23.10.2010, 23:21
Tim yazdı:yok haci biz 8 arkadas L den aldik sadece 1 tane besiktasli var rahat olun L bizim :fool:
Oo sana güvenim tam bizimkilerden çok onlar duyulursa senden bilirim :p
|
STSL 9. Hafta | Kayserispor 1 - 0 Beşiktaş
|
|
23.10.2010, 23:21
Tim yazdı:yok haci biz 8 arkadas L den aldik sadece 1 tane besiktasli var rahat olun L bizim :fool: Oo sana güvenim tam bizimkilerden çok onlar duyulursa senden bilirim :p
23.10.2010, 23:23
Ayaklarimiz yere bassin, cikip disiplinimizi bozmadan oynayalim; kazaniriz.
Santana'nin golü var. Ömer ve Meren'dende cok iyi performans bekliyorum.
24.10.2010, 09:54
adettendir
![]() ------------Souleymanou------------- Serdar-----Önder----Aleksandr-----Hasan Ali --------------Selim--------Santana--------- Ali Bilgin-----------Moritz---------------Mehmet Eren ------------------Ömer Şişmanoglu--------------
Franco Cangele
24.10.2010, 13:36
Schuster'in belirlediği 19 kişilik kadroda şu oyuncular yer aliyor:
Rüştü Reçber, Cenk Gönen, İbrahim Toraman, Tomas Zapotocny, İbrahim Üzülmez, İsmail Köybaşi, Michael Fink, Fabian Ernst, Necip Uysal, Roberto Hilbert, Onur Bayramoğlu, Nihat Kahveci, Bobo, Fatih Tekke, Holosko, Yusuf Şimşek, Ersan Gülüm, Guti Hernandez ve Atinç Nukan. -------- su hakanida bize gelene kadar oynattilar bizim mac kadrosuna almadilar neyse bu seferde Cenk ellerinde patlar insallah
24.10.2010, 13:46
Arkadaslar benle maça gelmek isten var mi
![]() Ben arkadasla bilet aldim o glemeyecek kuze kale arkasi h üst 2.sira benim yanimda fiyat aldiği fiyat 15 tl Alacak msaj atsin
24.10.2010, 14:02
arkadaslar biletler ne alemde ins.full ceker ezeriz bunlari artik stadda sesimiz cikmali bu takim bunu hakediyor
24.10.2010, 14:03
Tickettürk sitesinden baktim kale arkalari alt taraflar bitti üstlerdede cok az yer kaldi oralarda kesin bitecek maraton alt tribünlerde sadece köşeler bos oralarda dolar ha gayret şu maraton üstleride bitirin...
24.10.2010, 15:14
38AhmetK.K yazdı:Schuster'in belirlediği 19 kişilik kadroda şu oyuncular yer aliyor: Hay sansimiza tüküreyim.. neyse, Cenk bile kurtaramaz bunlari artik
"Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
24.10.2010, 16:29
Koseler haric kale arkalari full. Hadi bakalim insallah deplasman maci gibi gecmez. Bir yandan bir puan iyidir ama diger yandanda yukari takibini birakmamak lazim. Bursa haftaya fenere gidiyor..
25.10.2010, 00:46
k-o-r-k-u-y-o-r-u-m
25.10.2010, 00:54
arcebu yazdı:k-o-r-k-u-y-o-r-u-m Bende Ama benim korkum sadece guti cok akilli paslar atiyor Guti olmayin quarejma cok süper işi görüyor diyemiyor kimse Eğer defansimiz yine cok iyi olursa yenebiliriz
25.10.2010, 01:50
Ayaga pas yaparak çikarken pas hatasi yaparsak guti ve bobo gibi isimler af etmez. Onun icin oyuncularimizin formu cok cok onemli.
25.10.2010, 09:14
Kayserispor - Besiktas Bilet satişi ana gişeden devam etmektedir.
Pazartesi, 25. Eki 2010, 20:00
25.10.2010, 10:26
Muzaffer yazdı:Kayserispor - Besiktas Bilet satişi ana gişeden devam etmektedir. full çekermi Muzo
Tarik Sahin
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|