| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 88 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 86 Ziyaretçi) Applebot, Google
|
| Son Yazılanlar |
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 15
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 25
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 31
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 45
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 52
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 41
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 37
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 35
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 44
|
Seyit İçgül ve İlhan Parl...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 39
|
|
|
| Cangele Tepkisi! |
|
Yazar: Peşindeyiz - 15.11.2012, 23:22 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (13)
|
 |
10’SUZ ASLA!
Son zamanlarda gerek kulislerde gerekse yerel basinda çikan Cangele’nin gideceği ya da gönderileceği haberleri hakkinda; “Kayserispor yönetiminin” sessiz kalmasi dikkat çekiyor. Herhangi bir yerde “Kayserispor futbolcunun parasi ödemedi” diye haber çiktiğinda; haberin ertesi gününe tüm detaylariyla birlikte resmi siteden açiklama yapan Kayserispor yönetimi, Cangele hakkinda basinda çikan; “parasi gecikince UEFA’ya şikayet etti”, “takimdan ayrilmak istiyor”, “takimda huzursuzluk çikariyor” gibi haberlere sessiz kalarak, biz taraftarlarin aklinda büyük bir soru işareti şeklinde, “Cangele gönderilmek mi isteniliyor?” sorusunu getiriyor.
Kayserispor taraftarlari olarak; Cangele’nin bu takimimiza neler kattiğini, kendisnin bizim sevgimizi nasil kazandiğini çok iyi biliyoruz. Öyle ki takimimiz hakkinda söz sahibi olan insanlarin vakt-i zamaninda söylediği gibi; Cangele’nin kendine gelen teklifleri elinin tersiyle ittiğini, İstanbul takimlarinin bazi futbolcularla(!) kapali kapilar ardinda görüşüp, takimimizi zor durumda birakarak, alet ettiği oyunlara firsat vermediğini, kendisine yakişani yaptiğini biliyoruz. Sevgili eşinin sağlik sorunlarinin olduğu dönemde dahi; elinden geleni fazlasiyla yapmiş, hizmet ettiği süre içerisinde takimimizin başarisi için büyük katkilarda bulunmuş ve gol krallari çikarmiş, taraftarimizin sevgilisi, takimimizin kaptani Cangele hakkinda çikan haberlerin doğru ya da yanliş şeklinde Kayserispor yönetimi tarafindan aydinlatilmasini bekliyoruz.
- Sakat olduğu dönemde Cangele’nin ücretini takimimiz mi; yoksa sigorta mi karşilamiştir?
- Cangele takimimizi UEFA’ya şikayet etmiş midir?
- Cangele’nin parasal konularda takimimiz ile sorunu olduğu doğru mudur?
- Bu kadar dillenen ve tartişilan konular hakkinda Kayserispor yönetimi neden açiklama yapmamiş, sessiz kalmayi tercih etmiştir?
Kamuoyuna Saygilarimizla..
www.kayzersblog.com
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t8BGJQLorz8[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mO9zFPNhLuc[/youtube]
|
|
|
| STSL 12. hafta | KAYSERİSPORUMUZ - Gaziantepspor |
|
Yazar: 38AhmetK.K - 13.11.2012, 15:17 - Forum: 2012-2013 Sezonu Maçları
- Yorum (92)
|
 |
Kayserisporumuz - Gaziantepspor
Tarih: 18.11.2012
Saat: 16:00
yer: Kadir Has Arena
yayin: Ligtv
Bilet Fiyatlari:
Kuzey Üst 5 TL
Kuzey Alt 2.5 TL
Güney Üst 2.5 TL
Güney Alt 2.5 TL
Doğu 10 TL
Bati 10 TL
Bati Balkon 25 TL
Vip 35 TL
Misafir 5 TL
Eksiklerimiz:
Pablo Mouche
Salih Dursun (mac saatinde belli olacak)
|
|
|
| Seni Çok Özlüyoruz ATAM |
|
Yazar: BÖRTECINE 38 - 10.11.2012, 01:37 - Forum: Tarihte Bugün
- Yorum (31)
|
 |
![[Resim: atamaozelso9.jpg]](http://img182.imageshack.us/img182/4909/atamaozelso9.jpg)
![[Resim: 1938_ataturk.jpg]](http://www.ajansspor.com/resim/1938_ataturk.jpg)
ÖZLÜYORUZ...
"Ben sporcunun zeki, çevik ve ayni zamanda ahlaklisini severim" sözünün sahibi Ulu Önder Atatürk'ün ölümünün üzerinden tam 74 yil geçti.. Cumhuriyetimiz'in kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü, ebediyete intikalinin 74. yil dönümünde rahmetle, şükranla aniyoruz..
Dolmabahçe Sarayi'nda 10 Kasim 1938 sabahi saat dokuzu beş geçe, insan için değişmez kanun, hükmünü uyguladi. Türk İstiklal Mücadelesinin önderi, Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal aramizdan ayrildi.
Bu kara haberle, yalniz Türk milleti değil, bütün dünya yasa büründü. Büyük, küçük bütün devletler onun cenaze töreninde bulunmak üzere temsilciler göndererek, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusuna karşi duyduklari derin saygiyi belirten mesajlar gönderdiler.
Bizler, Ulu önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün bizlere emanet biraktiği demokratik, laik, sosyal bir hukuk devleti olan Cumhuriyetimizi bütün değer ve kurumlariyla yaşatmak zorundayiz. Bizler, Türkiye Cumhuriyeti’ni ve Atatürk ilke ve devrimlerini ilelebet yaşatacağiz.
Ulu Önder Atatürk diyor ki:
"İki Mustafa Kemal vardir: Biri ben, et ve kemik, geçici Mustafa Kemal... İkinci Mustafa Kemal, onu "ben" kelimesiyle ifade edemem; o, ben değil, bizdir! O, memleketin her köşesinde yeni fikir, yeni hayat ve büyük ülkü için uğraşan aydin ve savaşçi bir topluluktur. Ben, onlarin rüyasini temsil ediyorum. Benim teşebbüslerim, onlarin özlemini çektikleri şeyleri tatmin içindir. O Mustafa Kemal sizsiniz, hepinizsiniz. Geçici olmayan, yaşamasi ve başarili olmasi gereken Mustafa Kemal odur!
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularimi anliyorsaniz ve hissediyorsaniz bu kâfidir"
"Ben sporcunun zeki, çevik ve ayni zamanda ahlaklisini severim"
Sporu ve sporcuyu her zaman Atatürk'ün istediği gibi görmek dileğiyle.. Atamizi Saygiyla aniyoruz..
|
|
|
| Elazığa Gidiyoruz...! |
|
Yazar: KürsatSandal - 08.11.2012, 21:30 - Forum: Taraftarlar Gruplarımız
- Yorum (3)
|
 |
Kayserispor Elaziğspor deplasmani ücretsizdir.3 otobüs ayarlanmiştir. Biletler 10 tldir gelecek arkadaşlar 0543 617 01 62 nolu telefondan isimlerini yazdirabilirler.Kalkiş günü ve saati pazar sabah 08.00 kalkiş yeri Sinema onay yani.Kapali Kale
|
|
|
|