26.08.2012, 13:20
kayahan yazdı:Webtv derken nerden seyredecegiz biri yardimci olursa sevinirim
trtnin internet sitesinden.
|
PTT 1.Lig 1.Hafta | KAYSERİ ERCİYESSPORUMUZ 2-1 MKE Ankaragücü
|
|
26.08.2012, 13:20
kayahan yazdı:Webtv derken nerden seyredecegiz biri yardimci olursa sevinirim trtnin internet sitesinden.
26.08.2012, 20:15
Macimizi izleyebiliyormusunuz arkadaslar? TRTde sayfayi buldum http://canli.trtspor.com.tr/live.asp?id=140
yüklüyor babam yüklüyor :S
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
26.08.2012, 22:06
Zor oldu ama deplasmanda 2-1 kazanmak önemliydi.
26.08.2012, 23:40
ilk defa kayseride ve ilk defada erciyesimizin macini izledim heyecandan dogru düzgün maca bile bakamadim bu galibiyet bana armagan olsun Tesekkürler ERCİYESİM
[SIGPIC][/SIGPIC]
27.08.2012, 00:09
adamlar resmen 10 kişi kalana kadar futbol nasil oynanir dersi verdi, dünkü bebeler, 17 18 lik çocuklar çok güzel oyun oynadilar. Erciyes böyle devam ederse çok zorlanir. Bence hakem maçin kaderini değiştirdi, Erciyesin ekmeğine yağ sürdü. Tribünlere gelince Ankaragücü ev sahibi gibiydi. Bizim tribünler oturup oturup son dakkalarda tansiyonu yükselttiler. Adamlara kimamak lazim, 90 dakka oturup sadece gol atinca yerinden kalkip el hareketleri yaparsan karşiliğini alirsin. Öldü bitti denen Ankaragücü güzel maç çikartti, özellikle savunmadaki 80 numara Ümit Kurt'u çok beğendim, Berkay'i katlar bu çocuk.
Nevþehirspor Genç Meterisliler
27.08.2012, 11:52
erciyesi canli izledim
hic is yok takimda...ayrica o ankaragüclü dingileri stada alan sorumlulari da güzel bir yerlerinden öpüyorum kafamiza cakmak yagdi resmen
sevemem sevemem sevemem
kayseri ve erciyes´ten baskasini sevemem
27.08.2012, 19:27
http://www.trtspor.com.tr/video.aspx?id=5636&cid=-1
macin görüntüleri imis dün webtvde maci bugünde su özet videoyu acamiyorum flash playerlik birseymi acep anlayan arkadas varsa lütfen birseyler yazsin, canina tükürdügüm yüklüyorda yüklüyor hani baska sitelerdeki videolara ne bakiyorum bi bu trtnin webtvsi olsun su video olsun bakamiyorum
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
28.08.2012, 21:19
Ankaragücü tribününe giren Kayserisporlular Ankaragücü taraftari Burasi Kayseri eşeklere özgürlük diye bağrilirken, Sivas lehine tezahüratlar yapilirken, Hepiniz O.ç diye tezahürat yapilirken neler hissettiler merak ediyorum. Tepki verebildiler mi merak ediyorum.
Edepli edebinden susar, edepsiz ben susturdum sanar.
28.08.2012, 21:28
beter olsun cingenler
28.08.2012, 22:04
Necati yazdı:Ankaragücü tribününe giren Kayserisporlular Ankaragücü taraftari Burasi Kayseri eşeklere özgürlük diye bağrilirken, Sivas lehine tezahüratlar yapilirken, Hepiniz O.ç diye tezahürat yapilirken neler hissettiler merak ediyorum. Tepki verebildiler mi merak ediyorum. Troll müsün bilader, bize ne AG tribününe giren Kayserililerden. Bu yaziyi git Özhaseki'ye, H.Ali Kilci'ye gönder, onlar da şehrin ileri gelenleri olarak kinasinlar...
28.08.2012, 22:21
Salih38 yazdı:Troll müsün bilader, bize ne AG tribününe giren Kayserililerden. Seni ilgilendirmiyorsa cevap vermene de gerek yok. Sonuçta kendin söylüyorsun, sana ne?
Edepli edebinden susar, edepsiz ben susturdum sanar.
28.08.2012, 22:24
Necati yazdı:Seni ilgilendirmiyorsa cevap vermene de gerek yok. Sonuçta kendin söylüyorsun, sana ne? Akbaba gibisin. Ters zamanlarda ters mesajlar yazarak ortami geriyorsun. Bana bu.
28.08.2012, 22:27
Necati yazdı:Ankaragücü tribününe giren Kayserisporlular Ankaragücü taraftari Burasi Kayseri eşeklere özgürlük diye bağrilirken, Sivas lehine tezahüratlar yapilirken, Hepiniz O.ç diye tezahürat yapilirken neler hissettiler merak ediyorum. Tepki verebildiler mi merak ediyorum. Ks - gs maçinda gs tribününe geçip ksye koy diye küfreden soysuzlarin kayserili oldugu kadar ag tribününe girenlerde o kadar ks ve kayserilidir..
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
28.08.2012, 22:58
Necati hakli beyler. Macin sonlarinda buyuk olaylar oldu kayserimize kufurler havada ucustu. Egerki kayserililik boyle bisey ise lanet olsun ben kayserili degilim. Ag tribunune girenleri ve kayseriye sovenleri kiniyorum...
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|