Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kasımpaşa Maçını Birlikte İzleyelim.
#16
Bende üşümezsem formayla gelirim yoksa üzerine bişe giyip gelirim Big Grin
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#17
bensiz gidiyonuz he, alacaginiz olsun Big Grin
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#18
Nünberge özel helikopterimi yolladim ahmet stadin ortasina inecek bin gel hadi bakim :O
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#19
Helal olsun size Wink
[Resim: 4uj6mq.jpg]
Franco Dario Cangele
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#20
ali38_38 yazdı:Nünberge özel helikopterimi yolladim ahmet stadin ortasina inecek bin gel hadi bakim :O
hay allah razi olsun :yahoo:
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#21
2.30 da tv altinda oluyoz dimi çikiyom birazdan tek birakmayin beni Big Grin
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#22
@Muratt Bizes de bagira bagira izleyen arada birde zala diye bagiriyordun, senmiydin Wink
Franco Cangele
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#23
Uzaktan mi izledin kardeş. Yanimiza gelseydin ya...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#24
Vay arkadaş nasip olmadi Sad
Gerçi Totti çok şey kacirmadiğimi söledi ama Murattin o halini görmek paha biçilmezdi heralde :p
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#25
Muratt yazdı:Uzaktan mi izledin kardeş. Yanimiza gelseydin ya...
Yanimda Arkadaşlar vardi, yoksa gelirdim.Kimler vardi? Big GrinD
Franco Cangele
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#26
Metrajzede yazdı:Vay arkadaş nasip olmadi Sad
Gerçi Totti çok şey kacirmadiğimi söledi ama Murattin o halini görmek paha biçilmezdi heralde :p
Ben o sözü sadece oynanan futbol için kulladindim Big Grin ortamimiz iyiydi keşke sende olsaydin.
Bitmedi !!! Bitmeyecek ASLA Sevgimiz O KUTSAL Renklerin Tek TESELLÝMÝZ !!!
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#27
EaGLe yazdı:Yanimda Arkadaşlar vardi, yoksa gelirdim.Kimler vardi? Big GrinD

Zannimca ayip etmişsin. Arkadaşlarinida alip geleydin. Neyse sağlik olsun...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#28
Muratt yazdı:Zannimca ayip etmişsin. Arkadaşlarinida alip geleydin. Neyse sağlik olsun...
O bagiran senmiydin Big Grin arada küfür eden Big GrinD
Franco Cangele
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#29
EaGLe yazdı:O bagiran senmiydin Big Grin arada küfür eden Big GrinD

Muhtemelen bendim. Ben öyle maç izlerim. Sen lafi çevirme hemşerim. Niye yanimiza gelmedin di bakiyim... Smile
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#30
Muratt yazdı:Muhtemelen bendim. Ben öyle maç izlerim. Sen lafi çevirme hemşerim. Niye yanimiza gelmedin di bakiyim... Smile
Abicim arkadaşlar vardi hemde biraz çekindim..Big GrinD
Franco Cangele
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi