25.10.2010, 11:05
arcebu yazdı:k-o-r-k-u-y-o-r-u-m
Hahaha. Korkunun ecele faydasi yok bilader... Değil Guti, Messi gelse bugün bjk yi elimizden alamaz. 1-0 olsun bizim olsun ama en az 2-0 hissediyor bu abiniz
D
|
STSL 9. Hafta | Kayserispor 1 - 0 Beşiktaş
|
|
25.10.2010, 11:05
arcebu yazdı:k-o-r-k-u-y-o-r-u-m Hahaha. Korkunun ecele faydasi yok bilader... Değil Guti, Messi gelse bugün bjk yi elimizden alamaz. 1-0 olsun bizim olsun ama en az 2-0 hissediyor bu abiniz D
25.10.2010, 11:26
Geçen sezon vurduklari ilk 2 top gol olmustu zaten öyle yendiler. Bu maç ilk yarim saat gol yemezsek yavas yavas oyuna adapte olup sazi eline alir oyuncularimiz Insallah.
Orkestra sefi de Shota tabi
25.10.2010, 11:38
Muhtemelen 11'imiz:
# Africa Bambaataa # Önder # Serdar # Alex "The Analizer" Bam Bam Bam... # Hasan 'Mariachis Darling' # Copa Cabana Santana # Ömer # M. Eren 'Windbreaker' # Furkan 'x' # Moritz Rocco Siffredi # Abdullah 'The Junky'
25.10.2010, 11:46
Zagorx yazdı:Muhtemelen 11'imiz: En çok da " # Hasan 'Mariachis Darling " kismina güldüm. Sen çok yaşa Zagor' um D
25.10.2010, 11:50
Zagorx yazdı:Muhtemelen 11'imiz: Dostum "sansar selim" i unutmussun :p
25.10.2010, 11:53
Mariachi yazdı:Dostum "sansar selim" i unutmussun :p Ah onu nasil unuturm yahu... "Sansar", "Stylo" veya Selim K. (Detaylara girmicem :O) Cikar onun yerine "P. Morris' Apo"
25.10.2010, 11:55
Zagorx yazdı:Ah onu nasil unuturm yahu... "Sansar", "Stylo" veya Selim K. (Detaylara girmicem :O) Aynen öyle. Mereni arkaya salacaz Selim de 40 50 60 metre paslari yollicak
25.10.2010, 13:02
1-0 kazanacağiz.
25.10.2010, 13:07
Ne macmis kardesim, rüyama girdi..
Ömer Sismanoglu 1 gol atiyormus, 56. dakikada, ondan önce 42'de 100%lük sansi kacirmis. Sonra Bobo durumu 1-1 yapiyor, bir de penalti kaciriyormus!
"Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
25.10.2010, 13:19
bu maçta içimden geçenler ilk yari 2 ms 1 ama skoru tahmin edemiyorum.
Kayserispor
25.10.2010, 13:37
arcebu yazdı:k-o-r-k-u-y-o-r-u-m [SIZE="3"]C-e-s-u-r-u-z S-a-v-a-ş-i-r-i-z K-a-z-a-n-i-r-i-z[/SIZE]
25.10.2010, 13:45
Heyecan artiyor üyelerde
![]() Oyuncular sakin kalsin Insallah
25.10.2010, 14:01
İNsallah
Dersten kacip gidecem Vizelerde gelyo ama dayanamiyorum Fener macini kacirdim dahada üzülüyorum nese İnsallah yenecez |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|