26.04.2011, 16:20
Ankaragüçlüsü,Bursalisi bu maça kalabalik gelecekler
Üniversitedeki geçiler bile sirf bu maç için sinif arkadaşlarini,arkadaşlarinin arkadaşlarini maça getirecekler
ALLAH rizasi için şu maç için kuzey alta gelin.Eğer ki Kayserinin taraftari yok,onlar beleşçi gibi sözleri duymak istemiyorsaniz yalvariyorum şu maça gelin hep beraber Kapali Kale ile olalim ve kendi evimizde ezilmeyelim
Bu maç için en az 20 kişiyi kuzey alt olmasa da tribünlere getireceğim.(Bu 20 kişinin Kayserisporla alakasi yok.Sadece nazimi çeken kişiler.İçlerinde bayanlarda olacak)
Bu maç için kimsenin BAHANESİ yok.Formasini giyip atkisini takip paşa paşa görevini yapmak adina kuzey alta girecek GİRMELİ.Tabi ki kendi benliğini bu şehirde buluyorsa ???
Hadi kardeşler ben hepinize çok güveniyorum...
Üniversitedeki geçiler bile sirf bu maç için sinif arkadaşlarini,arkadaşlarinin arkadaşlarini maça getirecekler
ALLAH rizasi için şu maç için kuzey alta gelin.Eğer ki Kayserinin taraftari yok,onlar beleşçi gibi sözleri duymak istemiyorsaniz yalvariyorum şu maça gelin hep beraber Kapali Kale ile olalim ve kendi evimizde ezilmeyelim
Bu maç için en az 20 kişiyi kuzey alt olmasa da tribünlere getireceğim.(Bu 20 kişinin Kayserisporla alakasi yok.Sadece nazimi çeken kişiler.İçlerinde bayanlarda olacak)
Bu maç için kimsenin BAHANESİ yok.Formasini giyip atkisini takip paşa paşa görevini yapmak adina kuzey alta girecek GİRMELİ.Tabi ki kendi benliğini bu şehirde buluyorsa ???
Hadi kardeşler ben hepinize çok güveniyorum...