05.11.2010, 21:08
ilk 10 dakka yari sahamizda kabul ediyoruz oyunu ??
sevemem sevemem sevemem
kayseri ve erciyes´ten baskasini sevemem
kayseri ve erciyes´ten baskasini sevemem
|
STSL 11. Hafta | Kayserispor 1 - 1 Gençlerbirliği
|
|
05.11.2010, 21:08
ilk 10 dakka yari sahamizda kabul ediyoruz oyunu ??
sevemem sevemem sevemem
kayseri ve erciyes´ten baskasini sevemem
05.11.2010, 21:36
moritzin sayesinde yedik :S
sevemem sevemem sevemem
kayseri ve erciyes´ten baskasini sevemem
05.11.2010, 21:50
Berbat oynuyoruz GB bizi dagitiyo. Cangele nin yoklugunu ilk kez bukadar hissediyoruz.
Bunun üsütüne Santana da yok nekadar önemli oldugu simdi belli oluyo orta saha da top tutamiyoz.
05.11.2010, 21:57
Santana yok. Yani topu alip geriden oyun kurulmasina izin veren adam yok
Moritz uyuyor. Meren uyuyor. Apo sadece ileriyi dusunuyor. Uzun lafin kisasi bu maci almamiz mucize olur.
05.11.2010, 22:01
Moritz'in hatasi takimin hali adina sembolik
Hepsi uyuyor lan..
"Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
05.11.2010, 22:15
Yaziklar olsun, kendini Neeskens mi saniyorsun sen Moritz?
05.11.2010, 22:16
Allah rizasi icin Moritz ciksin.. penalityla isi tamamen batirdi, ondan önce de iyi degildi, durmadan pas hatalari vs.. alternatif olsaa... aah ah..
"Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
05.11.2010, 22:20
Adam takimi sabote ediyor resmen yahu.
05.11.2010, 22:20
KHS38 yazdı:Allah rizasi icin Moritz ciksin.. penalityla isi tamamen batirdi, ondan önce de iyi degildi, durmadan pas hatalari vs.. alternatif olsaa... aah ah.. :thumbup::thumbup: cok haklisin beni de deli ediyo
05.11.2010, 22:23
Eksiklerimiz çok belli iste, sag bek, bek ve kanatlar'a alternatif ve forvet/santrafor alternatifleri lazim.
05.11.2010, 22:29
Marcelo Zalayeta
Seni begenmeyenler utansin. Genclerbirligi rotayi 2. yarinin basinda belli etmisti zaten, yere yatarak maci götürecekler. Haklarini yemek istemiyorum, kontralari gercekten güzel. "Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
05.11.2010, 22:31
Iste bu be!
Ne yaptin sen Meren yegen yav?
05.11.2010, 22:33
Yapmayin su TOP KAYIPLARINI YAPMAYIN YAV YAPMAYIINNNNNNNNN CILEDEN CIKARMAYIN ADAMI HASTA ETMEYIN NE YAPIYORSUN MORITZ
"Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|