02.10.2010, 16:23
zaleyataaaa faktörü yinee
|
STSL 7. Hafta | Manisaspor:0 - Kayserispor:2
|
|
02.10.2010, 16:23
zaleyataaaa faktörü yinee
02.10.2010, 16:24
Zaleyata çok etkisiz topu aldiğinda ya kaptiriyor yada faul oluyor biraz daha cabalamasi lazim yan hakemin kaldirdigi ofsaytler ofsayt degildi lig tvdeki cizgiye göre ayni hizadalar.
# 25 Aydýn Toscalý #
02.10.2010, 16:24
İlk yari beklediğimden iyi oynadik. Bi ara uzunpaslarla çok güzel ileri cikiyorduk ama devamini getiremedik.
Manisa oyun sistemini makukula üzerine kurmuş ama bizim oyuncularda onu ilk yari çok iyi marke etti.İkinci yari büyük ihtimal taktik değiştirecekler makukula üzerine oynamalari fayda etmedi birde çok kötü paslasiyor manisa 3 pasdan fazlasini zor yapiyorlar. Bizim soldan taşidiğimiz akinlari manisali yiğit çok güzel kesiyor.Moritz'e verdiği ofsayt saçmalikdi alakasi yok moritz'in kaçirdi 100%100 lük golude atsak oyun kopacak ama ikinci yari zor olur bence makukula disinda başka şeyler deneyecektir hikmet karaman.pas yapmayi beceremiyor pas yaparak makuyu beslemeye çalişiyorlar. Bu arada zaleyata da isteksiz oynuyor topla geriğinden fazla oynuyor tek pas yapsa gol atmasindan daha faydali olacak gereksiz fauller yapiyor top kaptiriyor yerine sunu alsa diyecem ama yedekde onun yerine de futbolcu yok.
02.10.2010, 16:24
bu ligde santananin üstüne bir ön libero tanimam
bundesligada wolfsburgda nasil oynayamadi anlamis degilim
02.10.2010, 16:26
38AhmetK.K yazdı:bu ligde santananin üstüne bir ön libero tanimamMasallah 7 haftadir hic siritmiyoooor...
02.10.2010, 16:29
2 nci yari rakip sahada çok boş alan bulacaz.Final paslarinda ve son vuruşta dikkatli olursak 60 dan sonra rahaaat rahat maç izleriz
Selim ve Alexin paslariyla orta sahayi çabuk geçeriz ve Moritz,Meren ve zaza ile skora gideriz gibime gelio.. 2 nci yariya baskili başlicaklardir yeterki o baskiyi savuşturalim
02.10.2010, 16:30
38AhmetK.K yazdı:bu ligde santananin üstüne bir ön libero tanimam Nazar değmesin harika oynuyor.Paraguaylilar bize yariyor.Toledo da geldiği ilk günden gidene kadar hiç siritmadi santana da ayni
02.10.2010, 16:31
ulan hakem 2 kere offsayt
bir kere frikik olmayan frikik verdin ceza sahasi icinde
02.10.2010, 16:36
maho-38 yazdı:santana suan eniyi oyuncumuz adam heryerde 2. hasan ali ve selim
Kayserispor
02.10.2010, 16:53
arkadaşlar maçtan önce yorumlara bakiyorumda zalayeta ve ömerin yerine ali bilgin moritz iyi olur demisler bazi arkadaslar hatirlatmak isterim gol ömerden asist zalayetadan
biraz takima sahip çikalim arkadaslar..
02.10.2010, 16:54
Oyunu geniş alana yaydiğimizda manisa apişip kaliyor devam ettirebilsek.Manisalilar oyunculari yildirdi tekmeleye tekmeleye ayakta duracak halleri kalmadi bizimkilerin
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|