çok çalişti. Büyük başarilarada imza atti ama yaşanan şansziliklardan dolayi bugün ikinci ligde. O dönem Erciyesspor'un küme düşmesini istiyenlerin olduğu noktasinda iddalar ortaya atildi. Şimdi yine Erciyesspor bir başari yakaladi. Sizce Erciyesporun başarisi bazi çevreler tarafindan kiskiniliyor mu?
Mehmet Bulut: Ben kesinlikle zannetmiyorum. Bir Kayserili olarak Erciyesspor'un düşmesini isteyen taraflarin olduğunu, dişardan bir başkasi isteye bilir ama bir Kayserili istiyorsa ben kanindan şüphelenirim. Şimdi Kayserispor küme düşse biz ne kazanacağiz? Çok şey kaybediriz. Ben burdaysam Kayserispor sayesinde burdayim. Onun alt yapisinda futbol oynadim. Artik bunlari aşmamiz lazim. Kesinlikle ben zannetmiyorum akli başinda olan insanlarin söyleyeceği sözler değil bunlar. Bir kaçtane kendini bilmez oda azinlakta yani. Büyük çoğunluk her iki takimin ligde olmasini istiyor.
Hatice Yilmaz: Erdem Kemaloğlu hakkindaki iddalar için ne düşünüyorsunuz? Bu tarz haberlerle oyucularinizi etkilemeye mi çalişiyorlar? Çünkü ne zaman Erciyesspor bir çikiş yakalasa bu tarz olaylar ortaya çikiyor.
Mehmet Bulut: Birileri çomak sokuyor diyorsunuz yani. Erdem Bey konusunda kesinlikle öyle bir şey söz konusu değil. Türkiye’de antrenörü menejeri olan oyuncular var. Bir takimin teknik sorumlusuyum ben hemde menejeriyim böyle bir şey var mi? Yapan antrenörler var ismini zikretmek istemiyorum. Erdem kardeşimiz burada iyi niyetle çalişan birisi, asla öyle birşey söz konusu değil. Böyle dedikodular hocadan fazla maaş aliyor, az aliyor gibi bunlar ayip, yakişiksiz şeyler. Başaridan rahatsiz olanlar var. Ama bunlar azinlik ben bunlari ciddiye bile almiyorum. Eleştirenlerde olacak, bizi isteyende, istemeyende olacaktir bunlar normal. Her türlü eleştiriye saygiliyim ama yeterki kişiliğimize dil uzatilmasin. Benim antrenörlüğümü eleştire bilirler, yanliş oyuncu, taktik verdin diye bilirler ama benim kişiliğime şuna buna dil uzatildildiği zaman işin şekli değişir. O çomak sokmak isteyenlerede biz firsat vermeyiz biz. Başkanimiz bir abi gibi, bize kardeşi gibi davraniyor. Futbolcular bizim kardeşimiz o bakimdan ilişkilerimiz çok güzel ve çikara dayali olmayan ilişkiler bizi
bozamazlar.
Hatice Yilmaz: Cem Kargin'inin Orduspor'a transferi çok konuşuldu. Sakatti, değildi işin aslini sizden öğrenebilirmiyiz?
Mehmet Bulut: Cem Kargin'i israrla ben istedim açik konuşayim. Cem Kargin kişilik olarak oyuncu olarak dört dörtlük bir insan. Bizim yapimiza uygun bir oyuncu tipiydi. Cem'i ben sezon başinda istiyordum. Malatyaspor'da son dönemlerde oynamadi. Araştirdim neden oynamadi diye; Cem'i sağdan soldan sordum. Bel fitiği dediler bana. Ama ben buna rağmen Cem’i istiyordum. Cem bir gelsin istedim, inanmadim ben o insanlara. Neyse buraya getirdik Cem bizde biraz antrenmanlara çikti, çokta istiyordum açikcasi. Her oyuncu için söylüyorum oyuncuyu almadan önce bir kontrolden geçirin. Dedim kontrol ettirin sağlam roporunu alin Cem'i alalim. Daha sonra bu kontrollerin sonunda bel fitiği çikti. Doktorun verdiği raporu söylüyorum. Çikar üç, beş maç oynar bir tutulur beş, alti maç oynuyamaz. Şuan da Cem'in durumu iyi ama yarin ne olur bilemem. Cem Kargin konusu bu. Cem'i en çok isteyen adam bendim. Sakatliğindan dolayi olmadi ve olmadiğina da üzüldüm açikcasi. Keşke sakat olmasaydi da aramizda olsaydi en çok sevinen ben olurdum.
Hatice Yilmaz: Kayseri'de ki futbol ortamini
değerlendire bilirmisiniz?
Mehmet Bulut: Kayseri'de büyük bir futbol ve futbolcu potansiyeli var.O dönem Haci Boydak Bey"in çok büyük katkilari oldu, bizi hep destekledi, arkamizda oldu. Haci Bey Kayseri için bulunmaz bir firsat. Bugün liglerde oynayan arkadaşlarimiz var. Trazon'da oynayan Erdinç, Kayserispor'da oynayan Kamber, Ali Turan bizde oynayan Ramazan, Tuna, gibi sayamayacağim bir çok isim var. Genç oyuncularla, aç
insanlarla başari yakalanacağina inananlardanim ben. Bu senede böyle bir ekip oluşturduk. Bir yere gelmiş tikanmiş, çikiş arayan oyunculari bulduk bir araya getirdik. Bunun meyvelerinide çok erken yemeye başladik. Samimi olarak söyleyeyim ben bile bu kadar üst seviyede bir performans beklemiyordum. Futbolcularim iyi niyetli, dürüst, piril piril insanlar. Tabi başlangiç çok önemli, ama süreklilik, devamlilik raha önemli. İki, üç maç kazanmakla kendinizi başarili göremezsiniz.Lig sonunda altini çizdiğiniz zaman ne yapmişsiniz? Mesela ben bu sene bir trilyona takim oluşturdum. Yil sonunda ben bu takimin değerini artirmişmiyim ben buna bakarim. Ben bugüne kadar çaliştiğim bütün takimlarin değirini artirdim. Hiçbir zaman bir trilyonluk takimi beşyüz milyonda birakmadim. Bir trilyonluk takimi yil sonunda beş trilyon, on trilyon yapmişimdir. Şuan iyi bir yönetimimiz var ve onlarda başariya aç. Erciyespor’a halkin çok büyük bir sempatisi var. Bu bizim için çok büyük avantaj.
Hatice Yilmaz: Futbolculuk döneminize ait bir hatirinizi anlatirmisiniz?
Mehmet Bulut: İkinci Ligde Karabükspor maçiydi. Maç 1-1’di ve dakika 87’de firikik oldu. Bizde frikileri uzak mesafeden Mustafa Dil atardi yakin mesafeden ben atardim. Frikik ben atacağim, baraj yapiyorlardi direk atiş olduğu için hakem düdüğü beklenmez. Direkt kullanabilirisiniz şimdi çikti o hakem düdüğünü beklemek. Ben topu diktim gol oldu. Saha karişti tabi. Benim attiğim her golden sonra saha karişirdi. Futbol zekasi burda zaten. Futbol zekasini geçen gün İstanbulsporda siz yedik. Bizim oyuncularimizin kendi yari alanimizda sevinmesi, o golü yememize sebep oldu. Oysa rakip alanda sevinmiş olsaydi bir-iki oyuncu kalsaydi kural gereği oyun başlamazdi. Hakem ne yapti bakti hepsi burda başlatti oyunu, Baliç santrayi vurdu golü yakaladi. Adamlar golün santrasini yapiyor biz golü yiyoruz.
Hatice Yilmaz: Futbol zekasi dediniz. Siz nasil bir futbol zekasina sahipsiniz?
Mehmet Bulut: Futbol zekasi çok farkli bir şey. Yirmi tane okul bitirirsiniz ama futbol zekasina sahip olamasiniz. O yönden kendimi övmek gibi olmasin ama çok zekiyim. Birde kural bilgim var. Üst düzey oyuncular bile oyun kurallarini bilmiyor.
Hatice Yilmaz: Mehmet Bulutun hedefi ne?
Mehmet Bulut: Mehmet Bulutun hedefi öncelikle Erciyesspor takimini layik olduğu yere getirmek. Süper Lige taşimak. İnşallah bugün olur yarin olmaz. Biz bugün olmasini istiyoruz ve yönetimle birlikte büyük gayret gösteriyoruz. Böyle giderse lig sonunda mutlu sona ulaşiriz.
Hatice Yilmaz: Bütün teknik adamlar her zaman yurt dişini yada büyük takimlari çaliştirmayi düşünürler. Sizin böyle bir düşünceniz var mi?
Mehmet Bulut: Benim tek düşüncem Erciyessporu süper lige taşimak.
KAYNAK: Kayseri Gündem
|
|
|
| Uslu:Taraftarımızdan Destek Bekliyoruz |
|
Yazar: 388638 - 11.09.2007, 14:49 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (4)
|
 |
Uslu:Taraftarimizdan Destek Bekliyoruz
Uslu, yaptiği açiklamada, ligdeki mücadelelerinin yani sira UEFA Kupasi ve Fortis Türkiye Kupasi'nda mücadele ettiklerini, yoğun maç trafiğine rağmen takimi en iyi şekilde hazirlamaya çaliştiklarini bildirdi.
Fortis Türkiye Kupasi'nda Gaziantepspor ile eşleştiklerini hatirlatan Uslu, şunlari söyledi:
''Ligde cumartesi günü Antalyaspor'u konuk edeceğiz. Daha sonra 20 Eylül'de UEFA Kupasi 1. ön eleme turunda İspanya'da Athletico Madrid takimi ile karşilaşacağiz. Ardindan yine deplasmanda ligde Kocaelispor maçindan sonra Fortis Türkiye Kupasi maçi için Gaziantep'e geçeceğiz. Yoğun maç trafiğine rağmen 3 kulvarda da mücadelemizi en iyi şekilde sürdürmek istiyoruz. Takimda İlker ile Adem'in sakatliği sürüyor. Ancak, her iki oyuncumuz da Athletico Madrid maçina yetişecek. Şu ana kadar takimimiz tahmin edilenin üzerinde maçlar çikardi. Bu başarimizi sürdürmek istiyoruz.''
Taraftar desteğine ihtiyaç duyduklarini vurgulayan Uslu, maçlara az sayida taraftar gelmesinden yakindi.
Bilet fiyatlarini düşük tutmalarina rağmen istenilen seviyede taraftar desteği bulamadiklarini kaydeden Uslu, ''Futbolcularimiz, teknik heyet ve yönetimimiz takimin başarisi için elinden geleni yapiyor. Ama taraftarimizdan yeterli destek göremiyoruz. Özellikle Antalyaspor maçinda taraftarimizin yoğun desteğini bekliyoruz. Bu maçta taraftarimizin aşilayacaği moral ile İspanya'ya gitmek ve iyi bir sonuçla dönmek istiyoruz. Bu yoğun maç trafiğinde morale çok ihtiyacimiz var'' diye konuştu.
Kaynak:http://www.spor38.net
|
|
|
| Erciyes Fırtına Gibi |
|
Yazar: 388638 - 11.09.2007, 14:44 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (6)
|
 |
Kayseri Erciyesspor'da, Samsun deplasmanindan 3 puanla dönmesinin sevinci yaşaniyor. Kayseri Erciyesspor Kulübü Başkani Enver Kemaloğlu, yaptiği açiklamada, Samsunspor karşisinda farkli galibiyet alarak 3 puan aldiklari için mutlu olduklarini söyledi.
Kemaloğlu, ligde iddialarini sürdürmeleri için her maçtan puan almak zorunda olduklarini belirterek, "Bu hafta Antalyaspor'la karşilaşip, 20 Eylül'de UEFA Kupasi 1. ön eleme turu için İspanya'nin Athletico Madrid takimiyla deplasmanda karşilaşacağiz. Daha sonra Kocaelispor'la maç yapacağiz. 10 günde yapacağimiz 3 maç için çalişmalara başladik. Kayseri'de yapacağimiz maçlarda taraftarlarimizin trübünleri doldurmalarini istiyorum" dedi.
Kemaloğlu, Athletico Madrid'in güçlü bir ekip olduğunu bildiklerini de ifade ederek, "Rakibimizin gücünü biliyoruz. İlk maçimizda iyi bir sonuç alabilirsek, tur için şansimiz olabilir. Rakibimizi yenersek Türkiye için büyük bir onur olacak" diye konuştu.
Kaynak:http://www.spor38.net
|
|
|
| Kupadaki Rakiplerimiz | Kayseri-Diyarbakır, G.Antep-Erciyes |
|
Yazar: ostim - 11.09.2007, 12:06 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (31)
|
 |
Fortis Türkiye Kupasi'nda 2. kademe karşilaşmalarinin kura çekimi yapildi.
Rakiplerimiz
Kayserisporumuz - Diyarbakirspor
Gaziantepspor - Erciyessporumuz
Maclar 26 Eylül Çarşamba günü oynanacak
Tüm eşleşmeler (İlk yazilan takimlar ev sahibi)
Tepecik - Ankaragücü
Arsin - Denizli
Ş.Urfa - Konya
Oftaş - Uşak
Alanya - Sivas
Kayseri - D.Bakir
Sariyer - Kasimpaşa
Bursa - Bolu
İ.B.B. - DİSKİ
G.Antep - Erciyes
Ankaraspor - Kartalspor
Manisa - G.Antel Bel.
G.Birliği - A.Sebat
Adana Demir - Altay
Kirkkale - Sakarya
|
|
|
| Hikmet Karaman |
|
Yazar: saner33 - 11.09.2007, 12:01 - Forum: Teknik Direktör
- Yorum (15)
|
 |
Unutmayalimki Takimi mizi son anda kurtaran oydu.Disiplinli sert ve inançli bir insan,Kemal,ilhan;kamber,topuz,gökhan gibi isimleri vitrine çikardi.Biraz deli doluydu ama inkar etmeyelim.Bu hirs onun zamaninda başladi.kendisine teşekkürler.
|
|
|
| Ramazan Bereketi |
|
Yazar: Yunus Emre - 10.09.2007, 20:25 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (13)
|
 |
[COLOR="DarkRed"][SIZE="4"]Ramazan ayinin bereketi
--------------------------------------------------------------------------------
* Oruç, tutan için çok keyifli, haz veren bir ibadettir. Oruçlu gönül huzuru içindedir. Çünkü kendini yaratan Allah`in (C.C.) emrine uymanin mutluluğunu da duymaktadir. Bu yüzden oruç ona külfet değil, zevk verir. Orucun şişmanlik ve hastalik perhizlerinden, ateistlerin anlayamadiği önemli farki budur. Allah`in rizasini kazanma arzusu, onu huzur ve mutlulukla doldurur.
* Oruç tutan kişinin açlik hissetmemesi çok enteresandir. Halsizleşir, süzgünleşir fakat iştahi yoktur. Oruçlu iken, hattâ sahura bile kalkamadiğim günler, en cazip kokular saçan lokantalarin önünden en küçük bir acikma hissetmeden geçtiğim hep dikkatimi çekmiştir. Halbuki ramazan dişinda karnim tok olsa bile nefsim büyük istek ile arzulamasina rağmen.. Çünkü açlik, beyinden gelen emre bağlidir ve ramazan`da mü`minin imani beynine "dur" diyerek hükmetmektedir.
* Oruç saf açlik da değildir. Oruçtaki açlik muayyen vakitler içindir. Kişi iftar ve sahurda yine gidasini kendine gerekli olan protein ve vitaminleri alir. Oruç tutan kimselerde beslenme yetersizliği vuku bulmaz. Günlük faaliyetlerine aynen devam edebilir. İnsanin formunda kalmasina herhangi bir mâni teşkil etmez.
* Oruçlu olduğumuz sirada metabolizma devam etmektedir. Dişaridan gida almadiğimiz için bedenimiz kendi maddesini, kendi dokularini ve özellikle de yağlarini yakarak hazmeder. Ancak vücudumuz bu işi rast gele yapmaz. Önce hastalikli, yaşli ve ölü olanlari yok eder. Bu da bedenimizin gençleşmesi, yenilenmesi, adeta taze kana kavuşmasi demektir Peygamberimizin (A.S.M.) "Oruç tut, sağlik bul" demesi bu yüzdendir.
* Oruçlu iken beynimiz de yedek maddeleri kullanarak çalişmasina aynen devam eder. Şahsin zihnî kapasitesinde herhangi bir noksanlik zuhur etmez. Aksine günlük stresleri azaldiği için konsantrasyonu ve düşünme kabiliyeti artar. [/SIZE][/COLOR]
* Oruç, vücudumuzu maddî artiklardan temizlediği gibi benliğimizi de manevî kirlerden arindirir, paklaştirir. Selametle.
|
|
|
|