17.11.2012, 23:19
ulan hikmet karaman kazmasindan bile laf işitecek durumdayiz ya en çok da o koyuyor adama.İnşAllah 6 0 kazanirizda bu salaği takimsan kovar antep
|
STSL 12. hafta | KAYSERİSPORUMUZ - Gaziantepspor
|
|
17.11.2012, 23:19
ulan hikmet karaman kazmasindan bile laf işitecek durumdayiz ya en çok da o koyuyor adama.İnşAllah 6 0 kazanirizda bu salaği takimsan kovar antep
17.11.2012, 23:21
pislik hikmet karaman bu galatasarayli itlerin hepsi ayni
18.11.2012, 13:45
Prosinecki yönetiminde mükemmel bir seri yakaladik. Devami gelir İNŞALLAH.
Küçük bir delik koca bir gemiyi batýrýr.
18.11.2012, 13:51
Yenersek iyi sezon geçiriyor denilen esesle aramizda 2 puan kaliyor. Genelde PTT de böyle puan durumlari görürdük artik Süper Ligde de herkes birbirine eşit güçte.
http://www.facebook.com/KayserisporFans
:bayrak::ksjpeg:
18.11.2012, 14:16
İyi futbol falan istemiyorum 3 puani alalim rezil oynayalim öyle bir maç hoca herhalde Karabük-Elazig maçlarinin kadrosunu bozmayacaktir yine gözler Apoda olacak Apo oynarsa kazaniriz civiklaşirsa kaybederiz.
###Marko Simic###
18.11.2012, 14:28
Bugün kadroda ufak tefek değişiklikler olacağini düşünüyorum. Hoca Nurettin'in milli takimdaki performansini gözardi etmeyecektir. Ayrica Cangele de tribündeki baski düşünülerek 11 de başlayabilir. Burda Cangele'nin kötü oynamasi Hurma'ya koz olacaktir. İnşALLAH Cangele maçin adami olur ve bu Hurma'ya kapak olur.
Kayserispor
18.11.2012, 14:29
Ümit Milideki performansindan sonra Nurettini oynatir mi acaba 11de ve acilan kontenjan ile formsuz Engini kulübeye cekip Biseswari oynatir mi ?
Bu durumda olasi puan kaybinda fatura Prosineckiye kesilir kazanan kadroyu bozdu diye..
18.11.2012, 15:35
Ertuğrul
Steinson - Eren - Zurab - Nurettin Apo - Riveros Sefa - Cleyton - Cangele / Biseswar / Engin / Ömer Bayram Bobo
18.11.2012, 15:40
Yarin cok baba bir sinavim var, 2 kez yazi tura attim ev mi stat mi diye ikisinde de ev cikti
) lakin cubuklu formami giydim heyecanim tavan yapti ve birazdan stada dogru yol alacam insallah... Ve isin guzeli aslinda hicbir maca gitmeyen birkac arkadasim benden once almislar biletlerini. Bugun 20 000+ taraftar olacak gibi... Guzel futbolla alinacak bir uc puan sehrin takima olan soguklugunu kirmak acisindan da cok onemli. Allah yardimcimiz olsun da kazanalim su maci ins...
18.11.2012, 16:09
ilk11:Ertuğrul,Steinsson,Zurab,Eren,Fathi,Riveros,Cleyton,Abdullah,Sefa,Ömer,Bobo..
Ömer-Engin degisikligi yapmis Prosinecki.
18.11.2012, 16:42
cangele ilk18de yok anlasildi artik gitti resmen reis yonetime bak beeee
18.11.2012, 16:42
Bizim Hiko atip tutuyordu Kayseri aleyhinde fakat gelip buraya 8 tane defansif yönü agir basan adamla sahaya cikacak. Senol Can, Ekrem Dag Kejoyevic Binya, Serdar Kurtulus, Taskin Calis, Bekir Ozan ve Orhan Gülle ile ayni anda sahada... yüzsüz herif.
18.11.2012, 17:40
insallah steinsson un kötü seyi yoktur,offf ya,serdar bilerek yapmis gibi geldi bana önceki pozisyon yüzünden
gecmis olsun
18.11.2012, 17:52
3 tane net pozisyon kaçirdik.Pozisyon vermedik.Ama göze hoş gelen futbol oynadiğimizi söyleyemem...
bipolar
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|