| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 82 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 80 Ziyaretçi) Applebot, Google
|
| Son Yazılanlar |
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 11
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 18
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 34
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 39
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 31
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 31
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 29
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 39
|
Seyit İçgül ve İlhan Parl...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 34
|
Başkan Nurettin Açıkalın ...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
10.06.2026, 12:04
» Yorum 0
» Okunma 22
|
|
|
| İşte Sporun Gücü |
|
Yazar: Buðra - 28.08.2007, 22:26 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (1)
|
 |
![[Resim: dostluk.jpg]](http://www.kayserispor.org/resimler/dostluk.jpg)
Yarin akşam Atatürk Stadinda temsilcimiz Kayseri Erciyesspor ile İsrail'in Maccabi Tel-Aviv takimlarinin taraftarlari, önceki gün Erciyes Daği'nin 3917 m.yükseklikteki zirvesinde buluşarak tüm dünyaya "Spor,dostluk-bariş ve kardeşliktir" mesajlari verdiler.
Kayseri Tempo Gazetesi Spor Müdürü Bekir Demirağ'in girişimleriyle gerçekleşen bu anlamli tirmanişa İsrail'den gelen Y.İzak Kohen adli Maccabi taraftarinin dişinda Erciyesspor taraftarlari Ahmet Sağlamtaş, Halil Yakişikli, Nuri Tamer, Mustafa Keklikoğlu, Emrullah Akdemir, Sadrettin Beki, Murat Erzurumlu, Mikail İşlek, Levent Çetinkaya, Kadir Tecik, Tevfik Ahiskali ve Bekir demirağ katildilar.
Yer yer 5 cm.ye ulaşan ilk kara rağmen Erciyes'in zirvesine ulaşan dağci taraftarlar, burada el ele-kol kola Erciyesspor ve Maccabi Tel-Aviv bayraklarini açtilar.Taraftarlar, yarin akşamki UEFA kupasi rövanş maçi öncesinde birlikte "dostluk" mesajlari verdiler.
Haber:
BEKİR DEMİRAG
|
|
|
| Çocukluğumun Kayseri'si- Erdoğan Şahin |
|
Yazar: Buðra - 28.08.2007, 22:24 - Forum: Diğer Haberler
- Yorum (2)
|
 |
![[Resim: 40073.jpg]](http://blog.milliyet.com.tr/Images/Blog/308/40/40073.jpg)
Zaman nede çabuk geçiyor. Yok ederek, geçmişle olan bağlari. Dur inecek vardi, diyemiyorsunuz. İnadina taşiyor sizi durmadan geleceğe. Bir mola yerinde dönüyorsunuz, o güzelim anlara. Şimdilerde kimse bilmez, bizim kuşakta ise tatli anilarin yumaği. Nasilda dönüp duruyorlar, beynimde anilar, yaz beni , yaz beni deyi... Dayanamiyorsunuz cazibesine, siyah beyaz resimlerin...
Kağni pazari, saman pazari, at pazari, ot pazari, kazancilar, düvenönü, keçikapi, amele pazari Şimdiki kuşak doğal olarak habersiz, kağnidan, samandan, kazandan, ottan, düvenden, keçiden... Ne güzel günlerdi diyeceğim geliyor geçmişe, ama bilgisayarimin başinda okuyorum bu masallari, kendimle çelişerek ! Kana kana iç, bardaği beş kuruş diyen su saticilari, deve dişi şemşamer diye koroya katilan ayçiçeği saticilari, gazeteler kolunda, birazda görme özürlü gazeteci el yordamiyla dağitiyor tüm gazeteleri büyük bir şevkle.
Boş araba abi taşiyalim mi diye yaklaşiyor on üç yaşinda bir çocuk, dört tekerlekli arabasiyla.. Patlican “Yamila” diye geçiyor bir seyyar satici yaninizdan. Boyayalim abi, badem yağli bol cilali diyen bir erkek çocuğu.... Sepet kolunda yaşlica bir satici geçiyor taze yumurta diye.... Kayseri’nin dillere destan saticisi geçiyor, bütün görkemiyle ses tonuyla; “ Koyun ayaği var, kelle var” bizim kuşaktan bunu bilmeyen bir kişi yoktur. Futbolla tanişan çocukluğumuz. Çaman ekmek yirmi beş kuruş diyen saticilar. “Neni” yaşiyor mu bilmiyorum, Ermeni Asilli Kayseri Spor amigosu. Tüm sanatsal faaliyetlerde, organizelerde adi geçen.
Çamani bilir misiniz bilmem, Kayseri’ye özgü yoksul katiği.- Pastirmanin da koruma malzemesini, diş sivasini oluşturuyor.- Şimdilerde o da sosyeteleşti. Beylerin , akşamcilarin masasini şenlendiriyor. Kayseri Kalesinin o görkemli halinde, sebze meyve pazari. Kayserimize özgü seçemezsin, elini vuramazsin, şansina ne gelirse hesabiyla. Ne yazik ki eve geldiğinizde yarisi çürük zerzevat. Pastirmamiz, sucuğumuz meşhur bilirsiniz. Ama bu meşhurluğu Afyon kapmak üzere haberiniz olsun hey hemşehrilerim... Mantimizin tadina doyum olmaz. Bir kaşiğa kirk manti siğmiyorsa, bu Kayseri Mantisi olamaz. Bunlardan haberiniz olsun. Kayserimize özgü bir çok Kayserili fikrasi anlatilir. Bazilari uydurmadir. Bunu bilesiniz.
Ben size bir iki tane gerçeğini anlatayim:
Kayserili’nin biri askere gider. Askerde komutanlari, okur yazar olanlar iki adim ileri çiksin der. Bizim okur yazar olmayan Kayserili de iki adim ileri çikar. Komutan ileri çikanlardan sirasiyla tahsillerini sormaya başlar. Sira bizim Kayseriliye gelir.”Senin tahsilin nedir evladim “der komutan. Bizim Kayserili, kendinden emin: “ Okur yazarliğim yok ama Kayseriliyim , komutanim” der.
Bir de Kayserimize özgü bir gelenekten bahsetmek istiyorum.
Kayserili anlayişinin temelini ticaret oluşturur. Çocuklarin ticari dehasi küçük yaşlar da belirlenir. Bundan Adam olmaz demişlerse hemen onu okutmanin yollarini araştirirlar ve okuturlar. Memleketin başina siyasetçi yaparlar!!!
Erciyes’imizi unutmayin çok güzel bakar bize, selamlarini esirgemez.. Kari eksik olmaz yaz kiş. Zaten kari erirse yazin, kiyamet kopmuş demektir. Selçuklu eserlerini, Selçuklular tarafindan, Gevher Nesibe adina kurulmuş ilk hastaneyi görmek isterseniz, Kayseri’ye gitmeniz gerekli. Mimar Sinan’in doğduğu köyü, eserlerini, tarihi kalesini, kümbetleri görmek için Kayseri’de olmaniz gerekli. Kayseri’ye ticari anlayişi getiren tarihi anlayişin merkezi, Kültepe, Kaniş Karum’u mutlaka görmelisiniz.
Ah ! çocukluğumun kenti şimdi senden uzaklardayim. İşe yaramayanlardanim. Becerebiliyorsam blog yaziyorum kendimce...Bir nostalji havasinda türkülerin söyleniyor şimdi belleğimde: “Gesi Bağlarinda dolaniyorum, Yarim İstanbul’u mesken mi tuttun diyor bir yandan ve inceden inceden süpürgesi yoncadan diye bir Türkü duyuyorum.
Sana selamlarimi yolluyorum, çocukluğumun kenti...
|
|
|
| Mehmet Topuz 2.Dalayaya koşuyor |
|
Yazar: Buðra - 28.08.2007, 22:12 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (4)
|
 |
Şuanki Kayserispor'da faal olarak oynayan Mehmet Topuz Kayserispor formasi ile 192.maçina çikti. 2.dalyaya tam 8 maç kaldi. Mehmet Topuz ilk resmi maçini 21.10.2000 tarihinde Kayseri'deki Kayserispor-Çorluspor 7-1 maçi ile merhaba dedi. 8 sezondur Kayserispor Formasi giyen Mehmet Topuz bu süre içerisinde 14348 dakika sahada kalirken 33 gol atti. Bu gollerden biri penaltidan.
Futbol kariyerinde 3 kirmizi 28 sari kart gördü.
Mehmet Topuz Kayserispor'a Kayseri Yolspor'dan transfer edilmişti.
|
|
|
| Gökhan Ünal 113 maçta 69.gol |
|
Yazar: Buðra - 28.08.2007, 22:11 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (10)
|
 |
Gökhan Ünal Kayserispor Formasi ile kariyerindeki 113.maçinda 69 gölünü atti. Böylece Gökhan Ünal Kayserispor tarihinin en golcü futbolcusu ünvanina golleri ile devam ediyor.
Bilindiği gibi Gökhan Ünal'dan önce Kayserispor'un en golcü futbolcusu Muammer Nurlu (Ateş Muammer).di
|
|
|
| Çetin Sarıgül ile 6 yıl sonra |
|
Yazar: Buðra - 28.08.2007, 22:10 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum Yok
|
 |
Çetin Sarigül'le 6 yil sonra ilk maçimizi kazandik.
11.maçimizi yöneten Çetin Sarigül. 15.04.2001 tarihinde deplasmanda Güngören Belediyespor'u 2-1 yendiğimiz maçin hakemi idi.
Çetin Sarigül ile bu güne kadar 11 maçtan ancak 3 maçi kazandik. 2 Maç ise berabere bitti kalan 6 maçi ise kaybettik. Kisaca artik bir şanssizliğida yenmiş olduk.
|
|
|
| Kafkas "2.yarıdaki oyunumuz ile maçı kazandık" |
|
Yazar: Buðra - 28.08.2007, 22:02 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (1)
|
 |
Kayserispor Teknik Direktörü Tolunay Kafkas, maç sonrasi yaptiği açiklamada, karşilaşmanin zor geçtiğini, ancak ikinci yarida oyanadiklari oyun ile son dakikalarda da olsa maçi kazandiklarini belirtti.
Kafkas, ilk yari rakibi açamadiklari için golü bulamadiklarini belirterek ''Rakibimiz her iki yarida iyi kapandi. İlk yari iyi oynayamadik, ama ikinci yarida rakibimize karşi daha iyi oyun sergileyerek 2 gol attik. Kasimpaşa'yi kutluyorum'' dedi.
|
|
|
| Diyarbakır TFF Müracaat Ediyor |
|
Yazar: Buðra - 28.08.2007, 22:00 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum Yok
|
 |
Diyarbakirspor TFF'ye gidiyor
TFF 1. Lig'in ilk haftasinda sahasinda Kayseri Erciyesspor ile 1-1 berabere kalan Diyarbakirspor'da yönetim, maçin hakemi Ziya Çetin'i federasyona şikayet edecek.
Kulüp Başkani İslam Çetin, Kayseri Erciyesspor maçinda büyük bir haksizliğa uğradiklarini söyleyerek, "Maçin 78. dakikasinda attiğimiz gol ofsayt gerekçesiyle iptal edildi. Maçin hakemi Ziya Çetin, önce golü verdi, ancak daha sonra yardimcisiyla konuşmasinin ardindan golü iptal etti. Haksiz bir kararla sahamizda 2 puan kaybettik. Kazanacağimiz maçta sahadan beraberlikle ayrildik. Yarin yapacağimiz yönetim kurulu toplantisinda kulubumüze yapilan haksizliği görüşeceğiz ve maçin hakem triosu hakkinda gerekli işlemin yapilmasi için federasyona şikayette bulunacağiz. İyi bir kadromuz var. Hakkimizi sonuna kadar arayacağiz" diye konuştu.
Diyarbakirspor Kulübü Onursal Başkani Hasan Tanriseven ise, iyi bir takim olduklarini, bunu da gelecek haftalarda alacaklari sonuçlarla kanitlayacaklarini belirterek, "Diyarbakir Atatürk Stadi'nda herhangi bir olayin çikmamasi bizleri sevindirdi. Taraftarlarimiz sağduyulu davrandi. Bir haksizlik olmuşsa elbetteki gereken yapilmalidir. Stat görevlilerine, taraftarlara ve güvenlik güçlerine gösterdikleri olumlu çalişmalardan dolayi teşekkür ederim. Diyarbakirspor, iyi bir takim. Bunu da önümüzdeki
haftalarda göreceğiz" dedi.
|
|
|
|