21.10.2012, 23:48
Bu maci alirsak 11. Siraya yukseliyoruz...bence kader maci, ust uste 3galibiyet alirsak eger bizim icin hersey degisebilir!!
|
STSL 8. hafta | KAYSERİSPORUMUZ - IBB
|
|
21.10.2012, 23:48
Bu maci alirsak 11. Siraya yukseliyoruz...bence kader maci, ust uste 3galibiyet alirsak eger bizim icin hersey degisebilir!!
21.10.2012, 23:58
Gözünüzü seviyim hücum futbolu oynayin
sevemem sevemem sevemem
kayseri ve erciyes´ten baskasini sevemem
22.10.2012, 00:23
Bu maci alacagimiza inaniyorum, Herkes kendini ispat etmek icin yarisa girecek, tatli rekaber olmasi dilegiyle, Kayserisporumuza basarilar, Allah yardimcimiz olsun
BENÝM ACIYA VERECEK BÝR ÞEYÝM KALMADI MUTLULUKTAN ALACAÐIM VAR BENÝM
22.10.2012, 01:21
kayseride pazar gunleri mac yasagimi var en son ne zaman oynadik pazar gunu hatirlamiyorum.
gurbet elden
22.10.2012, 01:22
--------------------------Ertugrul------------------------------
Steinson---------Berkay-------------Eren--------------Malik---- -------------------Riveros--------Okay(Salih)--------------------- Cangele-------------------Cleyton-----------------------Mouche--- ----------------------------Bobo----------------------------------- İdmana giden arkadaslar zurabin yedek takimda oldugunu söylediler, çikabilecek en yakin kadro bu bence
22.10.2012, 01:34
Cangele oynamaz. Süpriz olarak bi' ihtimal Navarro'yu görebiliriz.
22.10.2012, 02:51
--------------------------Ertuğrul------------------------------
Steinson---------Eren-------------Berkay------------------Malik ----------------------Riveros---------------------------------- Ömer-------------------------Cleyton------------------Biseswar --------------------------Mouche------------------------------ ---------------------------Bobo--------------------------------
22.10.2012, 09:55
malik tff de yabanci görünüyor diye yazmişti bir arkadaş yerli statüye geçmedi mi daha?
22.10.2012, 10:15
y_d_yazici yazdı:malik tff de yabanci görünüyor diye yazmişti bir arkadaş yerli statüye geçmedi mi daha? Tff ye göre Prosinecki daha hocamiz değil Ertugrul secme görünüyor şu anda teknik direktörümüz.Malik Türk Statüsüne geceli 2 hafta oluyor nerdeyse ama TFF de yazmiyor daha
Birsewar ilk on birde olmali Bence
--------------------------Ertuğrul------------------------------ Steinson---------Eren-------------Berkay (Zurab)------------------Malik ----------------------Riveros---------------------------------- Ömer-------------------(Okay)Birsewar------------------Mouche ----------------(Birseswar)Cangele(Engin)------------------------------ ---------------------------Bobo--------------------------------
22.10.2012, 11:48
Cleyton ile Berkay oynamaz umarim
22.10.2012, 11:55
--------------------Ertugrul---------------------
Steinsson-----Eren-------------Berkay------Malik --------------------Salih------------------------ --------------------Riveros---------------------- Ömer-------------------------------------Mouche --------------Bobo--------Kujovic---------------
22.10.2012, 12:41
Keşke Kalede Navarro olsa Zurap inşallah oynamaz
Son Nefeste Bile KayseriSpor ULannnn....
22.10.2012, 13:14
bugün ki maç inşallah farkli olacak, yeni td inşallah güzel bir 11 ve en önemlisi iyi bir oyunla güzel bir galibiyet
22.10.2012, 13:48
Tim yazdı:--------------------------Ertugrul------------------------------ Okay'in yerine Umut, Cleyton'un yerine Biseswar olur diye düşünüyorum. Ayrica hoca Murat'a özel ilgi gösteriyordu. Büyük ihtimal ilk 18 de olur bugün.
Kayserispor
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|