23.03.2011, 15:38
Cok güzel Röportaj oLmus tesekkürLer
ama bi yerde takiLdimmmm..
-Aşk mi para mi Neden?
Ask, cünkü paranin mutlu edemedigi cok durum vardir.
Ayrica parayi Kefenin cebinde götürlmüyordu bugüne kadar degisti mi yoksa
Parasiz askla mutluda oLunmuyor:thumbup::yahoo:
ama bi yerde takiLdimmmm..-Aşk mi para mi Neden?
Ask, cünkü paranin mutlu edemedigi cok durum vardir.
Ayrica parayi Kefenin cebinde götürlmüyordu bugüne kadar degisti mi yoksa
Parasiz askla mutluda oLunmuyor:thumbup::yahoo:
BENÝM ACIYA VERECEK BÝR ÞEYÝM KALMADI MUTLULUKTAN ALACAÐIM VAR BENÝM
![[Resim: 4uj6mq.jpg]](http://i58.tinypic.com/4uj6mq.jpg)
![[Resim: 6149taki_et.png]](http://img437.yukle.tc/images/6149taki_et.png)