25.10.2010, 14:13
alacaz inşallah, duran toplardan kesin bir golümüz var
|
STSL 9. Hafta | Kayserispor 1 - 0 Beşiktaş
|
|
25.10.2010, 14:13
alacaz inşallah, duran toplardan kesin bir golümüz var
25.10.2010, 14:34
benim bi kadresim var 25 yasinda eger o teneke iddaa oynayip Kayseriye verirse kaybederiz BJK ye verirse aliriz adam kayseriyle ilgili hangi maci oynarsa oynasin tersi çikiyooo
Saka bi yana abi sinir stress heyecan allak bullak oldum stadda olmayi cok isterdim ama nasip olmadi kapidan girmek daha Yurt disindan hepnize sevgiler saygilar beyler doldurun inletin gurur duyalim..
Yarým hekim candan yarým hakem maçtan eder…
25.10.2010, 14:41
Haydi Bismillah evden cikiyorum maça gitmek için bir kaç işimi hallettikden sonra maçtayum
gazamiz mübarek olsun. kanaryayi kestik,kartalida kesersek ikinci yari için avantajli hale geleceğiz
25.10.2010, 15:00
Mariachi yazdı:Geçen sezon vurduklari ilk 2 top gol olmustu zaten öyle yendiler. Bu maç ilk yarim saat gol yemezsek yavas yavas oyuna adapte olup sazi eline alir oyuncularimiz Insallah.gecen senede ahimiz gitmis vahimiz kalmis gibi bir görüntü ciziyoruz. Hele o macta 3-0 öndeymis gibi oynadik 90 dk boyunca. Besiktas zaten 8 tane savunma yönlü oyuncuyla sahadaydi. Maku sanstan bir gol attida 2-1 bitti.
25.10.2010, 15:11
Selim Teberden arka direkteki Serdar Kesimala ekstra çikita muz bi orta Serdar topu içeriye dolduruyor Ömer Hasan Şişmanoğlu Bierhoff vari bir kafa vuruşu yapiyor ama topu Rüştü son anda yumrukluyor top yayin 5 metre gerisindeki Jonathan Santananin önüne düşüyor Santana ayağinin dişiyla gelişine mükemmel vuruyor top 90 dan ağlara giriyor Kadir Hasta tribünler yikiliyor herkes birbirine sariliyor,kimileri gözyaşlarina hakim olamiyor...
Bitmedi !!! Bitmeyecek ASLA Sevgimiz O KUTSAL Renklerin Tek TESELLÝMÝZ !!!
25.10.2010, 15:29
Degil Guti, Xavi bile gelse kurtaramaz 8tasi elimizden. Resmimde oldugu gibi bi eight wondersa'da biz imza atsak fena mi olur
25.10.2010, 15:31
25.10.2010, 15:59
son 4 saat. vakit bir türlü geçmiyor.
25.10.2010, 16:07
Nefret ediyorum bu carsaflardan Cangele'ye ve memleketimize yapilan küfürleri unutmadik su maci alalim susturalim sunlari
eziktasss @ hake2:KayserispoR hake2:
25.10.2010, 16:14
bende stad gitmek uzere hazirlaniyorum mahalleden 6 arkadaş gidiyoruz..
Franco Cangele
25.10.2010, 16:21
38AhmetK.K yazdı:http://ligtv.com.tr/VideoHaber/?r=1&hid=80809 Şu Atmosferin güzelliğine bakarmisiniz... Özledim o günleri
25.10.2010, 16:37
38AhmetK.K yazdı:http://ligtv.com.tr/VideoHaber/?r=1&hid=8080930 yaş ve üstündekiler hatirlar o günleri. levent kurt ne topçuydu yav. ilhan salih mkalele vay bee. maç sonrasi ismail ve necdet sevinçten ağlayacakti çok duygulandim. inşallah bugün cangele için oynayacağiz. geçen seneki maçta orusbular koro halinde küfür etmişlerdi cangele ve kayseriye.
25.10.2010, 17:24
bize elif oglu gibi amigo lazim o atmosferi gormek icin.
25.10.2010, 18:10
[B]Guti ilk 11’de
Üst üste gelen sakatliklar nedeniyle son haftalarda kriz yaşayan teknik direktör Bernd Schuster de, Guti Hernandez’in sahalara dönüşüyle rahat bir nefes aldi. İspanyol süperstarin bugünkü karşilaşmaya ilk 11’de başlayacaği kaydedildi. Mücadelenin gidişatina göre, tecrübeli futbolcunun 90 dakika bile forma giyebilecek durumda olduğu dile getirildi. KAYSERİSPOR[/B] Souleymanou Önder Serdar Aleksander Hasan Ali Mehmet Eren Santana Selim Furkan Moritz Ömer Şişmanoğlu [B]T.Direktör:[/B] Şota Arveladze BEŞİKTAŞ Rüştü Hilbert İ.Toraman Zapotocny İ.Üzülmez Ernst Necip Guti Holosko Nihat Bobo [B]T.Direktör: [/B] Bernd Schuster
25.10.2010, 18:51
Haydi çocuklar!
Insallah Kayserispor'lu taraftarlarimizi dinleriz maç'i seyrederken. Sakin oynayip, gerçek bir sampiyonluk ada'yi gibi oynayip, bu maç'i alip, Istanbul'un feth'ini açiklamak lazim. |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|