18.11.2012, 18:01
ilk yari sonucu Kayseri 1-0 önde gol Sefa Yilmaz dk. 45 arti2 de
|
STSL 12. hafta | KAYSERİSPORUMUZ - Gaziantepspor
|
|
18.11.2012, 18:01
ilk yari sonucu Kayseri 1-0 önde gol Sefa Yilmaz dk. 45 arti2 de
18.11.2012, 18:25
2 yi bulmak lazim artik..iyi kontra ya cikiyoruz
18.11.2012, 18:55
2 yi BULMASSAN BÖYLE OLUR!!
YAPMA BE BOBOOOOOOOOOOO 100 de 100 lük GOOOOOOOOOOOOL
18.11.2012, 18:56
malessef 1-1 oldu dk.90
18.11.2012, 18:58
su maci kazanamamizin tek sebebi Engin Bekdemir denen aptaldir.
18.11.2012, 18:58
75. dakikadan sonra cok geriye yaslandik, cok yoruldu bizim topcular, iste kondisyon depolamazsan sene basinda, böyle kalirsin ortada.
Saglik olsun ne diyelim, atamayana atarlar. K A Y S E R I S P O R
18.11.2012, 18:59
YA ALLAH RIZASI ICIN!!
OFFFFFFFFFFFFFFFFF YAAAA 100 de 100 LÜK POZISYONLARI ATMAYIN SONRA GERCEKTEN COK AMA COK BASIT BIR GOL YIYIN DAHA NEYAPALIM YA
18.11.2012, 19:00
Abi sen keklik gibi kucagina gelmis bilmem kac mactir yenemeyen hic deplasman galibiyeti alamamis bi Antep'i artik havada karada yeneceksin yani. Yoksa boyle ligi 10. bitirir formana sponsor gogus reklami fln bulamazsin.
18.11.2012, 19:00
2 maç aldilar bi havay girdiler bir sürü pozisyon kaçirdilar. :mad: lan bide 90+3 de yenirmi gol hala inanamiyorum. zaten cangeleyide oynatmadilar ordan da başak bir sinir :wallbash:
Atara atar, gidere gider;
Gayseri bebesiyik ARMAMIZ yeter . . .
18.11.2012, 19:03
Hikmer karaman göbek atti beraberliğe yazik oldu. Engin iyisin hoşsun ama sen daha çocuk olum
18.11.2012, 19:04
2-0 olsa maç kopacak ama amatör adamlar durmadan hem Elazig maçinda hem bu maçta kaleciye nişanlayip durdular böyle olmaz azicikta atacaksin kesinlikle beceriksizlik ne Ivesa nede Mahmut iyi kaleci bizi topçular ne yapip edip adamlarin üstüne vurmayi bir şekilde beceriyor şu maç 90.dkkaya 1-0 girerse böylede yersin golü 2yi atacaksin böyle olmaz.
###Marko Simic###
18.11.2012, 19:08
(Son Düzenleme: 18.11.2012, 19:12, Düzenleyen: 38AhmetK.K.)
Ya bu antep burdan 1 puan aliyor ya,ya yaziklar olsun,stad da hem ne güzel sehirci varken,hersey iyi giderken,BUKADAR REZIL GEREKSIZ GOL yersen;OLMAZ!!!!!!!!
OLMAZ!!!!!!!!!!!! yaziklar olsun böyle futbol ile 1 puan alan takima Ismail-38 yazdı:Ya bu antep burdan 1 puan aliyor ya,ya yaziklar olsun,stad da hem ne güzel sehirci varken,hersey iyi giderken,BUKADAR REZIL GEREKSIZ GOL yersen;OLMAZ!!!!!!!! YA OLMAZ ARKADAS YA! YA ANLADIK DA 2nci YARI HEP ARKAYA YATMAK NE DEMEK ALLAH ASKINA NE DEMEK RAKIP BARCELONA MI? BOBO nun ayaga kaymasi veya zeminin azizligi diyelim,ama neden 2 yi bulmuyorsun krds,ordan o insana neden sut imkani sunuyorsun ?
18.11.2012, 19:10
neyse çok da kötü oynamadilar ama böyle bi sonuç beklemiyordum açikcasi. inşAllah fenev ve sivoss maçlarinda ayni şekilde oynamayiz çünkü fenev ve sivoss bu gibi hata lara göz yummaz bulduğunu atar.
Atara atar, gidere gider;
Gayseri bebesiyik ARMAMIZ yeter . . .
18.11.2012, 19:11
apo mükemmeldi harika mücadele etti , dk 45 de geriye yaslanirsak böyle olacaği belliydi
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|