Üye No : 2815
Yorumları: 4,858
Konuları: 49
Kayıt Tarihi: 10.12.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
cCcTÜRKELIcCc yazdı:altribünlerin neresi dolu..ortalarda doluluk var..kenarlar cibildak.ortadada bircok koltuk bos..sen chelsea macinimi izliyon
doğu ve bati dolsun geirisi hikaye
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Üye No : 2670
Yorumları: 7,708
Konuları: 120
Kayıt Tarihi: 06.11.2008
Teşekkür Puanı:
2
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Osman Özköylü hocasin hoca..
Üye No : 2395
Yorumları: 4,250
Konuları: 152
Kayıt Tarihi: 09.07.2008
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
1 gönderide 1 teşekkür aldı
Rahat 10 bin taraftar vardi. Hanni Gohou'dan biraz teknik öğrenirse Amrabat ayarinda topçu olur. Harika gidiyoruz. Nazar değmesin MaşALLAH.
Kayserispor
Üye No : 3173
Yorumları: 2,150
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 24.02.2012
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Baştan sona çok iyi oynadik hakemin kirmizisida bence ağirdi ,Gohou birazdaha geliştirse kendini 2.Emenike olur .
Üye No : 2692
Yorumları: 8,832
Konuları: 621
Kayıt Tarihi: 16.08.2008
Teşekkür Puanı:
1
Teşekkür Et: 1
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Bu arada Hanni sonunda geri döndü, sezona cok kötü baslamisti ve hatta yedek kalmaya baslamisti, ancak gecen hafta sonradan girip 2 asistle 1-0 geriden gelip maci cevirmemize neden olmustu bugün 2 gol atarak maci kazandirdi.
Üye No : 107
Yorumları: 935
Konuları: 8
Kayıt Tarihi: 30.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
erciyesspor harika oynadi, taraftar da harikaydi. ilk kez gittiğim bir maçtan bu kadar keyif aldim. takim ne istediğini biliyor ayağa oynuyor, hiç paniklemiyor ve Maaşallah'i hak ediyor. taraftar da günündeydi bugün, kayseri maçlarindaki kadar durağan kalmadilar açikçasi çok şaşirdim. kuddusi müftüoğlu ise tam anlamiyla katletti maçi. veli maç 1-0ken gohou'yu indirdi net penalti kirmizi kart devam dedi, yok yere ufukhan'i atti ama Maaşallah erciyesimiz pozisyon vermeden aldi maçi. İnşallah çikariz bu sene süperlig'e.
Üye No : 319
Yorumları: 2,154
Konuları: 26
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
ufukhanin atilmasi doğru idi çok kotrolsüz geldi
VARLIÐINDAN TEDÝRGÝN OLANLARA ÝNAT KAYSERÝSPOR
Üye No : 2443
Yorumları: 246
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 05.08.2008
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Osman Hoca önderliğnde o stadin erciyes tarafindan doldurulacağini daha önceden belirtmiştim ki öyle de oluyor. eve geldiğimde trt 3'te hedef süperlig programinda stadda 2,500 biletli seyircinin olduğunu söylediler ki bu haberi nerden almişlar çok merak ediyorum sayi ondan çok daha fazlaydi. takim gerçekten takdire şayan yapilan mücadelen bile insan zevk aliyor. gohou'ya ayak uyduramadi bizimkiler maçin son dakikalarinda arkadaşlarini beklemek zorunda kaldi pozisyon geçt.. o cüsseye rağmen attiği çalimlar vs çok klas. bi konu dikkatimi çekti erciyesin bütün maçlarina gittim ilk defa kapali kale geldi sanirim. erciyesi desteklediler de iyi güzel hoş da bu takima iyi veya kötü hizmet etmiş ki bence gayet iyi niyetli de oynamişti kaleci ferhat'a niye bu kadar küfür edildi anlamadim adam şöyle bir bakti şaşirdi. ben bu durumu yadirgadim açikçasi çevrede o kadar da bayan vardi. bu zamana kadar yer yer kiz kardeşimi yeğenlerimi erciyes maçina getiriyordum ama bundan sonra getirir miyim bilemiyorum...
Üye No : 347
Yorumları: 1,540
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Erciyes böyle derli toplu oynadigi sürece biz daha cok seviniriz cok

Insallah devami gelir ver elini Samsun...
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
Üye No : 319
Yorumları: 2,154
Konuları: 26
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
GÖZTEPE' de teknikdirektör Hüseyin Kalpar istifa etmiş
bizle oynayan takimin hocalari korksun
VARLIÐINDAN TEDÝRGÝN OLANLARA ÝNAT KAYSERÝSPOR