Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
STSL 13. Hafta | Kayserispor 0-0 Galatasaray
bugün rüyamda maçi gördüm.3 gol atmamiza rağmen 2 si sayilmadi ama 1-0 kazandik.inşallah hirsizin H sine arsizin A sina haddini bildireceğiz.bu arada tv1'de bir maça davet reklami hazirlamişlar hirsizla ilgili.bu sözlerin sahibi Kayseriye geliyor hadi Kayseri takimina sahip çik gibilerinden çok güzel olmuş...
bipolar
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Metrajzede yazdı:Şehirde yavaş yavaş kipirdanmalar hissediliyor
Millet ŞAMPİYONLUĞA inanmaya başladi
http://www.facebook.com/fc.kayserisporfan#!/video/video.php?v=174121355948278&oid=400443640480&comments


O yüzden stadyumda da bu inanişin şahlanişini;

Bizler inandik
Sizde inanin
ŞAMPİYONLUK İÇİN oynayin

vb Sloganlarla göstermeliyiz

Gözlerim yasardi abi ya, bunlari cok istiyorduk, bekliyorduk.. en sonunda sehir Kayserispor'a sahiplenecek gibi.. insaallah bu böyle devam eder Smile

-------

BİLET SATIŞINDA SON DURUM!

21 Kasim pazar günü Kadir Has Stadi‘nda oynanacak olan Kayserispor-Galatasaray karşilaşmasinin bilet satişi devam ediyor.

Ticketturk yetkililerinden edindiğimiz bilgiye göre cuma akşam saat 18:30 itibariyle yaklaşik olarak 18.000 civari bilet satildi.Alt tribün biletleri tükenirken, kombine ve güvelik bölümleri dişida yaklaşik olarak 5-6 bin bilet kaldi. Bu biletlerinde maç gününe kadar tükenmesi bekleniyor.

Kaynak: http://www.kayserisporfan.org/v1/bilet-s...tml?ref=nf
"Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Stadyum dolmuş gibi.İnşallah bu maçi aliriz da, şu İstanbul takimi tutan Kayserililer de artik gerçeği görür, kendi potansiyellerinin farkina varirlar...
Gidenler inş. kuru kalabalik yapmaz.
Bu arada inş. KapaliKale'de herkesin bildiği tezahüratlar yaparak,tüm stadyumu desteğe teşvik eder.Gerçi bu en fazla 15-20 dakika sürer ama olsun...Gidenler o zevki tatmali.
"Top bizdeyken onlar gol atamaz."
J.Cruyff
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
TV1 in maç için hazirlamiş olduğu tanitim filmi...

http://www.facebook.com/video/video.php?...6&comments

Ben beğendim...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Muratt yazdı:TV1 in maç için hazirlamiş olduğu tanitim filmi...

http://www.facebook.com/video/video.php?...6&comments

Ben beğendim...

Hirsiz olarak nitelendirdikleri orda onu karşilamaya giden galatasaray taraftarlari

Kayserispor olarak bu neden Kayserisporlular üzerine aliniyor anlamiyorum.ki kaşilayanda galatasarayin ultraaslan grubu felandir heralde ki onlarin coğuda erciyes üniversitesi öğrencisi lafi üstüne alan kayserisporlular pişkinlik galatasaraylilardan enteresan

Benim şehrimin takimini desteklemeyip onu karşilamaya giden birine biz nie sahip cikiyoruz.Hirsiz varsa galatasaraylilaran biri
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
anotherday yazdı:Hirsiz olarak nitelendirdikleri orda onu karşilamaya giden galatasaray taraftarlari

Kayserispor olarak bu neden Kayserisporlular üzerine aliniyor anlamiyorum.ki kaşilayanda galatasarayin ultraaslan grubu felandir heralde ki onlarin coğuda erciyes üniversitesi öğrencisi lafi üstüne alan kayserisporlular pişkinlik galatasaraylilardan enteresan

Benim şehrimin takimini desteklemeyip onu karşilamaya giden birine biz nie sahip cikiyoruz.Hirsiz varsa galatasaraylilaran biri

O, bu, şu benim için farketmiyor. Kayseri' de yaşandi ve orda kimlerin Kayseri' li olup olmadiğini bilemeyiz. Ben üstüme alinir ve rahatsiz olurum her şeye rağmen.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
[Resim: 14882146951743356562674.jpg]

Arkadaşim pankarti hazirlamiş. Kisa ve Öz... İftiraci Hagi...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
2005 yilinda o maçida açik trubunden seyredip trubunlere katilip 90 dakika hirsiz hagi diye bağirmiştim(Nerde o atatürk stadyumunda ki tezahurat ortami) pazar günüde yine açikta da olacağim ve galatasarayi demolerize etmek için ayni tezahurat olursa bende katilacağim lakin direk üstüne alinmasina şaşiriyorum ki o gün oraya gidip onu karşilayanlarin coğu pazar günü deplasman trubununde bilet bulamadiklari için kayseritrubununden bilet alip galatasarayi destekleyecektir.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Muratt yazdı:[Resim: 14882146951743356562674.jpg]

Arkadaşim pankarti hazirlamiş. Kisa ve Öz... İftiraci Hagi...

Adaş,inşallah lig tv nin muhterem spikerleri bu pankarti görünce Kayserililerden Hagiye sevgi gösterisi var die izleyenlere aktarmaz..
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Bank Asya 1. Lig, haydi cimbom oraya, haydi cimbom oraya, 1.Lig Bank Asya.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Metrajzede yazdı:Adaş,inşallah lig tv nin muhterem spikerleri bu pankarti görünce Kayserililerden Hagiye sevgi gösterisi var die izleyenlere aktarmaz..

Ellerinin altinda internet denen bir olay var adaş. Bir çeviri yapmaktan acizde değildirler herhalde :O:O :p
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Rumencede İngilizceden farkli olarak fazladan E'mi varmiş Big Grin
Şota pankartindaki gibi bu pankartinda altindan çikip bu seferde Hagiiii die bağirmican dimi :p
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
mmd yazdı:Stadyum dolmuş gibi.İnşallah bu maçi aliriz da, şu İstanbul takimi tutan Kayserililer de artik gerçeği görür, kendi potansiyellerinin farkina varirlar...
Gidenler inş. kuru kalabalik yapmaz.
Bu arada inş. KapaliKale'de herkesin bildiği tezahüratlar yaparak,tüm stadyumu desteğe teşvik eder.Gerçi bu en fazla 15-20 dakika sürer ama olsun...Gidenler o zevki tatmali.

bu macta cok saglam olucagiz bizimde suprizlerimiz olucak herkes bu mac icin hazirlaniyor bu hafta herkes kayserispor ve taraftarini gorucek insallah
Biz Güneþ Gibi Parladýkça , Sonbahar Hiç Gelmeyecek Kuzey Alta ...
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Metrajzede yazdı:Adaş,inşallah lig tv nin muhterem spikerleri bu pankarti görünce Kayserililerden Hagiye sevgi gösterisi var die izleyenlere aktarmaz..

ki böyle olacagi kuvvetle muhtemel.. kendi kalemize gol atmis oluruz bence
pankart sadece anlayana Smile
"Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
ağzina bir x atilirsa daha kolay anlaşilir diye düşünüyorum...
bipolar
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  STSL 34. Hafta | Bucaspor - KAYSERİSPOR muptela_38 53 5,414 21.05.2011, 19:47
Son Yorum: Zlatan38
  STSL 33. Hafta | Kayserispor - Gaziantepspor 38AhmetK.K 219 16,488 19.05.2011, 15:13
Son Yorum: itu_38
  STSL 32. Hafta | Eskişehirspor - Kayserispor 38AhmetK.K 212 16,063 08.05.2011, 18:14
Son Yorum: Yunus Emre
  STSL 31. Hafta |KAYSERİSPOR-Bursaspor 38AhmetK.K 151 12,102 02.05.2011, 21:07
Son Yorum: ali38_38
  STSL 30. Hafta |Galatasaray - KAYSERİSPOR muptela_38 206 16,221 25.04.2011, 23:14
Son Yorum: Emreg38
  STSL 29. Hafta | KAYSERİSPOR - Konyaspor muptela_38 314 21,748 19.04.2011, 00:30
Son Yorum: haso
  STSL 28. Hafta |Gençlerbirliği - KAYSERİSPOR muptela_38 269 20,333 12.04.2011, 15:49
Son Yorum: Cörekdere38
  STSL 27. Hafta |KAYSERİSPOR - Kasımpaşa muptela_38 496 39,604 06.04.2011, 10:44
Son Yorum: KürsatSandal
  STSL 26. Hafta | Beşiktaş 4-2 Kayserisporumuz Mariachi 287 19,688 21.03.2011, 15:05
Son Yorum: cangelemessi
  STSL 25. Hafta | Sivasspor 1-0 KAYSERİSPOR muptela_38 424 33,241 15.03.2011, 00:57
Son Yorum: chefchemiker

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi