14.10.2012, 18:40
|
PTT 1. lig 7. hafta ERCİYESSPORUMUZ - Göztepe
|
|
14.10.2012, 18:40
14.10.2012, 18:57
stadda 2bin seyirci varmi aceba.sampiyonlukdan bahsediyorlar destege bak.
14.10.2012, 19:29
helal be hanni.Her tarafim ağrimasa kesin giderdim
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
14.10.2012, 19:30
Gol 1-0 Hanni, daha bu kaleci cok gol atariz insallah, gecen sene bizdeydi cok kotu kaleci.
14.10.2012, 19:31
golu gohou ya yazin ordan cok akilli şekilde brakti
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
14.10.2012, 19:38
Göztepe de 35 Nr. Oyuncuya dikkat edin Halil Akbunar yasi daha 18 müthis oynuyor cok suratli, sol kanata cok etkili oluyor.
14.10.2012, 19:41
alt tribünlerin dolmasi nasil etkiliyor goruyorsunuz
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
14.10.2012, 20:00
Erciyesspor tribünlerimizde 2 gurup var fakat göztepe sesi bastiriyor. Sebep? Birlik yok.
Kayserispor
14.10.2012, 20:19
Emreg38 yazdı:alt tribünlerin dolmasi nasil etkiliyor goruyorsunuz altribünlerin neresi dolu..ortalarda doluluk var..kenarlar cibildak.ortadada bircok koltuk bos..sen chelsea macinimi izliyon
14.10.2012, 20:24
stadin kapilari acilmis galiba..habire gelenler var..son25dk destege gelmisler.helal olsun..
14.10.2012, 20:31
Bravooooo....
14.10.2012, 20:38
Hanni çok iyi oyuncu olduğunu yaziyoruz hep nazar değmesin Erciyesspor alnimizin aki olmaya devam ediyor.
14.10.2012, 20:47
2binden daha cok kisi var bugun kapali kalenin olmasi iyi iste dunyada yok iki takim tek yurek
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|