Üye No : 2811
Yorumları: 304
Konuları: 9
Kayıt Tarihi: 10.11.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Sagolasin tesekkür ederim desteginden dolayi. Fakat artik su üyelik sistemi normallestirilsin herkes pc ustasi veya cambazi degil adamlar normal forumlara zor üye oluyor buraya üyelik imkansiz gibi belki bir cok kisi bizim yazdiklarimizi okuyor cevap yazacak ama yazamiyor. Ve isterimki bu konuyu biraz daha güncel tutalim ve tabii ki tartismamiz bir uslub la olsun ve kirmayalim birbirimizi.
Üye No : 337
Yorumları: 1,937
Konuları: 284
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Üye olmak isteyenler davetiye sistemiyle üye olabiliyor zaten..
ama üye olmak isteyene davetiye gönderecek biri lazim.. ve üye olmak isteyen forumdan kimseyi tanimiyorsa üye olmasi dediğiniz gibi biraz zor hele birde forum kullanmayi bilmiyorsa ulaşmayi bilmiyorsa..
Mesaj raporlama sistemi gibi.. üye olmak istiyorum diye bir buton olsa. ve üye olmak isteyenler bu sayede forum yönetimine ulaşabilse diye düşünmekteyim.
Üye No : 1092
Yorumları: 1,379
Konuları: 3
Kayıt Tarihi: 30.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
her başari demek takimimiza duyulan güvenin artmasi demek
[SIGPIC][/SIGPIC]
Üye No : 335
Yorumları: 876
Konuları: 16
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Volcanic Mount yazdı:Konuyu açan üyenin görüşüne katilmiyorum.
Kayserili olunmaz Kayserili doğulur...
Ne alaka şimdi kayserili dogmakla kayserisporlu olmak,içimizde iskenderunlu.erzurumlu,agrili.bingollu hatta sivasli olupta bizlerle yillardir maçlara gelenler var kayserisporu desteklemek için....
Normalde þu takýmý tutuyorum, Kayserispor'u da destekliyorum demek ;
Normalde ibneyimde arada delikanlýlýk yapýyorum demektir...
Üye No : 757
Yorumları: 3,075
Konuları: 16
Kayıt Tarihi: 20.11.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Kayserispor Türkiyedir ..
(:
Üye No : 2752
Yorumları: 3,724
Konuları: 59
Kayıt Tarihi: 28.10.2008
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Bulunduğu çevrede desteklenen bir takim Kayserispor. O yüzden Kayserili olunmaz, doğulur gibi bir söylem yanliş olur.
Benim birçok Nevşehirli arkadaşim Kayserispor'u destekler. Beraber maçlara gideriz.
NOBY38, açik sözlülüğün ve cesaretinden dolayi seni tebrik ederim, çok haklisin bu konuda..
Senin eski durumunda ki arkadaşlara da tavsiyem.. Kesinlikle bu duyguyu, sevgiyi yaşamalilar. Bir Istanbul takiminda kendinden birşey bulamazsin ama bu takim bizim herşeyimiz.
Üye No : 757
Yorumları: 3,075
Konuları: 16
Kayıt Tarihi: 20.11.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Faydali bir konuydu , tozlanmaya birakilmamali ..
Evet şimdi hem (Beşiktaşliyim , Fenerbahçeliyim,Galatasarayliyim) hem Kayserisporluyum , Kayseri ile maç yaptiği zaman Kayserispor'u tutuyorum tabiki diyen arkadaşlara nasil yaklaşmaliyiz ?
Üye No : 2814
Yorumları: 3,994
Konuları: 229
Kayıt Tarihi: 02.12.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
ben sadece KAYSERİSPORLUYUM!!! diyen herkesi bekler bu forum
Üye No : 2670
Yorumları: 7,708
Konuları: 120
Kayıt Tarihi: 06.11.2008
Teşekkür Puanı:
2
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
forumda değil stada bekleriz..
Üye No : 2712
Yorumları: 3,726
Konuları: 31
Kayıt Tarihi: 18.02.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Şehrin tamamina hitap edilmeli..!!
O yüzden bu ortamda,stadyumda,kahvehane ve okulda sadece esas amaç için birer araçtan ibaret..
Ne yapilmasi gerektiği konusunda önümüzde güzel bir örnek duruyor
SADECE KAYSERİSPOR kampanyasi geliştirilerek tekrardan başlatilabilir..
Yine ben söylediğimle kalacam adim gibi eminim.
Millete hadi bi yerlerden başlayalim dediğimde yok bilmem nesi hastalanio yada dedesi ölüo ..!
Bu kampanyayla eş zamanli olarak eğitim kurumlarinda,sanayide yapilanmaya gidilmeli...
Sadece KAYSERİSPOR kampanyasinda maçlarina dahi gitmedikleri İstanbulun 3 üzleri yerine içlerinde kendilerini bulacaklari KAYSERİSPORU tutmalari gerektiği vurgulayici ve can alici bir dille ifade edilmeli..
Daha bunun gibi bi dünya madde siralarim ama ortada bunun sorumluluğunu alacak ADAM BULUNMUCAK ...!!!!
Yine kiminin bilmem nesi hastalanacak kimininde dedesi ölecek oooof offf
Üye No : 2814
Yorumları: 3,994
Konuları: 229
Kayıt Tarihi: 02.12.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
sonuçta sadece kayserisporlu olamk içten gelen bişey ne kadar denilirse densin