| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 75 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 72 Ziyaretçi) Applebot, Baidu, Bing
|
| Son Yazılanlar |
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 15
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 25
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 31
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 46
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 52
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 41
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 37
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 35
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 44
|
Seyit İçgül ve İlhan Parl...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 39
|
|
|
| ALINTI YAPMAK YASAKLANDI |
|
Yazar: Ayhan BAYNAL - 04.10.2012, 10:39 - Forum: Site Yönetiminde Duyurular
- Yorum (12)
|
 |
![[Resim: stop.gif]](http://www.bildirgec.org/imaj/sermen08/stop.gif)
Sevgili Kayserispor.org Forum üyeleri.
1 Ekim Tarihinden itibaren hiç bir gazeteden, haber, fotograf, grafik gibi bilgiler kaynak göstermekle bile olsa Gazeteler tarafindan CEZA işlem başlatilacaği 20 gazete tarafindan duyruldu.
Bu yasağin ne kadar süreceği belli değil. Bu durumu göz önüne alarak FORUM'da paylaşimlariniza dikkat etmenizi istiyorum.
Yapilan Açiklama aşağidaki gibi.
20 gazetenin ortak deklarasyonu özetle şöyle:
''Bugüne kadar bazi internet sitelerinin, gazete içeriklerimizi fikir ve emek hirsizliği yaparak, pervasizca kullanmakta olduğu kamuoyunca da gözlemlenmektedir. Takdir edileceği üzere; bu durum ciddi emek ve maliyetlerle çikartilan gazeteler ve gazetelerin internet siteleri aleyhine açik bir haksiz rekabet oluşturmaktadir. Bu, ayni zamanda hukuka ve kanunlarimiza aykiri bir durumun ortaya çikmasina da sebebiyet vermektedir.
Değerli okuyucularimiz,
Gazetelerin içerikleri; yani, haberler, yorumlar, köşe yazilari, yazi dizileri, fotoğraflar, çizgi, grafik, sayfa tasarimi ve benzeri bütün unsurlarin tek sahibi gazetelerdir.
Bu unsurlarin şimdiye kadar gazetelerin izni olmaksizin, fikir ve emek hirsizliği yapilarak bazi internet siteleri tarafindan çalinmasi eylemi "gazetecilik" olarak nitelendirilemez.
Hem gerçek anlamda emek ve bilgi sonucu ortaya çikartilan gazetelerin içeriklerini korumak ve hem de sağlikli bir internet haber medyasi düzeni için fikir ve emek hirsizliğina karşiyiz.
Bu itibarla, ürettiğimiz ve bütün haklari bize ait olan; haber, yorum, köşe yazisi, fotoğraf, karikatür, grafik, çizgi ve sayfa dizayni gibi materyallerin hiçbir şekil ve hacimde kullanilmasina izin vermeyeceğiz. 1 Ekim 2012 tarihinden itibaren, hiçbir televizyon kanali, internet sitesi ve haber portali, aşağida imzasi bulunan gazetelerin içeriklerini kaynak göstererek dahi kullanamayacaklardir.''
Yasak Koyan Gazeteler
Akşam, Bugün, Cumhuriyet, Fanatik, Fotomaç, Güneş, Habertürk, Hürriyet, Hurriyet Daily News, Milliyet, Posta, Radikal, Sabah, Star, Takvim, Today's Zaman, Türkiye, Vatan, Yeni Şafak ve Zaman gazeteleri
|
|
|
| TWİTTER YÖNETİCİLERİ |
|
Yazar: Emreg38 - 04.10.2012, 02:11 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (1)
|
 |
Takim kötü durumda ses seda yok hep kazanacaz toparlanacaz , hurma mükemmel, mamur mükemmel ,oyuncular mükemmel , teknik direktör öyle mükemmeldi ki 17.siradaydik ve dahada elde tutmaya calişiyorduk.
Oyuncu rezalet oynuyor kosmuyor bir kadro dişi , ceza yok.
Bir yaptirim yapin.Bobo kac hafta oynamadi arkadas sen ne halt yiyorsun milyonlar verdik sana demediniz.
Batuhan samet koç bugün bir twitinde 3.lig takimina kaybetme sebebi olarak kötü zeminden bahsetmiş..O zemin tek bizemiydi?
Kötü zeminde pas zor yapilir en akillicasi orta yapip kafa golü atmaktir ama takimda orta yapma özürlülerle dolu..Hadi bunlarida geçtim rakibin 3.lig takimi sen onlai yenemeyip kötü zemin diyorsan bende kötü yönetim istifa et diyoru.Birde yöneticilerimiz twitterda takimi eleştirenlere kiziyor.
Neyse hayirli işler
|
|
|
| Arma Nerdeyse.... |
|
Yazar: KürsatSandal - 03.10.2012, 21:42 - Forum: Taraftarlar Gruplarımız
- Yorum (6)
|
 |
Ruhunu yitirmis özürlü bir futbol takimi, ne yapmak istedigini bile bilmeyen bir yönetim, her şeye rağmen icindeki ofkeyi tribunde vercek bir grup, mersine gidiyoruz..!
Güneşli güzel günlere inanan Kardeşler.....Kapali Kale
|
|
|
|