14.11.2012, 02:03
Biz moucheyi 3 e aldik diye eleştirmişte, bunlar ibricic i kaça aldi ? daha ucuz olacagini sanmiyorum
|
STSL 12. hafta | KAYSERİSPORUMUZ - Gaziantepspor
|
|
14.11.2012, 02:03
Biz moucheyi 3 e aldik diye eleştirmişte, bunlar ibricic i kaça aldi ? daha ucuz olacagini sanmiyorum
14.11.2012, 02:30
bu hafta maça gidemiyeceğim, inşallah 3 puani alacağiz 3 te 3 yapip yolumuza devam edeceğiz.
14.11.2012, 03:11
Tff´nin sayfasinda macin 18.11.12´de oynanacagi yaziyor...
14.11.2012, 16:15
maç 18 inde saat 16.00 da
14.11.2012, 18:33
Çikiş maçi inşAllah aliriz.
Maça gelemiyoruz ama ankaradan desteğimiz tükenmez.
Atara atar, gidere gider;
Gayseri bebesiyik ARMAMIZ yeter . . .
15.11.2012, 23:00
Peşindeyiz yazdı:Bu maçta da Cangele'yi ilk 18'de göremezsek, bence tepkiler başlamali. Burasi kimsenin babasinin çiftliği değil. Düzinelerce bebe şebe getirip, gönderen adam; Cangele'ye de benzer muameleyi yapamaz. Maç başinda kadrolar sayilirken oley yada oyuncunun adini söylemek yerine her oyuncunun yerine Cangele gol atarsak atanin adini söylemek yerine Cangele diye bağirsak fena olmaz... Cangeleyi takimda herkesin üstünde gördüğümüzün altini çizmek gerek... Üst üste galibiyetler gelince ekrana çikmaya yüzleri oldu. Cangele kirmizi kart gördü yeeeeaaa diyenler var malum Cangeleyi kaç maçta izlediyse artik Kayserisporun verdiği şöhretin ve maddi kazanç getirecek çevrenin karşiliğini veremeyenlerin Cangeleye kazandiği paranin karşiliğini versin demeye hakki yok.
16.11.2012, 00:09
Maç falan umrumda değil, keşke dediğin şeyleri yapabilecek bir potansiyele sahip olsak ama ne yazik ki o da yok..
Ben kendi adima Cangele pankartimla, " 10 Cangele " yazili kartonumla tribünde yerimi alacağim. Bunu yapmak çok zor olmasa gerek.. Umarim ben harici başka böyle yapanlarda olur. Peşindeyiz yazdı:Maç falan umrumda değil, keşke dediğin şeyleri yapabilecek bir potansiyele sahip olsak ama ne yazik ki o da yok..senin ypdigini bin kisi yapsa cuk diye oturur krdsm cangele yerine sayin hurma takimi mahfettin bebelerle doldurdunun asil sen hesap ver yeter cangelenin tirnagi olamaz hurma gitsin cangele kalmaliiiiii
16.11.2012, 01:18
Bakarsiniz etkileyici şeyler çikar...
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
16.11.2012, 12:03
Peşindeyiz yazdı:Maç falan umrumda değil, keşke dediğin şeyleri yapabilecek bir potansiyele sahip olsak ama ne yazik ki o da yok.. ayni bölgede yaklaşik 100 kişiye dağitip ayni anda havaya kaldiracaksin maçin başinda o zaman hem stadin hem yönetimin hem topçularin hem kameralarin dikkatini çeker amaaaa hurma görürmü(!) orali olur mu(!) muamma???!!??
16.11.2012, 12:04
4-0 olsun bizim olsun yeter
16.11.2012, 12:32
Ligde izlemekten zevk aldigim 2-3 futbolcudan birisi olan Ibricice önlem almaliyiz ,Bosnali bizde olsaydi daha farkli olurduk yillardir istediğimiz bir oyuncuydu ama yönetim orali bile olmadi bari bu oyuncuyu iyi savunalim boş alan birakirsak gözü kapali milimlik paslarini atar.
###Marko Simic###
16.11.2012, 23:02
karabuk yendi salatayi bu maci mutlak almaliyiz
16.11.2012, 23:09
cok onemli maç haline geldi
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|