22.10.2012, 14:17
Bence hoca eşşekten inip ata binmiş durumda. Kimi görse beğeniyor
Bakalim kendince iyinin iyisi nasil bir kadro kuracak?
Bakalim kendince iyinin iyisi nasil bir kadro kuracak?
|
STSL 8. hafta | KAYSERİSPORUMUZ - IBB
|
|
22.10.2012, 14:17
Bence hoca eşşekten inip ata binmiş durumda. Kimi görse beğeniyor
Bakalim kendince iyinin iyisi nasil bir kadro kuracak?
22.10.2012, 14:21
Salih38 yazdı:Bence hoca eşşekten inip ata binmiş durumda. Kimi görse beğeniyor takimi iyi oynatsinda isterse troisiyi tekrar getirsin( bu da biraz ağir oldu galiba )
22.10.2012, 17:01
Ertuğrul
Steinson - Eren - Berkay - Malik Riveros - Salih Biseswar - Cleyton - Mouche Bobo Malik hala yabanci sayiliyorsa cleytonun yerine ömer bayram oynar
22.10.2012, 17:10
bu mac kadroyu hurma sayar. onemli mac insallah kazaniriz
22.10.2012, 19:10
Robert Prosinecki hocamizin Kayserisporun basinda ilk defa sahaya sürdügü 11 oyuncu bu sekilde:
Ertugrul - Steinsson - Eren - Berkay - Malik - Riveros - Okay - Cleyton - Sefa - Bobo - Mouche
22.10.2012, 19:15
Ozaman gercekten bu sefada bisey var, egerki ilk 11 de oynuyorsa
22.10.2012, 20:41
22.10.2012, 21:02
Neoluyo ya bu olaylar ne
22.10.2012, 21:07
Bir Takim bukadar Kötümü oynar
Taraftar sifir Takim cift Sifir
22.10.2012, 21:15
Taraftar iyidi gene hurmaspor kotu parlatip satacak ya berkayla sefaya kaldik yeter artik
22.10.2012, 21:21
bu berkay la okay da umut işiği gören, israrla onu oynatan zihniyetin ben ta...
22.10.2012, 21:38
Okay da iyi Bekarda iyi onuyor Kapasite bukadar Bunlarda
Rieveros Bozuk Cleyton yok ic Takimin en iyisi Bobo
22.10.2012, 21:41
Su Topu Tikine Oynamasini Bilmiyor Bizin orta sah
22.10.2012, 21:45
eren ne içtin oğlum evladim, bu kadar mi kalitesiz olabilir bi insan ya sabir
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|