Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PTT 1.Lig 1.Hafta | KAYSERİ ERCİYESSPORUMUZ 2-1 MKE Ankaragücü
#31
Necati yazdı:Ankaragücü tribününe giren Kayserisporlular Ankaragücü taraftari Burasi Kayseri eşeklere özgürlük diye bağrilirken, Sivas lehine tezahüratlar yapilirken, Hepiniz O.ç diye tezahürat yapilirken neler hissettiler merak ediyorum. Tepki verebildiler mi merak ediyorum.

Söylediğini yapanin taaaaa burdan gittiği yere varana kadar .......


Ama ayni sekilde Kayserispor düşmanliği yapan ve kendine Erciyessporlu diyenlerinde...

Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#32
38AhmetK.K yazdı:Necati hakli beyler. Macin sonlarinda buyuk olaylar oldu kayserimize kufurler havada ucustu. Egerki kayserililik boyle bisey ise lanet olsun ben kayserili degilim. Ag tribunune girenleri ve kayseriye sovenleri kiniyorum...

onlar kim yaw?Neyimn adamlari?bir kayserisporlu sivas sivas diye tezahürat yapmaz.Heleki kayseriye sövmez salak salak konusmayin bilmezmis gibi.Herşeyi anlarimda svas sivas diye tezahürat yapmaz.
Sinirlenmeye basladim bir kayserili bunu yapmaz yapan harbi art niyetli bir orospu cocugudur
Necati bunu buraya art niyetle ortaliği karistirmak için yazdi.
Senin buna inanip KSlular demene ne kadar sasirdimi anlatamam
Bu işte bir iş var....
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#33
Arkadaşlar ben hiçbirşeyi art niyetle yazmadim.

Öncelikle şunu belirteyim ki ben hiçbirşeyi gözümle görüpte yazmadim. Ben farkli farkli kişilerden bizzat orada Kayserispor taraftarlarinin önde gelen isimlerinin olduğunu duydum. Bunu gerek Ankaragücü cephesinden gerek maçi izlemek için tribüne gelen Kayserililerden duydum. Duyduğum kişilerin hiçbirinin ismini vermeyeceğim fakat o tribüne giren Kayserisporlularla göz göze geldiklerini söyleyim yeterli.

O gün onlarin orada olup olmadiğini en iyi Allah bilir. Ancak ben orada olduklarini düşünüyorum. O gün orada olmalarina her hangi bir tepkim yok zaten. Herkes sempati duyduğu takimin tribününe girebilir. Bu olağan birşeydir.

Benim olağandişi karşiladiğim şey Kayseri şehrine ve Kayserililere hitaben yapilan tezahüratlar karşisinda o giren kişiler ne tepki verdi? Ben sadece bunu merak ediyorum. Belki tribünü terkettiler, belki beyler ayip oluyor diye uyardilar, belki onlara eşlik ettiler, bilemem. Ancak çok merak ediyorum o gün o tezahüratlar karşisinda ne tepki verdiklerini.

İkinci bir mesele benim Kayserispor düşmani olduğum imasi. Ben bunu asla kabul etmiyorum. Daha önce de defalarca söyledim. Kayserispor'a kizginim, kirginim, darginim ama asla düşman değilim. Ben gözünü dinime veya vatanima çevirmeyen hiç kimseye de düşman olmam. Zaman zaman kizginliğimi hatirladikça sert yorumlar yapiyorum bunu da kabul ediyorum. Ama düşmanlik kelimesini asla kabul etmiyorum.

Kayserili olupta Kayserispor'a veya Erciyesspor'a karşi böyle bir düşmanlik içinde olan en ağir küfürlere layiktir.

Söylediğim her söze de inandiğim bütün değerler üzerine yemin ediyorum. İnanip inanmamak size kalmiş.
Edepli edebinden susar, edepsiz ben susturdum sanar.
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#34
Necati yazdı:Arkadaşlar ben hiçbirşeyi art niyetle yazmadim.

Öncelikle şunu belirteyim ki ben hiçbirşeyi gözümle görüpte yazmadim. Ben farkli farkli kişilerden bizzat orada Kayserispor taraftarlarinin önde gelen isimlerinin olduğunu duydum. Bunu gerek Ankaragücü cephesinden gerek maçi izlemek için tribüne gelen Kayserililerden duydum. Duyduğum kişilerin hiçbirinin ismini vermeyeceğim fakat o tribüne giren Kayserisporlularla göz göze geldiklerini söyleyim yeterli.

O gün onlarin orada olup olmadiğini en iyi Allah bilir. Ancak ben orada olduklarini düşünüyorum. O gün orada olmalarina her hangi bir tepkim yok zaten. Herkes sempati duyduğu takimin tribününe girebilir. Bu olağan birşeydir.

Benim olağandişi karşiladiğim şey Kayseri şehrine ve Kayserililere hitaben yapilan tezahüratlar karşisinda o giren kişiler ne tepki verdi? Ben sadece bunu merak ediyorum. Belki tribünü terkettiler, belki beyler ayip oluyor diye uyardilar, belki onlara eşlik ettiler, bilemem. Ancak çok merak ediyorum o gün o tezahüratlar karşisinda ne tepki verdiklerini.

İkinci bir mesele benim Kayserispor düşmani olduğum imasi. Ben bunu asla kabul etmiyorum. Daha önce de defalarca söyledim. Kayserispor'a kizginim, kirginim, darginim ama asla düşman değilim. Ben gözünü dinime veya vatanima çevirmeyen hiç kimseye de düşman olmam. Zaman zaman kizginliğimi hatirladikça sert yorumlar yapiyorum bunu da kabul ediyorum. Ama düşmanlik kelimesini asla kabul etmiyorum.

Kayserili olupta Kayserispor'a veya Erciyesspor'a karşi böyle bir düşmanlik içinde olan en ağir küfürlere layiktir.

Söylediğim her söze de inandiğim bütün değerler üzerine yemin ediyorum. İnanip inanmamak size kalmiş.


Onlar kimler otribüne girenler?
Sana söz veriyorum eğerki o tribüne girenler KK yada herhangi birinden ise facede yada heryerde yazacam ve bir daha o tribüne adimimi atmayacam.
Geçen sene ankarada kayserililerin anasina bacisina söven bir ankaragücü taraftari vardi.Ona rağmen o tribüne girdilerse harbi şerefsizdirler....
Ve böyle bir durum varsa adem yumliden aciklama bekliyorum zaten bir sürü arkadasi var forumda ona duyururlar...
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#35
Ankaragüçlü arkadaşi olan bir iki kişi eğer? rakip tribüne girdiyse bu ne Kayserispor taraftari diye genellenebilir ne de herhangi bir grubu bağlar.Eğer giren varsa ve o küfürlere sesiz kaldilarsa o onlarin midesizliği.Ayni şekilde Kayserispor'a gicik olduğuiçin Kayserispor maçinda rakip tribüne giren varsa ayni şeyler onlar içinde geçerli.Arada bir kaç tane iş güzar bölücü ve reklam peşindeki bir kaç yönetici iki takimi sanki farkli şehirlerin yada ayni şehrin ezeli rakibi gibi görme fantazileri olsada bu şehrin %99'u iki takimida birbirinden ayirmaz.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#36
zami38 yazdı:Ankaragüçlü arkadaşi olan bir iki kişi eğer? rakip tribüne girdiyse bu ne Kayserispor taraftari diye genellenebilir ne de herhangi bir grubu bağlar.Eğer giren varsa ve o küfürlere sesiz kaldilarsa o onlarin midesizliği.Ayni şekilde Kayserispor'a gicik olduğuiçin Kayserispor maçinda rakip tribüne giren varsa ayni şeyler onlar içinde geçerli.Arada bir kaç tane iş güzar bölücü ve reklam peşindeki bir kaç yönetici iki takimi sanki farkli şehirlerin yada ayni şehrin ezeli rakibi gibi görme fantazileri olsada bu şehrin %99'u iki takimida birbirinden ayirmaz.

Katiliyorum, ayni şekilde Kayserispor rakip tribününe girilme olayi varsa o da ayni derecede bir fiildir. Bu durumdan aşaği kalir bir yani yoktur. Kayseri ismini ne şekilde olursa olsun karşisina almak kabul edilemez bir davraniştir.
Edepli edebinden susar, edepsiz ben susturdum sanar.
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#37
Bana inanmiyorsaniz eazy38 veyahut 3838 geldiginde soylesin arkadaslar ag tribunune giren kayserisporlular var idi. Ayrica macta tribundeki dayilarda bize ayni seyi soylediler kimsenin yani necati bunu kesinlikle art niyetle yaptigini dusunmuyorum. Ki ben rahat rahat nete girebilsem daha onceden tepki verirdim (tatilde oldugum icin mobilim).
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#38
38AhmetK.K yazdı:Bana inanmiyorsaniz eazy38 veyahut 3838 geldiginde soylesin arkadaslar ag tribunune giren kayserisporlular var idi. Ayrica macta tribundeki dayilarda bize ayni seyi soylediler kimsenin yani necati bunu kesinlikle art niyetle yaptigini dusunmuyorum. Ki ben rahat rahat nete girebilsem daha onceden tepki verirdim (tatilde oldugum icin mobilim).

Beni anladiğin için teşekkür ederim Ahmet... Biz bugün buna sessiz kalirsak ayni şeyler yarin yine olur. Ben art niyetli olsam bu olayi paylaşmazdim haftaya da ben giderdim Kayserispor deplasman tribününe. Fakat kesinlikle öyle bir niyetim yok.

Kaldi ki deplasman tribününe girmekten öte şeyler yaşandi orada. Umarim bir daha yaşanmaz.
Edepli edebinden susar, edepsiz ben susturdum sanar.
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#39
Necati yazdı:Ankaragücü tribününe giren Kayserisporlular Ankaragücü taraftari Burasi Kayseri eşeklere özgürlük diye bağrilirken, Sivas lehine tezahüratlar yapilirken, Hepiniz O.ç diye tezahürat yapilirken neler hissettiler merak ediyorum. Tepki verebildiler mi merak ediyorum.


Kayserispor Beşiktaş maçinda arkadaşlarin bjk tribününe girip de Kayserispor aleyhine küfürkü bağirdiklari tezehuratlari facede yaptiği paylaşimlarla yazanlari beğenip buraya yazmaya utanmiyo musun bu kelimeleri ?
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#40
Beşiktaşli bir arkadaşim var fakat o da böyle birşey paylaşacağini sanmiyorum. Eğer özel mesaj yoluyla hangi arkadaşimin hangi paylaşimini beğendiğimi söylerseniz ben memnun olurum. Belki bir yanlişiniz vardir.

Diyelim ben böyle bir hata yaptim. Bu meselenin çözüm noktasi da benim hatami afişe etmek mi? Bu olayi buraya Ahmet benden önce yansitsaydi siz mutlu mu olacaktiniz?

Eğer mesele benim haksiz çikmamla çözülecekse ben binlerce kez haksiz çikmaya raziyim.

Metin Kösedağ köşe yazisinin sonunda böyle yazmiş:

MAÇIN ÇİRKİN GÖRÜNTÜSÜ:
Sari-kirmizili formalarla Ankaragücü taraftarinin içine girip, Erciyesspor’a küfür edenlerin kanindan şüphe duydum.
Edepli edebinden susar, edepsiz ben susturdum sanar.
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#41
Necati yazdı:Beşiktaşli bir arkadaşim var fakat o da böyle birşey paylaşacağini sanmiyorum. Eğer özel mesaj yoluyla hangi arkadaşimin hangi paylaşimini beğendiğimi söylerseniz ben memnun olurum. Belki bir yanlişiniz vardir.

Diyelim ben böyle bir hata yaptim. Bu meselenin çözüm noktasi da benim hatami afişe etmek mi? Bu olayi buraya Ahmet benden önce yansitsaydi siz mutlu mu olacaktiniz?

Eğer mesele benim haksiz çikmamla çözülecekse ben binlerce kez haksiz çikmaya raziyim.

Metin Kösedağ köşe yazisinin sonunda böyle yazmiş:

MAÇIN ÇİRKİN GÖRÜNTÜSÜ:
Sari-kirmizili formalarla Ankaragücü taraftarinin içine girip, Erciyesspor’a küfür edenlerin kanindan şüphe duydum.


ali turani niye satmadiniz diye laf eden adam metin kösedag sen brak onu.Ben onun kanindan suphe ediyorum...

Ve ben hala açiklama bekliyorum onlar kimlerdi?Adlari neydi
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#42
Beşiktaşli falan değil arkadaşin erciyessporlu ve bjk tribünlerine girmiş ettiği küfürleri beğenmişssin ben seni tanimam ama beğendiğinden dolayi soyadini bile söyleyebilirim senin arkadaşlarini da uyardiğini sanmiyorum çünkü sen de zevk almişşsin o zaman ki durumdan ..evet Ahmet yazsaydi daha iyi olurdu bir şeyleri söylemek için ilk önce kendin yapmalisin ..Arkadaşinin adini da söyleyecem özelden sana
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#43
her kim nereye girmiş şe girmiş böyle bi olaydan haberim yok burada okudum forumda gerekli tepkiler zaten verilmiş ama şunu belitmek isterim ki bu işin kapali kale'yle uzaktan yakindan ilgisi yok tur...
Biz Güneþ Gibi Parladýkça , Sonbahar Hiç Gelmeyecek Kuzey Alta ...
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#44
arkadaslar necatini bu olayda bir sucu yok
hatta ben foruma girebilmis olsam, önceden bu serefsizligi size anlatacaktim...
o gün mactaydim necati ve ahmetle
kendini bilmez bir kac serefsizin bebesi (kayserisporlu demeye utaniyorum)
ankaragücü tribününe girip kayseri erciyes ve kayseriye küfür ettiler!
ayrica biz tepki verince kafamiza koltuk ve cakmak yagdi!!
yemin ediyorum böyle serefsizlik ve kani bozukluluk olmaz...

böyle kisileri aramiza almamamiz lazim
sevemem sevemem sevemem
kayseri ve erciyes´ten baskasini sevemem
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#45
kayserili olupta kayseriporla erciyessporu ayri yere koyan şerefsizdir kani bozuktur.okuyunca şok oldum. gerçek kayserili böyle yapmaz.bunu yapan veya yaptiranlarin amaci belli.Biz gurbette kardeş iki takimimiz var diye sevinelim bu olanlara bak.Böyle şeyleri görünce çok moralim bozuluyor
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  PTT 1. Lig 34. Hafta | Kayseri Erciyessporumuz-Şanlıurfaspor Ercan Sahin 15 2,306 12.05.2013, 17:45
Son Yorum: enes-kys
  PTT 1. Lig 33. Hafta | Manisaspor - Kayseri Erciyessporumuz Özgür Yurdakoş 7 1,182 05.05.2013, 20:59
Son Yorum: your_azrail38
  PTT 1. Lig 32. Hafta | Erciyessporumuz-Karsiyaka FrancoCangele38 56 4,136 01.05.2013, 19:33
Son Yorum: Ismail-38
  PTT 1. Lig 31. Hafta | Adanaspor A.Ş. - Kayseri Erciyessporumuz Ercan Sahin 37 3,592 22.04.2013, 10:35
Son Yorum: Yücel Þahin
  PTT 1. Lig 30. Hafta | Kayseri Erciyessporumuz - Kartalspor Ercan Sahin 36 3,302 15.04.2013, 11:37
Son Yorum: Aykut38
  PTT 1. Lig 29. Hafta | KAYSERİ ERCİYESSPORUMUZ - Torku Konyaspor Ercan Sahin 39 3,466 10.04.2013, 00:04
Son Yorum: your_azrail38
  PTT 1. Lig 28. Hafta | Denizlispor - KAYSERİ ERCİYESSPORUMUZ Ercan Sahin 23 2,283 02.04.2013, 23:58
Son Yorum: your_azrail38
  PTT 1. Lig 27. Hafta | KAYSERİ ERCİYESSPORUMUZ - Ç.Rizespor Aykut38 35 2,986 30.03.2013, 01:11
Son Yorum: your_azrail38
  PTT 1. Lig 26. Hafta |Boluspor - K.ERCİYESSPORUMUZ aliper 47 4,237 23.03.2013, 13:35
Son Yorum: aKMel
  PTT 1. Lig 25. Hafta |K.ERCİYESSPORUMUZ - Samsunspor aliper 24 1,999 11.03.2013, 00:50
Son Yorum: your_azrail38

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi