Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kayseri'de İkamet Eden Üyelerimize Özel..
#31
Ankaragüçlüsü,Bursalisi bu maça kalabalik gelecekler
Üniversitedeki geçiler bile sirf bu maç için sinif arkadaşlarini,arkadaşlarinin arkadaşlarini maça getirecekler

ALLAH rizasi için şu maç için kuzey alta gelin.Eğer ki Kayserinin taraftari yok,onlar beleşçi gibi sözleri duymak istemiyorsaniz yalvariyorum şu maça gelin hep beraber Kapali Kale ile olalim ve kendi evimizde ezilmeyelim

Bu maç için en az 20 kişiyi kuzey alt olmasa da tribünlere getireceğim.(Bu 20 kişinin Kayserisporla alakasi yok.Sadece nazimi çeken kişiler.İçlerinde bayanlarda olacak)

Bu maç için kimsenin BAHANESİ yok.Formasini giyip atkisini takip paşa paşa görevini yapmak adina kuzey alta girecek GİRMELİ.Tabi ki kendi benliğini bu şehirde buluyorsa ???

Hadi kardeşler ben hepinize çok güveniyorum...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#32
@Metrajzede
düşüncelerine katilmamak elde değil bende seninle ayni düşünceleri paylaşyorum. Her ne olursa olsun maça gelmek ve arkadaş getirmek için elimden geleni yapicam. Bu ne bursalilara ezilmeyelim nede haydi avrupa olayi değil gerçek bir kayserisporlunun yapmasi gereken en doğal harekettir.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kayseri'de alman sirketleri KHS38 2 913 25.01.2012, 15:00
Son Yorum: KHS38
  Gicik eden 15 olay 38AhmetK.K 8 1,385 19.03.2010, 16:42
Son Yorum: LiDeR
  Tebrikler Kayseri! (Sivasspor Taraftarları) SLHKZ 15 1,953 13.10.2008, 19:47
Son Yorum: aytach

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi