23.02.2008, 17:56
|
Migros-Panküp Ted Kayseri (72-57)
|
|
23.02.2008, 17:56
23.02.2008, 18:21
ne yapiyo bu ted anlayamadim gitti üfff...
23.02.2008, 18:25
bu aralar bi düşüş var kizlarda
23.02.2008, 19:47
Migros, Panküp TED Kayseri Koleji’ni Farkli Yendi (72-57)
![]() Türkiye Bayanlar Basketbol Ligi'nde 17. hafta mücadelesinde Migros, Caferağa Spor Salonu’nda karşilaştiği Panküp TED Kayseri Koleji'ni 72-57 yendi. Mücadelenin ilk yarisini da 38-34 önde kapatan Migros bu sonuçla birlikte bu sezon Türkiye Bayanlar Basketbol Ligi’ndeki 3. galibiyetini almayi başardi. Konuk ekip Panküp TED Kayseri Kolejliler ise bu sezonki 7. yenilgisini aldi. |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|