Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PTT 1.Lig 1.Hafta | KAYSERİ ERCİYESSPORUMUZ 2-1 MKE Ankaragücü
#16
kayahan yazdı:Webtv derken nerden seyredecegiz biri yardimci olursa sevinirim

trtnin internet sitesinden.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#17
Macimizi izleyebiliyormusunuz arkadaslar? TRTde sayfayi buldum http://canli.trtspor.com.tr/live.asp?id=140
yüklüyor babam yüklüyor :S
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#18
Zor oldu ama deplasmanda 2-1 kazanmak önemliydi.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#19
harbiden deplasmandi yani.
Kayserispor
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#20
ilk defa kayseride ve ilk defada erciyesimizin macini izledim heyecandan dogru düzgün maca bile bakamadim bu galibiyet bana armagan olsun Tesekkürler ERCİYESİM
[SIGPIC][/SIGPIC]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#21
adamlar resmen 10 kişi kalana kadar futbol nasil oynanir dersi verdi, dünkü bebeler, 17 18 lik çocuklar çok güzel oyun oynadilar. Erciyes böyle devam ederse çok zorlanir. Bence hakem maçin kaderini değiştirdi, Erciyesin ekmeğine yağ sürdü. Tribünlere gelince Ankaragücü ev sahibi gibiydi. Bizim tribünler oturup oturup son dakkalarda tansiyonu yükselttiler. Adamlara kimamak lazim, 90 dakka oturup sadece gol atinca yerinden kalkip el hareketleri yaparsan karşiliğini alirsin. Öldü bitti denen Ankaragücü güzel maç çikartti, özellikle savunmadaki 80 numara Ümit Kurt'u çok beğendim, Berkay'i katlar bu çocuk.
Nevþehirspor Genç Meterisliler
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#22
erciyesi canli izledim
hic is yok takimda...ayrica o ankaragüclü dingileri stada alan sorumlulari da güzel bir yerlerinden öpüyorum
kafamiza cakmak yagdi resmen
sevemem sevemem sevemem
kayseri ve erciyes´ten baskasini sevemem
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#23
http://www.trtspor.com.tr/video.aspx?id=5636&cid=-1
macin görüntüleri imis dün webtvde maci bugünde su özet videoyu acamiyorum flash playerlik birseymi acep anlayan arkadas varsa lütfen birseyler yazsin, canina tükürdügüm yüklüyorda yüklüyor hani baska sitelerdeki videolara ne bakiyorum bi bu trtnin webtvsi olsun su video olsun bakamiyorum Sad
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#24
Ankaragücü tribününe giren Kayserisporlular Ankaragücü taraftari Burasi Kayseri eşeklere özgürlük diye bağrilirken, Sivas lehine tezahüratlar yapilirken, Hepiniz O.ç diye tezahürat yapilirken neler hissettiler merak ediyorum. Tepki verebildiler mi merak ediyorum.
Edepli edebinden susar, edepsiz ben susturdum sanar.
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#25
beter olsun cingenler
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#26
Necati yazdı:Ankaragücü tribününe giren Kayserisporlular Ankaragücü taraftari Burasi Kayseri eşeklere özgürlük diye bağrilirken, Sivas lehine tezahüratlar yapilirken, Hepiniz O.ç diye tezahürat yapilirken neler hissettiler merak ediyorum. Tepki verebildiler mi merak ediyorum.

Troll müsün bilader, bize ne AG tribününe giren Kayserililerden.
Bu yaziyi git Özhaseki'ye, H.Ali Kilci'ye gönder, onlar da şehrin ileri gelenleri olarak kinasinlar...
[Resim: 10828.jpg]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#27
Salih38 yazdı:Troll müsün bilader, bize ne AG tribününe giren Kayserililerden.
Bu yaziyi git Özhaseki'ye, H.Ali Kilci'ye gönder, onlar da şehrin ileri gelenleri olarak kinasinlar...

Seni ilgilendirmiyorsa cevap vermene de gerek yok. Sonuçta kendin söylüyorsun, sana ne?
Edepli edebinden susar, edepsiz ben susturdum sanar.
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#28
Necati yazdı:Seni ilgilendirmiyorsa cevap vermene de gerek yok. Sonuçta kendin söylüyorsun, sana ne?

Akbaba gibisin. Ters zamanlarda ters mesajlar yazarak ortami geriyorsun.
Bana bu.
[Resim: 10828.jpg]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#29
Necati yazdı:Ankaragücü tribününe giren Kayserisporlular Ankaragücü taraftari Burasi Kayseri eşeklere özgürlük diye bağrilirken, Sivas lehine tezahüratlar yapilirken, Hepiniz O.ç diye tezahürat yapilirken neler hissettiler merak ediyorum. Tepki verebildiler mi merak ediyorum.


Ks - gs maçinda gs tribününe geçip ksye koy diye küfreden soysuzlarin kayserili oldugu kadar ag tribününe girenlerde o kadar ks ve kayserilidir..
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#30
Necati hakli beyler. Macin sonlarinda buyuk olaylar oldu kayserimize kufurler havada ucustu. Egerki kayserililik boyle bisey ise lanet olsun ben kayserili degilim. Ag tribunune girenleri ve kayseriye sovenleri kiniyorum...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  PTT 1. Lig 34. Hafta | Kayseri Erciyessporumuz-Şanlıurfaspor Ercan Sahin 15 2,306 12.05.2013, 17:45
Son Yorum: enes-kys
  PTT 1. Lig 33. Hafta | Manisaspor - Kayseri Erciyessporumuz Özgür Yurdakoş 7 1,182 05.05.2013, 20:59
Son Yorum: your_azrail38
  PTT 1. Lig 32. Hafta | Erciyessporumuz-Karsiyaka FrancoCangele38 56 4,136 01.05.2013, 19:33
Son Yorum: Ismail-38
  PTT 1. Lig 31. Hafta | Adanaspor A.Ş. - Kayseri Erciyessporumuz Ercan Sahin 37 3,588 22.04.2013, 10:35
Son Yorum: Yücel Þahin
  PTT 1. Lig 30. Hafta | Kayseri Erciyessporumuz - Kartalspor Ercan Sahin 36 3,301 15.04.2013, 11:37
Son Yorum: Aykut38
  PTT 1. Lig 29. Hafta | KAYSERİ ERCİYESSPORUMUZ - Torku Konyaspor Ercan Sahin 39 3,466 10.04.2013, 00:04
Son Yorum: your_azrail38
  PTT 1. Lig 28. Hafta | Denizlispor - KAYSERİ ERCİYESSPORUMUZ Ercan Sahin 23 2,280 02.04.2013, 23:58
Son Yorum: your_azrail38
  PTT 1. Lig 27. Hafta | KAYSERİ ERCİYESSPORUMUZ - Ç.Rizespor Aykut38 35 2,986 30.03.2013, 01:11
Son Yorum: your_azrail38
  PTT 1. Lig 26. Hafta |Boluspor - K.ERCİYESSPORUMUZ aliper 47 4,237 23.03.2013, 13:35
Son Yorum: aKMel
  PTT 1. Lig 25. Hafta |K.ERCİYESSPORUMUZ - Samsunspor aliper 24 1,996 11.03.2013, 00:50
Son Yorum: your_azrail38

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi