15.10.2012, 23:40
Bende orada dogru bulmadim kayserispor tezahuratlarini eskisi gibi mavi siyah sari kirmizi bagirsalarrr beee
|
PTT 1. lig 7. hafta ERCİYESSPORUMUZ - Göztepe
|
|
15.10.2012, 23:40
Bende orada dogru bulmadim kayserispor tezahuratlarini eskisi gibi mavi siyah sari kirmizi bagirsalarrr beee
16.10.2012, 12:23
alayina38 yazdı:Bende orada dogru bulmadim kayserispor tezahuratlarini eskisi gibi mavi siyah sari kirmizi bagirsalarrr beee Onu da yaptik. Kapali Kale'nin Çilginlar'dan daha çok çikti sesi. Birakinda Kayserispor diye de tezahürat yapsinlar.
Kayserispor
16.10.2012, 16:08
tüm maç Kayserispor diye tezahürat yapilmiş gibi yorumlar var abartmayin
18.10.2012, 18:07
Kapali Kale maça gelerek tribünde ses desiberini yükseltti heycan verdi.Kayserispor Yunan takimi mi niye "Kayserispor"diye bağirdilar diye kiziliyor.Samimi Erciyesspor sevenler bir tarafa Erciyesspor üzerinden rant peşinde koşanlar Kapali Kale'nin maça gelmesinden rahatsiz oldular.Fakat Kapali Kale bildiğim kadariyla gönüllü olarak geldi.Kendini Erciyesspor'un sahibi zanneden bir sitede kapali kaleden provakatörler diye bahsedilmesi adamlarin telaşlandiğini ve niyetini belli etti.Bu erciyessporum. sitesi her kiminse sezon başi Erciyes yönetiminden istediği geliri alamayip ilk haftalar maça gelmeyen,basina açiklama yapip Erciyes yönetimine aba altindan sopa gösterip mesaj verenleri yazsin provakatör diyerek.Nasil olduysa ilk haftalar Erciyes başkanina atip tutup maça gelmeyen grup son iki maçtir tribünde belirdi.Samsun deplasmanina otobüsünden,yemeğine hatta maç biletine kadar ücretsiz gidiyoruz diye açiklama yapmalari neden olduğunu ortaya koymuş olmali.Kapali Kaleye provakatör diye yazanlar Erciyessporu rant kapisi görenleri sitesinin baş kösesine koyarak ne olduğunu belli etmiş.Bu yüzden fazla takilmamak gerekir.Adamlar utanmadan Kapali Kaleyi provakatör,Kayserispor düşman gösterip Sivasspor dost olarak yazmişlar.Bir avuç rantçi dişinda samimi Erciyessporlular Kapali Kale'nin gelmesinden memnun oldu.
18.10.2012, 20:36
Erciyesspora stadda cikan olaylar nedeniyle 5000 lira ceza verildi emeği geçen taraftar grubuna tesekkürler senede 1 kere maça gelip olay cikarttip klubun para cezasi almasindan dolayi!
19.10.2012, 00:33
8.hafa konusu maç günümü açilacak
VARLIÐINDAN TEDÝRGÝN OLANLARA ÝNAT KAYSERÝSPOR
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|