Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
STSL 12. hafta | KAYSERİSPORUMUZ - Gaziantepspor
#16
Biz moucheyi 3 e aldik diye eleştirmişte, bunlar ibricic i kaça aldi ? daha ucuz olacagini sanmiyorum
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#17
İbricic'i 3 e aldilar diye biliyorum.
[Resim: 10828.jpg]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#18
bu hafta maça gidemiyeceğim, inşallah 3 puani alacağiz 3 te 3 yapip yolumuza devam edeceğiz.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#19
Tff´nin sayfasinda macin 18.11.12´de oynanacagi yaziyor...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#20
maç 18 inde saat 16.00 da
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#21
Çikiş maçi inşAllah aliriz.

Maça gelemiyoruz ama ankaradan desteğimiz tükenmez.
Atara atar, gidere gider;
Gayseri bebesiyik ARMAMIZ yeter . . .
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#22
Peşindeyiz yazdı:Bu maçta da Cangele'yi ilk 18'de göremezsek, bence tepkiler başlamali. Burasi kimsenin babasinin çiftliği değil. Düzinelerce bebe şebe getirip, gönderen adam; Cangele'ye de benzer muameleyi yapamaz.

Satilik yerel kalemler tarafindan Cangele'yi karalamaya başlamişlar; ama artik karnimiz tok!

Maç başinda kadrolar sayilirken oley yada oyuncunun adini söylemek yerine her oyuncunun yerine Cangele
gol atarsak atanin adini söylemek yerine Cangele diye bağirsak fena olmaz...
Cangeleyi takimda herkesin üstünde gördüğümüzün altini çizmek gerek...

Üst üste galibiyetler gelince ekrana çikmaya yüzleri oldu.
Cangele kirmizi kart gördü yeeeeaaa diyenler var malum
Cangeleyi kaç maçta izlediyse artik


Kayserisporun verdiği şöhretin ve maddi kazanç getirecek çevrenin karşiliğini veremeyenlerin
Cangeleye kazandiği paranin karşiliğini versin demeye hakki yok.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#23
Maç falan umrumda değil, keşke dediğin şeyleri yapabilecek bir potansiyele sahip olsak ama ne yazik ki o da yok..

Ben kendi adima Cangele pankartimla, " 10 Cangele " yazili kartonumla tribünde yerimi alacağim. Bunu yapmak çok zor olmasa gerek.. Umarim ben harici başka böyle yapanlarda olur.
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#24
Peşindeyiz yazdı:Maç falan umrumda değil, keşke dediğin şeyleri yapabilecek bir potansiyele sahip olsak ama ne yazik ki o da yok..

Ben kendi adima Cangele pankartimla, " 10 Cangele " yazili kartonumla tribünde yerimi alacağim. Bunu yapmak çok zor olmasa gerek.. Umarim ben harici başka böyle yapanlarda olur.
senin ypdigini bin kisi yapsa cuk diye oturur krdsm cangele yerine sayin hurma takimi mahfettin bebelerle doldurdunun asil sen hesap ver yeter cangelenin tirnagi olamaz hurma gitsin cangele kalmaliiiiii
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#25
Bakarsiniz etkileyici şeyler çikar...
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#26
Peşindeyiz yazdı:Maç falan umrumda değil, keşke dediğin şeyleri yapabilecek bir potansiyele sahip olsak ama ne yazik ki o da yok..

Ben kendi adima Cangele pankartimla, " 10 Cangele " yazili kartonumla tribünde yerimi alacağim. Bunu yapmak çok zor olmasa gerek.. Umarim ben harici başka böyle yapanlarda olur.

ayni bölgede yaklaşik 100 kişiye dağitip ayni anda havaya kaldiracaksin maçin başinda o zaman hem stadin hem yönetimin hem topçularin hem kameralarin dikkatini çeker amaaaa hurma görürmü(!) orali olur mu(!) muamma???!!??
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#27
4-0 olsun bizim olsun yeterSmile
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#28
Ligde izlemekten zevk aldigim 2-3 futbolcudan birisi olan Ibricice önlem almaliyiz ,Bosnali bizde olsaydi daha farkli olurduk yillardir istediğimiz bir oyuncuydu ama yönetim orali bile olmadi bari bu oyuncuyu iyi savunalim boş alan birakirsak gözü kapali milimlik paslarini atar.
###Marko Simic###
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#29
karabuk yendi salatayi bu maci mutlak almaliyiz
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#30
cok onemli maç haline geldi
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  STSL 34. Hafta | KAYSERİSPORUMUZ - BJK liberty 11 1,958 19.05.2013, 23:16
Son Yorum: your_azrail38
  STSL 33. Hafta | Kasımpaşa A.Ş. - Kayserisporumuz Ercan Sahin 41 4,190 13.05.2013, 13:19
Son Yorum: enes-kys
  STSL 32. Hafta KAYSERİSPORUMUZ - Trabzonspor Özgür Yurdakoş 53 4,636 08.05.2013, 18:00
Son Yorum: Aykut38
  STSL 31. Hafta Fb-KAYSERİSPORUMUZ y_d_yazici 39 3,207 29.04.2013, 19:50
Son Yorum: hugara
  STSL 30. Hafta |Kayserisporumuz - Sivasspor Ercan Sahin 65 7,120 24.04.2013, 20:25
Son Yorum: enes-kys
  STSL 29. Hafta |Gaziantepspor - Kayserisporumuz Ercan Sahin 26 2,656 14.04.2013, 18:25
Son Yorum: akyol38
  STSL 28. Hafta |Kayserisporumuz - Sanica Boru Elazığspor Ercan Sahin 60 5,275 10.04.2013, 14:17
Son Yorum: enes-kys
  STSL 27. Hafta | KDÇ Karabükspor- Kayserisporumuz Ercan Sahin 73 5,363 04.04.2013, 11:34
Son Yorum: 38alperen
  STSL 26 .Hafta |Kayserisporumuz - Galatasaray aliper 211 16,204 27.03.2013, 11:00
Son Yorum: karlİdag
  STSL 25.Hafta |İstanbul BBSK - Kayserisporumuz aliper 85 5,964 11.03.2013, 13:04
Son Yorum: baha38

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi