Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Muhtemel Yeni Kayserisporlular!
#16
Sagolasin tesekkür ederim desteginden dolayi. Fakat artik su üyelik sistemi normallestirilsin herkes pc ustasi veya cambazi degil adamlar normal forumlara zor üye oluyor buraya üyelik imkansiz gibi belki bir cok kisi bizim yazdiklarimizi okuyor cevap yazacak ama yazamiyor. Ve isterimki bu konuyu biraz daha güncel tutalim ve tabii ki tartismamiz bir uslub la olsun ve kirmayalim birbirimizi.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#17
Üye olmak isteyenler davetiye sistemiyle üye olabiliyor zaten..

ama üye olmak isteyene davetiye gönderecek biri lazim.. ve üye olmak isteyen forumdan kimseyi tanimiyorsa üye olmasi dediğiniz gibi biraz zor hele birde forum kullanmayi bilmiyorsa ulaşmayi bilmiyorsa..


Mesaj raporlama sistemi gibi.. üye olmak istiyorum diye bir buton olsa. ve üye olmak isteyenler bu sayede forum yönetimine ulaşabilse diye düşünmekteyim.
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#18
her başari demek takimimiza duyulan güvenin artmasi demek
[SIGPIC][/SIGPIC]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#19
Volcanic Mount yazdı:Konuyu açan üyenin görüşüne katilmiyorum.

Kayserili olunmaz Kayserili doğulur...

Ne alaka şimdi kayserili dogmakla kayserisporlu olmak,içimizde iskenderunlu.erzurumlu,agrili.bingollu hatta sivasli olupta bizlerle yillardir maçlara gelenler var kayserisporu desteklemek için....
Normalde þu takýmý tutuyorum, Kayserispor'u da destekliyorum demek ;
Normalde ibneyimde arada delikanlýlýk yapýyorum demektir...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#20
Kayserispor Türkiyedir ..
(:
[Resim: 10828.jpg]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#21
Bulunduğu çevrede desteklenen bir takim Kayserispor. O yüzden Kayserili olunmaz, doğulur gibi bir söylem yanliş olur.

Benim birçok Nevşehirli arkadaşim Kayserispor'u destekler. Beraber maçlara gideriz.

NOBY38, açik sözlülüğün ve cesaretinden dolayi seni tebrik ederim, çok haklisin bu konuda..

Senin eski durumunda ki arkadaşlara da tavsiyem.. Kesinlikle bu duyguyu, sevgiyi yaşamalilar. Bir Istanbul takiminda kendinden birşey bulamazsin ama bu takim bizim herşeyimiz.
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#22
Volcanic Mount yazdı:Konuyu açan üyenin görüşüne katilmiyorum.

Kayserili olunmaz Kayserili doğulur...


doğru ancak küçüklükten itibaren hangi takimlisin sorusuna verilen cevap 3 tane oluyordu toplum baskisi birine yöneliyorduk.
ama bilinçlenince 5 sene önce kayserispor ve erciyesin maçlarina gitmiştim.
Bedavaydi eya bedaa gibi birşeydi
Yavaş yavaş bilinç oluştu şuan üniersitedeki sinifimizda kayserili olupda kayserisporluyum diyebilen tek benim(reklam için demiyorum)
yani önce bilinç gerekli.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#23
:confused1:
Volcanic Mount yazdı:Konuyu açan üyenin görüşüne katilmiyorum.

Kayserili olunmaz Kayserili doğulur...

Ben Diyarbakir doğumluyum
[SIGPIC][/SIGPIC]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#24
sahintoker yazdı::confused1:

Ben Diyarbakir doğumluyum


o ağir bi laf zatenbilinç gerekli dediğim gibi önemli olan sevmek
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#25
Faydali bir konuydu , tozlanmaya birakilmamali ..
Evet şimdi hem (Beşiktaşliyim , Fenerbahçeliyim,Galatasarayliyim) hem Kayserisporluyum , Kayseri ile maç yaptiği zaman Kayserispor'u tutuyorum tabiki diyen arkadaşlara nasil yaklaşmaliyiz ?
[Resim: 10828.jpg]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#26
ben sadece KAYSERİSPORLUYUM!!! diyen herkesi bekler bu forum
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#27
yunuso_38 yazdı:ben sadece KAYSERİSPORLUYUM!!! diyen herkesi bekler bu forum

Forumdan bizene arkadaşim ..
Yoldaki adami foruma mi üye edecez ?
Ben diyorum ki bu insanlara doğru yolu nasil gösterebiliriz.
Nasil anlatabiliriz fikir alişverişi yapalim ..
[Resim: 10828.jpg]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#28
forumda değil stada bekleriz..
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#29
Şehrin tamamina hitap edilmeli..!!
O yüzden bu ortamda,stadyumda,kahvehane ve okulda sadece esas amaç için birer araçtan ibaret..
Ne yapilmasi gerektiği konusunda önümüzde güzel bir örnek duruyor
SADECE KAYSERİSPOR kampanyasi geliştirilerek tekrardan başlatilabilir..
Yine ben söylediğimle kalacam adim gibi eminim.
Millete hadi bi yerlerden başlayalim dediğimde yok bilmem nesi hastalanio yada dedesi ölüo ..!
Bu kampanyayla eş zamanli olarak eğitim kurumlarinda,sanayide yapilanmaya gidilmeli...
Sadece KAYSERİSPOR kampanyasinda maçlarina dahi gitmedikleri İstanbulun 3 üzleri yerine içlerinde kendilerini bulacaklari KAYSERİSPORU tutmalari gerektiği vurgulayici ve can alici bir dille ifade edilmeli..
Daha bunun gibi bi dünya madde siralarim ama ortada bunun sorumluluğunu alacak ADAM BULUNMUCAK ...!!!!
Yine kiminin bilmem nesi hastalanacak kimininde dedesi ölecek oooof offf
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#30
sonuçta sadece kayserisporlu olamk içten gelen bişey ne kadar denilirse densin
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Konyadaki Kayserisporlular!!! aytach 9 1,528 17.11.2008, 18:47
Son Yorum: karizmatix

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi