27.11.2012, 19:17
olsun hedef türkiye kupasi degil süper lig zaten,olasi büyük takim eslesmesinde biraz heyecanlanirdik ama olmadi saglik olsun
|
ZİRAAT TÜRKİYE KUPASI 4. TUR | Altay-Kayseri Erciyesspor
|
|
27.11.2012, 19:17
olsun hedef türkiye kupasi degil süper lig zaten,olasi büyük takim eslesmesinde biraz heyecanlanirdik ama olmadi saglik olsun
27.11.2012, 19:50
Ismail-38 yazdı:olsun hedef türkiye kupasi degil süper lig zaten,olasi büyük takim eslesmesinde biraz heyecanlanirdik ama olmadi saglik olsun Büyük takim yok büyütülmüş takim var o büyütülmüşler Kadir Has'a ayaklari titreyerek gelirlerdi ama başimizdaki kangren sayesinde güle oynaya geliyorlar Erciyes sayfasinda yine Hurmaya giydiyorum ya daha ne diyim. ###Marko Simic###
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|