| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 88 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 86 Ziyaretçi) Applebot, Google
|
| Son Yazılanlar |
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 15
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 25
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 31
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 45
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 52
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 41
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 37
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 35
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 44
|
Seyit İçgül ve İlhan Parl...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 39
|
|
|
| Z.T.K. 3. Tur Kayseri Erciyesspor - Sarıyer |
|
Yazar: aliper - 06.11.2012, 10:29 - Forum: 2012-2013 Sezonu Maçları
- Yorum (18)
|
 |
Kayseri Erciyesspor - Sariyer
[COLOR="Blue"] [SIZE="4"]Yer : Kadir Has Stadyumu
Tarih : 07.11.2012
Saat : 13:30[/SIZE]
[SIZE="3"]Erciyesspor 2. turdan katildiği kupada daha önce Ümraniyesporu normal süresi 1-1- biten karşilaşmada uzatmalarda 2-1 yenerak üst tura çikti
Spor Toto 2.Lig Kirmizi grupta yer alan Sariyer 2.turdan katildi kupaya. ilk kurda Tarsus İdman Yurdunu 2-0 yenerek üst tura yükseldi[/SIZE].[/COLOR]
|
|
|
| İç Saha Maçlarımızın Günleri |
|
Yazar: merdanbey - 05.11.2012, 13:41 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (3)
|
 |
Arkadaşlar bu sezon iç maçlarimizin çoğu pazar günleri olmuyor, haliyle mevcut sikintilardan dolayi ilgi olmayan maçlara bi de fedarasyonun bu çifte standartli uygulamasi eklenince seyirci sayimiz daha da düşmekte. Yönetimin bu konuda tff'ye bir eleştirisi varmi yokmu bilmiyorum takimimizin 10. hafta itibariyle pazar günlerine (iç saha) gelen maç listesi
1. Kayserispor
19.08.2012 Kayserispor 0 - 1 Bursaspor Pazar
01.09.2012 Kayserispor 1 - 1 Akhisar Bld.Genç. Cumartesi
22.09.2012 Kayserispor 3 - 2 Eskişehirspor Cumartesi
22.10.2012 Kayserispor 0 - 1 Büyükşehir Bld. Pazartesi
03.11.2012 Kayserispor 3 - 0 Karabükspor Cumartesi
Görüldüğü üzere 5 iç saha maçimizin sadece 1 tanesi pazar gününe denk gelmiş, pazar günleri yapilan maç sayisi 4-5 maç olmakta bu durumda bizim en az 2-3 maçin pazar gününe denk gelmesi gerekirdi, yönetimin fedarasyon nezdinde lobi yapip kalan maçlarda bu adaletsizliği gidermesi gerekmekte,yoksa pazar günleri kadirhasta ancak 4-5 kere oynariz.
|
|
|
| 1967 KAN DAVASI |
|
Yazar: Emreg38 - 04.11.2012, 18:09 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (19)
|
 |
Uzun zamandir aklimda olan ve Karabük maçindaki tezahürat ile paylaşmaya karar verdiğim birşey var.Sivasspor maçina 3 hafta kaldi.Forumlara girip küfürleşmeler , maçta kim daha çok sövecek mantiğina girmeye az kaldi.Ancak bu BİTMELİ.
Bunun başlangici maçta Sivaslilari diye başlayan tezahürati yapmamak.Sivasli olup Kayserisporun maçina Kayserililerden daha çok gelen , gücünü vaktini parasini Ks için harcayan birsürü insan var.Bu insanlari kaybetmek, stada gelemez etmek en kötüsü KAN DAVASI gütmek yanliş.
Zaten dinimizce haram olan kan davasini brakmak gerekmiyor mu?
Cani yananlar , ocaği sönenler oldu artik bunun olmamasi ortami yumuşatmak gerekmiyor mu?Bugün maçtan sonra(olduğunu düşünün) 50 sivasliyi öldürsek neye yarar?Kime yarari var?1967 de ölen , iş yeri taşlanan insanlarin(her iki taraf için) ruhu şad mi olacak?
Kayseride 300 000den fazla sivasli var.Bunlar komşunuz arkadaşiniz olabilir.Ve bu insanalr elbetteki maça geliyordur.Onlari düşünüp sövmemek gerekmiyor mu?
Onlarda sövüyor diyeceksiniz.Bunun bitirmenin yolu bir yerden tutmaktir bu açidan taraftar gruplarimiza büyük iş düşüyor.
Tabii şuan için öncelikle ne yapacağimiza karar vermek sonrasinda ise bu işi bitirmenin küfürü engellemenin yolunu bulmaliyiz.,Gerekirse sivasspor taraftar gruplariyla iletişime geçilip bu iş bitirilmeli.
FİKİRLERİNİZİ YAZIN.BİZİM FORUMDADA SİVASLI ARKADASLAR OLDUĞUNU UNUTMAYIN VE İÇ İÇE GEÇMİŞ İKİ ŞEHRİN ARASINDAKİ BU OLAYI BİTİRMEK İÇİN BİRŞEYLER DÜŞÜNELİM.BU ARTIK BENİ RAHATSIZ ETMEYE BAŞLADI.BUNU DÜZELTEBİLİRİZ
|
|
|
| Afyonda Kayserisporlu varmı? |
|
Yazar: Senaltun - 04.11.2012, 17:40 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (1)
|
 |
Ben Afyon Kocatepe Üniversitesi /Emirdağ Bilgisayar Programciliği Öğrenciyim Kayserisporumuz için Birşeyler yapmak adina Afyondaki Arkadaşlar İletişim halinde olalim Herşey Kayserisporumuz için oLmali.
Saygilarimla...
|
|
|
| STSL 10. hafta | KAYSERİSPORUMUZ - K.D.Ç Karabükspor |
|
Yazar: aliper - 31.10.2012, 01:17 - Forum: 2012-2013 Sezonu Maçları
- Yorum (101)
|
 |
[SIZE="3"][B]KAYSERİSPORUMUZ - K.D.Ç Karabükspor
Yer : Kadir Has Stadi (Cezamizdan Dolayi Bayanlara ve Çocuklara Açik)
Tarin : 3 Kasim 2012 Cumartesi
Saat : 16:00
Yayin : Lig tv [/SIZE][/B]
[SIZE="3"][COLOR="Red"]Takimimizin durumu malum. Şu an Karabüksporda da işler iyi gitmiyor.
Sikibbe yönetiminde bizden kalir yanlari yok bu sene.
Kisacasi dilim varmiyor ama düşme potasinda rakibimiz.
Mutlak galip gelmemiz gereken bir maç.
İnşallah kazaniriz
[/COLOR][/SIZE]
Zaman Birlik Zamani Diyorum
|
|
|
|